[FB] Wat vinden jullie ervan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DesireeK

[FB] Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:27

Hier een paar van mijn fotobewerkingen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Afbeelding
Fries Falco van een stalgenoot....

Afbeelding
Haflo Danique van stalgenoot....

Afbeelding
Haflinger Donna van stalgenoot....

Afbeelding
Fjord Janneke van stalgenoot....

Afbeelding
Mijn eigen pony Baxter...

Ik heb hier nu alleen paarden en ponies staan...
Maar alles is een uitdaging Knipoog

Brand maar los Knipoog

smeetjoew

Re: [FB] Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:59

Bewerking 1,2 en 4 zijn netjes gedaan, maar zijn imo niet echt 'vernieuwend'. Niet dat het vernieuwend moet zijn, maar het is gewoon knip/plak in mijn ogen. (Ik weet dat er wel behoorlijk wat werk in zit. Knipoog )

Bewerking 3 en 5 vind ik super! Ze zijn goed gedaan en passen goed in het plaatje. Alleen zou je het paardje wat meer mogen laten lijken op de afbeelding van de vrouw. Zo komt het echter over. Ook mag je er meer mee spelen. Iets extra's toevoegen, wat het geheel afmaakt. Ik mis namelijk iets, maar weet zelf niet zo goed wat. Nagelbijten / Gniffelen

Verder netjes bewerkt. Ik kan nauwelijks fouten opmerken. Hier en daar een kleine schoonheidsfout, maar dat is wel te verwaarlozen. Lachen

Anoniem

Re: [FB] Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:07

Oeh, leuk een FB topic =D.
1. Mooie bewerking, mooi ook met die Regenboog, enige jammere is dat bij de oortjes het wat minder uigeknipt is, wat het wat slordiger maakt.
2. Vind ik heel netjes gedaan, Zie alleen bij de rechtste foto wat raars bij het rechtse oortje.
3. Heel mooi, geen commentaar Clown .
4. Jammer dat je die rand zo hebt, het ziet er best leuk uit, maar gewoon een dun randje had het mooier gemaakt.
5. Wauw Lovers Dat paardje, die achtergrond, super, past gewoon echt bij elkaar!

Ga verder mee met Smeetjoew's commentaar =) , heeft namelijk geen zin om precies hetzelfde te gaan typen als haar Knipoog .