Ik heb een mooie foto gemaakt van mijn kleine vent, Terence. Ik zou graag tips willen om meer portretten te maken van mijn zoontje en mijn bijna kindje. Hopelijk is dit al een aardig begin.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die nieuwe man op bokt, waar iedereen gek van is én vrijgezel is
. half bokt stond op zijn kop.

Didoo schreef:52 keer bekeken en 1 reactie
Goed, ik dan maar. Ik vind het geen bijzondere foto. Ik weet niet hoe erg je er je best op hebt gedaan, maar ik vind hem een beetje standaard. Kindje precies in het midden, alleen maar rotsen op de achtergrond en verder niet heel speciaal.
Het is een mooie foto hoor, maar hij spreekt mij niet aan.
Mischien kan je kijken naar hoe je de foto speciaal kan maken.
Verder; inderdaad een knappe vrijgezelle jongen; 13 jaar ouder en hij was van mij geweest
, dus dit was al vrij goed gelukt, vond ik. Maar idd een beetje standaard, vandaar dat ik graag tips wil. Welk achtergrond, welke positie enz. 
blackpegasus schreef:Didoo schreef:52 keer bekeken en 1 reactie
Goed, ik dan maar. Ik vind het geen bijzondere foto. Ik weet niet hoe erg je er je best op hebt gedaan, maar ik vind hem een beetje standaard. Kindje precies in het midden, alleen maar rotsen op de achtergrond en verder niet heel speciaal.
Het is een mooie foto hoor, maar hij spreekt mij niet aan.
Mischien kan je kijken naar hoe je de foto speciaal kan maken.
Verder; inderdaad een knappe vrijgezelle jongen; 13 jaar ouder en hij was van mij geweest
hahaha, toch misschien teveel die teleurgesteld waren dat het Wesley niet is![]()
tja... Hij laat zich niet erg makkelijk fotograferen, dus dit was al vrij goed gelukt, vond ik. Maar idd een beetje standaard, vandaar dat ik graag tips wil. Welk achtergrond, welke positie enz.

Maar als ik echt wil oefenen zeg ik; als je nu meewerkt hebben we mooie fotoos voor mamma en krijg je zo een snoepje
smeetjoew schreef:Heel leuk kinderportretje. Jammer dat er weinig zonlicht was, waardoor de foto wat 'grauw' oogt, ondanks de felle kleurtjes van de kleding.
Ik zou 'm iets meer in de hoek croppen, zodat het jochie wat meer in de linkeronderhoek staat. Dit is een leuke en 'spannende' compositie. De foto zal dan, imo, een stuk beter uitkomen.
Die blik van 'm is echt geweldig!