[FOTO]Jorien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO]Jorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 13:50

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

Eve_lien

Re: [FOTO]Jorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:02

Hmm.

Sowieso vind ik 3 niet zo mooi.
Ze kijkt zo.. moeilijk?
De sjaal leidt me af en haar gezicht is zo.. licht.

Wat ik overigens ook bij foto 1 en 2 vind.
Haar gezicht is té licht in vergelijking met de rest.
Foto 1 had ik meer op de ogen willen zien en de kin zeg maar niet of juist helemaal.
Beetje rare 'afhakking' ?
Of wilde je haar neus piercing juist zo in het midden hebben?
In ieder geval vind ik dr ogen mooier dan de piercing Clown

Foto 2 vind ik de mooiste Ja.
Hier kijkt ze leuk, haar zit leuk, mooie ogen, mooie crop.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:15

Nee. Ik vind het niks. Heb veel beter van je gezien Escha! Ga mee met het commentaar van Evelien, alleen vind ik foto 2 ook niet je-van-het. De blik is te gemaakt, te strak.

Niet mijn ding deze foto's, sorry. Bloos

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:27

Mij stoort de mascara/eyeliner die meer onder haar ogen zitten dan op haar wimpers/ooglijntje... Foutje of de bedoeling ?

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:23

Contrast stoort me heel erg, maar vooral de overbelichting.

Foto 3: de sjaal leidt erg af. Dat haar gezicht is weggedraaid vind ik jammer. Wel een mooie achtergrond.
Foto 2: stoort me erg dat haar neus het aandachtspunt is, en niet haar ogen (die ook nog erg donker zijn).
Foto 1: contrast is bij deze foto al helemaal erg hoog (en het is een heel donkere foto). Echter niet zo overbelicht als de rest, maar ze spreken mij niet aan.

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:44

Mijn oogpotlood was inderdaad niet helemaal goed, maar ik had me niet opgemaakt met het idee dat er foto' gemaakt zouden worden Knipoog
En ik denk ook dat ik een klein beetje cameraschuw ben Schijnheilig
Verder vind ik het wel knap van Escha dat ze me zo op de foto heeft kunnen zetten Huilen van het lachen Ik ben zelf het meest tevreden over foto 2.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:45

Pienn schreef:
Mijn oogpotlood was inderdaad niet helemaal goed, maar ik had me niet opgemaakt met het idee dat er foto' gemaakt zouden worden Knipoog

Maar goed dan vind ik het helemaal raar. Loop je dan altijd met van die zwarte dingen onder je ogen ? Haha! Knipoog

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:57

Nee ik logeer toevallig bij Escha en had geen eigen make-up mee genomen, en heb soms gewoon geen zin om mijn make-up er helemaal af te halen. Maar ook al misschien vind ik het wel mooi Huilen van het lachen

Maar nu weer even on-topic ik ben niet zo makkelijk met foto's niet op mijn gemak dus daarom lijkt mijn blik misschien een beetje gemaakt.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:01

Hmm jah indd, je blik is ietjes gemaakt..
Het lijkt ook alsof je een beetje depri bent, ik hou zelf van wat vrolijkere foto's. Dit word nog eens benadrukt door het zwart-wit..

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:02

Hmm Escha, ik heb eigenlijk wel eens beter van je gezien. Foto twee en drie vind ik helemaal niets, ik vind dat je het model gewoon niet op haar voordeligst hebt vastgelegd. Foto één vind ik veel beter. Het model heeft een neuspiercing, omdat ze dat mooi vindt. Ik vind dus dat je hier de mooiste kanten van het model hebt geaccentueerd. Ook vind ik de compo hier het mooist en deze foto vind ik veel natuurlijker ogen dan foto twee en drie, die voor mij echt te gemaakt zijn.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 21:36

Ten eerste bedankt voor het commentaar van iedereen!
Imo vind ik dit ook niet mijn beste foto's, dit was gewoon even snel tussendoor. Jorien wou graag mij fotograferen met mijn camera en ze wou eigenlijk zelf niet op de foto. Dus ze had het niet echt verwacht dat ze moest poseren. Ze had zelf al aangegeven dat ze niet goed is in poseren en dat ze 'bang' is dat ze er niet mooi op staat. Dus dat jullie gaan mierennéúken over haar blik Lachen Er zijn genoeg mensen(modellen) die erg gemaakt op de foto gaan, omdat ze het niet anders kunnen.
Haar makeup stoort imo niet ontzettend erg, het past wel een beetje bij de sfeer van de foto's. En Veirl als je alleen maar over de make-up commentaar kunt geven, post dan gewoon niet en stuur een pb. Want aan deze reactie heb ik écht vrij weinig.
De overbelichting valt erg mee, alleen de neus is wat aan de overbelichte kant(vooral op 3). Maar voor de rest is er niks overbelicht. Verder heb ik de foto's best wel wat lichter gemaakt, omdat ze eerst best donker waren. Buiten was er erg slecht licht.
Raggel, juist door die wat 'deprimerende' blikken heb ik het bewust zwartwit gedaan(waar ik overgens vaak gebruik van maak, omdat ik gewoon van zwartwit houd) en wat ruis erbij om het wat meer kracht te geven. Meer sfeer zal maar zeggen.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:37

Op de 1ste foto vind ik de neuspiercing een beetje storend.
Ook de "uitgelopen" make-up.

Voorderest vind ik ze wel mooi Knipoog

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:48

Ik vind eerlijk gezegt de makeup en alles van foto 1 wel heel mooi! De foto spreekt mij heel erg aan.. Ook die donkere plekken vind ik er mooi.. De andere twee fotos spreken me minder aan.. maar die eerste vind ik zeker geslaagd !!

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:03

Nu ik ze op mijn eigen computer nog eens bekijk vind ik foto 1 toch ook wel mooi geworden! En 3 wat minder, de sjaal stoort me toch wel een beetje. Verder in elk geval bedankt voor de leuke foto's Escha! Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:34

Ja weetje, je kunt natuurlijk zeggen dat wij mierenneuken over de blik van het model. Maar mierenneuken vind ik zeuren over iets kleins, en de blik van het model vind ik toch een tamelijk grote rol spelen in een foto. En natuurlijk snap ik het als mensen het 'eng' vinden om op de foto te gaan, en natuurlijk snap ik dat het onwennig is. Maar ik vind niet dat wij daar rekening mee hoeven houden. Dit zijn jouw foto's die jij op deze manier aan een groot publiek presenteerd, op een forum waar opbouwende kritiek geliefd is. Dus lijkt het mij toch vrij eerlijk als een van de opmerkingen is dat het model op sommige foto's een mindere blik heeft? Lachen

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:26

Ik vind de eerste foto juist prachtig (ja, ook de make-up!). Ik krijg een beetje het gevoel alsof het een meisje is wat in de put zit. Ze kijkt nu juist vol verwachting naar boven, naar iemand die haar gaat helpen ofzo.
Ik vind hem echt schitterend! Het straalt zoveel kracht uit, maar tegelijkertijd ook zo breekbaar.

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 23:13

Dat zie ik er zelf ook wel in inderdaad! Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:24

Veirl schreef:
Pienn schreef:

Maar goed dan vind ik het helemaal raar. Loop je dan altijd met van die zwarte dingen onder je ogen ? Haha! Knipoog

je moet het ook niet boven het lijnntje maar op. en als je kleine ogen hebt onder het lijntje Knipoog
en ikvind dit helemaal niet storend maaromdat het zwart wit is lijkt het erger dan dat het in het echt is Knipoog
vind 2 mooi de rest niet zo.