[FOTO] knappe vrijgezelle jongen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

[FOTO] knappe vrijgezelle jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:13

hoooi,

Ik heb een mooie foto gemaakt van mijn kleine vent, Terence. Ik zou graag tips willen om meer portretten te maken van mijn zoontje en mijn bijna kindje. Hopelijk is dit al een aardig begin.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 06-01-08 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast

chicolover

Re: [foto] knappe vrijgezelle jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:15

Érg leuke foto Ja
Leuke achtergrond erbij, schattig jochie Lachen

Ik dacht bij het zien van de titel: Oh, dat zal die Wesley wel zijn Nagelbijten / Gniffelen Die nieuwe man op bokt, waar iedereen gek van is én vrijgezel is Clown

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:17

dank je Haha!

hahaha jaaa, Wesley Vork . half bokt stond op zijn kop. ROFL

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:21

52 keer bekeken en 1 reactie Huilen van het lachen
Goed, ik dan maar. Ik vind het geen bijzondere foto. Ik weet niet hoe erg je er je best op hebt gedaan, maar ik vind hem een beetje standaard. Kindje precies in het midden, alleen maar rotsen op de achtergrond en verder niet heel speciaal.
Het is een mooie foto hoor, maar hij spreekt mij niet aan.
Mischien kan je kijken naar hoe je de foto speciaal kan maken.

Verder; inderdaad een knappe vrijgezelle jongen; 13 jaar ouder en hij was van mij geweest Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:22

Knap jochie, leuke foto Ja
Beetje standaart, maar ik vind hem met de blik van het jochie wel grappig Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:23

leuk !!
leuke foto en een mooi ventje Haha!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:29

Didoo schreef:
Goed, ik dan maar. Ik vind het geen bijzondere foto. Ik weet niet hoe erg je er je best op hebt gedaan, maar ik vind hem een beetje standaard. Kindje precies in het midden, alleen maar rotsen op de achtergrond en verder niet heel speciaal.

Verder; inderdaad een knappe vrijgezelle jongen; 13 jaar ouder en hij was van mij geweest Knipoog

hahaha, toch misschien teveel die teleurgesteld waren dat het Wesley niet is Tong uitsteken

tja... Hij laat zich niet erg makkelijk fotograferen Tong uitsteken , dus dit was al vrij goed gelukt, vond ik. Maar idd een beetje standaard, vandaar dat ik graag tips wil. Welk achtergrond, welke positie enz.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:31

Heel leuk kinderportretje. Jammer dat er weinig zonlicht was, waardoor de foto wat 'grauw' oogt, ondanks de felle kleurtjes van de kleding.
Ik zou 'm iets meer in de hoek croppen, zodat het jochie wat meer in de linkeronderhoek staat. Dit is een leuke en 'spannende' compositie. De foto zal dan, imo, een stuk beter uitkomen. Ja

Die blik van 'm is echt geweldig! *LOL*

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:50

blackpegasus schreef:
Didoo schreef:

hahaha, toch misschien teveel die teleurgesteld waren dat het Wesley niet is Tong uitsteken

tja... Hij laat zich niet erg makkelijk fotograferen Tong uitsteken , dus dit was al vrij goed gelukt, vond ik. Maar idd een beetje standaard, vandaar dat ik graag tips wil. Welk achtergrond, welke positie enz.

hmm, laat me even denken Nagelbijten / Gniffelen
Zet het jongetje op een steen (staand of zittend), fotografeer hem bijv. vanuit de linkerhoek,rechterhoek vanaf bovenaf of juist onderaf (zodat hij heel groot lijkt) een effen achtergrond is niet erg, maar dan moet je hem wel goed gebruiken, snap je? Mijn kleine broertje is (ook?) 4 en is ook niet echt makkelijk op de foto te zetten Nagelbijten / Gniffelen Maar als ik echt wil oefenen zeg ik; als je nu meewerkt hebben we mooie fotoos voor mamma en krijg je zo een snoepje Haha!

Ik denk dat je (vooral met een effen achtergrond) heel goed na moet denken over vanuit welke hoek je de foto neemt

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:31

smeetjoew schreef:
Heel leuk kinderportretje. Jammer dat er weinig zonlicht was, waardoor de foto wat 'grauw' oogt, ondanks de felle kleurtjes van de kleding.
Ik zou 'm iets meer in de hoek croppen, zodat het jochie wat meer in de linkeronderhoek staat. Dit is een leuke en 'spannende' compositie. De foto zal dan, imo, een stuk beter uitkomen. Ja

Die blik van 'm is echt geweldig! *LOL*

Ik ben het hier helemaal mee eens Knipoog
Vind het een leuke foto, maar een beetje standaard en grauw. Probeer wat te spelen met de compositie inderdaad Knipoog

blackpegasus

Re: [FOTO] knappe vrijgezelle jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 09:21

bedankt voor de tips Haha!
Het was toen ook errug koud (afgelopen donderdag) en het ging zelfs sneeuwen. Zon was er idd niet.
Tja... moet je maar niet een week van te voren beloven dat je naar Blijdorp gaat he Clown