[VER] Nooit meer terug

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaavitalia

[VER] Nooit meer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 00:10

Heey bokkers!

Ik heb een verhaal geschreven! Lachen Hopelijk vinden jullie het wat.
het is een leuk en grappig verhaal maar het eindigt heel anders
dan de meeste mensen zouden verwachten.
op een positieve manier natuurlijk.
Veel leesplezier!

deel 1
‘’Maaike raad eens, de vakantie die we 5 maanden geleden terug hadden geboekt gaat gewoon helemaal door!’’ riep Dayen gefrustreerd. ‘’Dat meen je
niet.’’ Schreeuwt enthousiast terug. Binnen No time was de hele clik op de hoogte van het nieuws.

‘’Mooi dan vertrekken we al over anderhalf week.‘’ Zegt Maaike. ‘’Ze komen er wel laat mee aan.’’ riep Sanne aarzelend. ‘’Ò ik kan niet wachten de zon, de zee, de rust en the boys’’ riep Deborah sierlijk. ‘’Voor het eerst alleen op vakantie, dat mag dan wel als je 18 bent’’ Riep Tara opgelucht.
Het goede nieuws werd meteen door verspreid aan de ouders. ‘’En natuurlijk gaan we met z'n alle! Als er iemand niet mee mag houd het snel op. Ik bedoel, we hebben met zijn alle afgesproken en dan vertrekken we ook met zijn alle.’’ spreekt Lyanne de groep toe. Nieuwsgierig wacht Valleen op de hele clik boven op haar perfecte en chique kamer. Niet klein, niet smal, niet fijntjes, maar echt gewoon mijn stijl. ‘’Ò Maaike, Dayen, Tara tel me ??!!’’ Zegt Valleen toen de meiden de kamer op kwamen gehold. ‘’Hmm tja.. Maar natuurlijk gaan we
Mee!’’ En ze pakte elkaar als de wieden weer in elkaars armen. Even later kwamen Lyanne en Sanne naar boven gestormd. Iedereen wachtte met zweet en spanning op het antwoord van Lyanne en Sanne. ‘’Jullie denken natuurlijk dat wij niet mee gaan!!?? maar we gaan wel mee, YEAH’’ riepen ze als Deborah de trap rustig op loopt en niemand in de ogen aan durft te kijken. ‘’Wat is er Deborah!!??!!'' Vroeg Maaike meteen. ‘’Er waren wat problemen thuis, maar ik kan natuurlijk gewoon met jullie mee gaan.’’ Antwoordde Deborah droog. Als gekke gaan ze helemaal te keer, maar Deborah zit niet helemaal lekker in haar vel. Maar daar komt snel verandering in.

Later die dag als ze in de stad zijn komt Tara met een idee. ‘’Laten we een terrasje pikken!’’ Riep Tara tegen de meiden. ‘’Ja goed idee!’’
‘’Pardon mevrouw. Wilt u wat drinken?’’ Vroeg de ober van het restaurant. Met glinsterende ogen en perfecte make-up keek Dayen hem in zijn ogen. ‘’Doe mij maar een wijntje.’’ Riep ze charmant. ‘’Witte zoete wijn graag. En voor de rest hetzelfde.’’
Sierlijk keek ze om en vertelde tegen de meiden dat ze echt toe is aan nieuwe ontmoetingen in haar leven. En daar is iedereen het mee eens. ‘’Maar de mensen daar zijn ook anders dan wij. En vooral in Tunesië vallen ze op blond zoals Lyanne, Deborah en Tara.’’ Vertelt Maaike. ‘’Het is niet bij alle jongens daar zo, maar bij sommige gaat het maar om 1 ding. En natuurlijk niet altijd ‘nee’, maar we moeten uitkijken en met elkaar, bij elkaar de vakantie door brengen. Gaat dat lukken meiden!!??!!'’’ ‘’Ja tuurlijk! Oké Lets go. ‘’

3 dagen voor vertrek en iedereen is al druk bezig met kopen, inpakken, verzamelen en van alles en nog wat. De dagen gaan snel voorbij en de zenuwen komen steeds dichterbij. Dat geld vooral voor de groep. ''Eey Maaike, ik ben er helemaal klaar voor. En heb je al iets van de rest gehoord?‘’ Vroeg ze. ‘’Ja, Sanne en Lyanne zijn onderweg , en Deborah komt naar jou toe. Tara is al bij mij, valleen komt iets later en zie ik jou over 1 uur verschijnen met Tara dan.’’ Antwoordde ze. ''ja natuurlijk! Bye bye! tot straks!’’

Net toen ze de koffers in de auto bak wilden gaan zetten kwamen Deborah en Maaike aan gelopen en schreeuwde ''Hebben we er allemaal zin in?!’’ ‘’Absoluut! De koffers worden verdeeld over 2 auto's. Wie gaat er rijden?‘’ Roept Lyanne. ‘’Tara jij kan goed rijden.’’ ‘’Vooruit ik doe het.’’ Lachte Tara. ‘’En dan nog hmm.. Valleen!!??!! Vroeg Lyanne. ''Joehoe! Kom er net aan rennen!’’ Riep Valleen. ‘’Gelukkig, heb je zin om te rijden??!’’ Vroeg Lyanne weer. ‘’Natuurlijk!‘’ De laatste koffers werden in de auto gezet. ‘’Tunesië, here we come!’’

Op weg naar schiphol in Amsterdam is het vrij rustig in de auto’s, maar bij Tara en Valleen zit de sfeer er goed in. ‘’We zijn er ongeveer over 3 kwartier!’’ Roept Maaike achterin. ‘’Mooi! Ik neem dadelijk een stop voor de wc. Dus voor de mensen die ook moeten...’’ Deelt Dayen mee. ‘’O gelukkig.’’ zucht Dayen. ‘’Een wc.’’ Na 10 minuten zien ze zicht voor een stop voor de wc. Dayen stapt met haar mooie bruinen krullen uit de auto en loopt met haar mooie jurk naar de wc toe. ‘’Valleen??!!? Waar is de wc !! Ik hou het niet meer!’’ Gilt ze. ‘’Er is hier geen wc. Ga achter het muurtje, ik let wel op je.’’ Antwoorde Valleen. ‘’Ik achter het muurtje? Moet ik je nu serieus nemen??!’’ Verbaasd keek Dayen Valleen aan. ‘’Ja, ga nu maar.‘’ Als ze om het muurtje staat trekt ze haar jurk op een rare manier omhoog. ‘’Gadver.. Als mijn jurk vies wordt, dan kan ik niet meer verder met jullie. Ik ga niet voorschut lopen en niemand mag me dan nog zien.’’ zeurt Dayen. Achter het muurtje vandaan zien ze Dayen verschijnen. ‘’Ik ga nooit meer zo naar een wc toe.’’ Zegt ze met een opluchting. ‘’Oké zullen we !!?’’ Iedereen stapt weer in bij wie die in de auto zat. Deborah vertelt aan Maaike dat ze hoopt dat bij haar thuis goed komt ook al is ze 18. En heeft bijna meer verstand dan haar ouders zelf, dat maakt niet uit Het gaat om het principe dat ze ook met mij mee leven. Maaike omhelst haar nog een keertje en vertelt dat deze vakantie goed voor haar is. Na 3 kwartier rijden komen ze aan bij het Amsterdamse vliegveld.

Met z’n alle laden ze de auto uit met de koffers die ze achterin de kofferbak
hadden gelegd. de tijd vliegt voorbij, maar ze zijn ruim op tijd voor in te
Checken. Een voor een zetten ze de koffers op de rollers en het paspoort laten zien gaat allemaal uitstekend. ‘’Zo we zijn klaar met inchecken. Laten we wat gaan eten met z’n allen.’’ riep Sanne. Bij het eten op schiphol verloopt alles goed, Tara was met Lyanne op het bord kijken hoe laat we in de lucht zitten. ‘’Over twee uur zitten we in de lucht, dus rond half een. En we komen om vier uur aan, net voor het Avond eten.’’ ‘’Helemaal perfect!’’ Roept Dayen. Van het eten vandaan lopen ze winkel in en winkel uit. Dayen met haar nieuwe ketting en doorzichtige nagellak is meteen verkocht. Valleen gaat voor de zwarte pumps en groene oogschaduw. ‘’Het straalt mooi bij je Bruine ogen.’’ Roept Deborah. Sanne komt met een Bikini van gouden diamantjes en lichtbruin fluweel er op.
‘’Het staat je goed Sanne’.’’ Roept Lyanne. En Tara en Maaike Hebben allebei een doorzichtig truitje die mooi langs hun slanke buik loopt en later met je mooie bruine benen Iedereen van het veld slaat. Lyanne houdt meer van Hotpants zo kort dat die nog net niet haar boven benen Raakt. Ze besloot er 3 te kopen met een grote zonnebril met bruine glazen. ‘’Zo hebben we allemaal iets. Hoe laat is het? Ò we hebben nog 7 minuten.’’ ‘’Dat meen je niet!’’ Riepen ze tegelijk. Ze sprinten achter elkaar aan. Rennen naar gate 14. Net toen ze er aan kwamen hadden ze nog 10 minuten. Maaike had haar klok niet goed staan. ‘’Maaike, hoe kan je dat nou zomaar zeggen?! Ik ren me kapot. Wij met z’n alle!’’ Roept Sanne op een zwaardere stem. ‘’Kom ga nou niet bekvechten. Ik bedoel, het is een fout, geen groot probleem maken alsjeblieft.’’ roept Deborah positief. ‘’Je hebt gelijk.’’ En ze wachten af tot het wordt om geroepen. Na 10 minuten en een half uur wachten kunnen ze het Vliegtuig in ‘’Fijn, we hadden gewoon vertraging, maar we kunnen nu vertrekken. Met een humeur van 78% vertrekken de meiden het vliegtuig in.
Maaike heeft een beetje moeite met vliegen gehad en valleen is ook niet zo’n meid daar in. Deborah was Maaike aan het gerust stellen met Vliegen. ‘’Kijk, hier zitten we dan en daar is het strand. Ò en ik gok dat hier een heel grote discotheek zit en die cocktails daar zijn onvergetelijk! Ik denk Maaike als we er aan komen dat je beter meteen dat doorzichtig truitje aan kan trekken. Het is daar 43 graden in de zon, Zag ik net op het scherm voorbij komen.’’ Dank je, dat is een goed idee.’’ Deborah kijkt naar achter. ‘’Alles goed daar met iedereen?’’ ‘’Ja tuurlijk, waarom niet?!’’ ‘’Kan niet beter.’’ ‘’Beetje misselijk, voor de rest houd me niks tegen.’’ Hoort ze achterin. Na 1 uurtje vliegen ligt iedereen in coma. Dayen is er al weer vroeg bij. ‘’Het slapen in een vliegtuig is niet zo makkelijk.’’ Mompelde ze. ‘’Gelukkig zijn we er over anderhalf uur.
Psst. De stewardess hebben net eten gebracht. En we zijn er over anderhalf uur.’’ Riep Dayen met een lage stem. Iedereen werd langzaam wakker en gingen wat eten. Na lange wachten kregen ze een melding binnen Dat het vliegtuig zou dalen en over enkele minuten op de grond staat. Dat valt niet mee zo’n rit. Dat houd Maaike maar voor zich. Na enkel minuten moeten wachten in de lucht is het eindelijk zo ver. Het vliegtuig komt met de wielen op de grond en gaat met snelle kracht naar voren. Uiteindelijk Is het vliegtuig af geremd. Met zijn zevenen stappen ze het vliegtuig uit, ze kijken hun ogen nu al uit. ‘’We gaan nu met de bus naar ons huisje!’’ Roept Tara. En iedereen haalt zijn koffers op bij de loopband en gaan In de bus zitten. De verwachtingen zijn heel hoog bij iedereen.

victorielove

Re: [VER] Nooit meer terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:15

Heejj!! Leuk verhaal! Ik ga het volgen Lachen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:50

Leuk verhaal! Ik ga het ook volgen Ja

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:12

mOoi verhaal hoor! Lachen

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:39

Leuk verhaal echt zo'n meiden verhaal
Ga zo door!

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 00:49

wie vind dat ik ook nog verder moet schrijven Tong uitsteken

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 08:27

IK
je moet gewoon verder schrijven anders word het zo'n raar verhaal.
we want more!!!

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:04

IK OOK!
Hup op naar het volgende deel!!

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:04

hier mijn deel 2 dan
veel leesplezier Haha!

Deel 2

‘’Ik kan me niet voorstellen om 2 weken lekker er tussen uit te gaan,’’ ik bedoel ik krijg alles ik hoef maar te gillen en Het komt voor elkaar echt makkelijk en toch zo rot gevoel,’’ roept Maaike achter in de bus.’’ Maar je werkt er hard voor Maaike en je bent een slimme meid en die weet dat ze geen verkeerde Dingen kan doen jij denkt tenminste na,’’ vertelt Lyanne. ‘’als je nou naar Dayen Kijkt daar moeten we pas goed op gaan letten he dayen!?’’ Roept Lyanne vanuit de keuken. ‘’Nou zo erg ben ik ook niet, ik bedoel ik kan makkelijk mijn ‘O oliebol me make-up tasje valt!. wil iemand me helpen’’ roept ze Verschrikkend. ‘’Het lijkt net of je het meent Dayen,maar niet te overtuigend genoeg’’ riep Lyanne grinnikend. Deboorah en Tara zitten ondertussen wat Nederlands talige muziek te zingen, waar iedereen z’n fan van is. Valleen is ondertussen de taal nog goed aan het bestuderen,wat ze in haar boekje van 8 cm hoog aan het oefenen is. De rest is nieuwsgierig aan het wachten waneer ze hun hotel uit de verte te zien krijgen. Na lange wachten Hebben ze eindelijk zicht op het hotel. ‘’Hij is super groot,mooi,chic En een over heerlijk groot zwembad en natuurlijk het strand wat wil je Nog meer‘’ riep Deboorah Met haar mond open.’’ Mijn vakantie komt helemaal goed‘’roept Valleen met glinsterende ogen. De rest zijn uiteraard ook onder de indruk. ‘’Laten we ons hotel verkennen’’ Roept Tara. Met de koffers de trap op komen ze eenmaal binnen gelopen. ‘’Dit is een kuuroord wat gewoon onmogelijk is,’’ riep Sanne met een grijns. ‘’Laten we even onze sleutel van het hotel halen en even nog alles herhalen, Want je kan maar beter zeker zijn dan het onzekere’’ riep Maaike duidelijk. Eenmaal boven in het hotel woord er een gezellig sfeertje in de kamer Gebracht. O, er word geklopt op de deur, dayen doet de deur met een Zwaai open. met haar hoofd charmant tegen de deur en allebei haar handen aan de Deur klink begint ze te praten.‘’Nee Nee!! Hij is tunesie’s laat mij maar’’ roept Valleen. Hallo zegt ze in het Tunesiës en ze begint een gesprek te voeren. Dayen’s woeden heeft ze nog goed in De hand. ‘’Okee!! Laat ik gewoon gaan zitten,en rustig blijven,de vakantie is net begonnen en oo me haar is uit aan het zaken.’’ als dayen naar de badkamer loopt is Valleen klaar met praten, nieuwsgierig wacht iedereen wat hij precies tegen haar zij. ‘’Hij kwam ons welkom heten en we kregen natuurlijk 4 flessen witte wijn binnen,en zijn naam is Djembe en hij is zo lief en intelligent en... ja leuk waar blijft die wijn’’ riep sanne er doorheen. Iedereen kwam op het terras zitten bij het Balkon.

Na lange kletsen en een tikkeltje aan geschoten te zijn is het tijd voor het avond eten.’Zullen we gaan eten ik heb honger’’ roept Sanne aarzelend. ‘’Ja goed idee’’ roept Valleen. Als Maaike en Sanne ondertussen de flessen wijn aan het dumpen zijn gaan de rest vast een gezellig plekje vinden waar ze kunnen eten en een show kunnen bekijken. ‘’ Maaike heb je al een prullen bak gevonden waar we de wijn flessen kunnen dumpen’’ riep ze aangeschoten.
‘’ he wat zeg je!! ik zit me even helemaal ergens anders op te fiksen’’
Riep ze met haar mond open. Kruipend komt Sanne naast haar zitten en kijkt wat er aan de hand is.’’ oo ik zie het al’’ zegt Sanne met een brede glimlach. ‘’Bukken!!’’ En valt met een reactie met Sanne op de grond.’’ wat is er nou
Zegt Sanne met een rare blik’’.‘’Kijk dan hij komt op ons af gelopen’’roept Maaike dwars.’’ En hij is niet alleen zo te zien‘’. ‘’kom sta op!?’’ zegt Sanne verbaast.‘’Hallo dames zoeken jullie iets’’ nou uhm.. ‘’Ja eigenlijk wel’’ roept Sanne er tussen door. ‘’Weet je waar we geld kunnen wisselen we hebben alleen nog Nederlands geld, en hier betaal je met dienaars’’. ‘’ja tuurlijk weten we dat roepen de twee jongens we lopen wel even met jullie mee’’, ‘’als je het niet erg vind natuurlijk’’. Vraagt Maaike verleidelijk.‘’Nee tuurlijk niet’’. onder het lopen naar de receptie toe vraagt een van de jongen’’ o sorry, ik heb me niet echt voor gesteld ik ben Simon en dat is een vriend van mij Dave’’.’’ O ik zal ook zo vrij zijn om mij zelf even voor te stellen, ik ben Maaike en dit is een goeie vriendin van me Sanne’’.’’ kijk hier is het, je kan zelf bepalen hoeveel je wilt wisselen’’ legt Simon Maaike uit.’’ Hartstikke bedankt alvast’’ riep Maaike sierlijk. We gaan jullie vast vanavond nog wel zien riep Dave.’’ Dat lijkt ons heel gezellig’’ zegt Sanne verlegen.’’ Nou tot vanavond dan maar dames’’riepen de jongens.’’ tot vanavond’’ riepen ze terug.’’ O er is alweer een half uur voorbij gegaan en we lopen nog steeds met die flessen in ons handen’’ riep Maaike geschrokken.’’Ze zullen er vast nog wel zitten’’ reageerde ze tegen Maaike.

Op weg naar het eten moeten ze nog steeds het glas dumpen.’’ Weetje wat het mag niet maar gooi ze hier maar in de bosjes’’ riep Maaike zachtjes. Snel zonder dat iemand kijkt of iemand ziet langslopen gooien ze de 4 legen wijn flessen weg. Met een sprint rennen ze naar het eten toe waar de andere meiden zitten.
‘’O sorry dat we zo laat zijn maar... we moeten nog beginnen maakt niet uit we hebben gewacht op jullie‘’, vertelde de meiden die er al zaten tegen Maaike en Sanne. Opgelucht komen ze er bij zitten.’’Maar ik wil wel alle details weten vroeg Dayen nieuwsgierig.’’Onder het eten vertellen Sanne en Maaike waarom het nou zo lang duurde’’. al snel werd er weer wat gedronken en gelachen.
en er werd ook omschreven hoe knap ze waren. Na het eten gaan de meiden aan de overkant van het restaurant bij een bar zitten.’’Hier Maaike hier is die cocktail waar ik je over vertelde riep Deborah’’. ‘’ O, hij is lekker ook nog zegt ze voordat deboorah kon vragen of die lekker was’’.’’ na, dat kletsen krijg ik zin om te gaan dansen zegt Lyanne bezopen. Net dat iedereen de dans vloer op loopt voelt Maaike iets aan haar hand vast hebben.’’ O, simon je bent er’’ roept ze met een glimlach op haar gezicht. De meiden kijken achter hun ruggen om.’’Zo ze heeft een keer een goeie uit gekozen’’roept dayen met een uitdagende blik.’’ Je flikt het niet Dayen’’ roept Sanne achter haar rug om. ‘’Nee, ik heb wel wat beters te doen’’ zegt Dayen op een kapsones achtige manier. Na dat dayen weg loopt naar de bar en weer een drankje bestelt komt Dave net van zijn hotel vandaan. Sanne kijkt met een verlichtende blik naar Dave.’’ Hey Sanne’’roept Dave uit de verte. Sanne roept terug.’’ Heb je zin om met me te gaan dansen’’ vraagt Dave op een charmante manier.’’ Ja dat lijkt me hartstikke leuk antwoorde ze terug. Onder weg dat Dave en Sanne naar de dansvloer lopen waar Maaike en Simon ook staan met Lyanne en Tara Gaat Valleen nog even naar de wc toe dat achter het café staat. In de wc staat ze over Djembe te denken.’’ het is een leuke jongen om te zien maar ik ken zijn karakter nog niet van de binnen kant en ook niet van de buiten kant.

Onder tussen als ze terug loopt naar het Café ziet ze Djembe staan, hij staat daar voor de dj te spelen.’’ Ik zal hem laten zien hoe goed een nederlands meisje kan dansen’’ en ze loopt naar binnen. Met een zwier trekt ze Dayen van de bar af en sleurt haar mee naar voren waar Djembe aan het draaien is.’’ Dayen luister ga dansen ik doe je na oke’’.’’ He waarom moet ik gaan dansen’’ schreeuwt dayen vragend.’’ begin nou maar!!’’ schreeuwt Valleen terug. En Dayen begint te dansen ze kijken elkaar diep in elkaar ogen aan een blik en ze draaien even weg en de blikken stoten elkaar weer aan. Zij geniet van de muziek en natuurlijk van hem, hij luistert naar zijn eigen muziek en kijkt hoe goed Valleen haar moves maakt. De avond verloopt goed rond half 3 ‘s nachts gaan de meiden met de 2 Nederlandse jongens bij het strand liggen.’’ nou me eerste dag verloopte prima’’ riep Tara tevreden.’’Wie lust er nog wat te drinken?’’riep Valleen. ‘’Ik zal wel wat halen loop je mee Dayen!!?’’ vroeg ze.
Dayen en Valleen lopen naar de bar toe. Die in het midden staat van het zwembad ze lopen rond het water over het kleine bruggetje naar de bar toe.’’ 5 cola en 4 sinas alsjeblieft. ‘’ en voor mij ook een cola graag’’ hoorde Valleen in een keer naast haar roepen.’’ ja sorry hoor maar wij waren hier toch echt eerder aan het.. O het is Djembe!!. voor hem dan ook maar een cola graag!!. riep Valleen met grote ogen, omdat ze zich schaamde dat ze tekeer tegen hem ging. Natuurlijk verstaat hij haar niet maar stel dat die het misschien toch kan verstaan,hij werkt hier uiteraard al 4 jaar en dat is ook niet niks.’’ hey Valleen zegt hij lief tegen haar.’’ hey Djembe heb je zin om bij ons te komen zitten bij het strand.’’ leuk ik ben er over een half uurtje. Met sprekende ogen en een glimlach pakt ze de cola op en loopt dromend naar de groep toe. Ondertusse kijkt Dayen haar verbaast aan, ze snapte er niks van langzaam loopt ze Valleen achterna.’’ hey valleen’’ roept Dayen.’’Hij is toch die jongen die ons welkom kwam heten.’’ Inderdaad hij komt over een half uurtje even langs vertelt ze sierlijk. Na dat ze van de bar af kwamen en van Djembe lopen ze weer terug naar de groep.’’ het alcohol vrije drank is e’’r riep Dayen teleurgesteld.’’ anders heb je morge een kater roept Sanne voor haar gevoel die ze ook heeft gehad.Het heeft even geduurd maar daar komt de enige echte hot boy Djembe aan gelopen volgens Valleen.’’Hallo Valleen hier ben ik dan roept die stoer’’.Valleen vind het kei gezellig dat hij er is ze hebben daarom ook tot 5 uur op het strand gelegen te sloten is het de eerste dag en dat moet gevierd worden.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 23:32

Weer een leuk deel! Ga zo door meiss!
Ben benieuwd naar het volgende deel Nagelbijten / Gniffelen

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 15:49

ik moet nog met mijn volgende deel beginen Haha!
en heb het deze week heel erg druk maar probeer
wat te maken reacties vind ik fijn dan weet ik wat ik kan veranderen of het misschien goed genoeg is..

alvast bedankt !! voor de mensen die het nog niet gelezen hebben veel leesplezier!!

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 07:49

We zien het vanzelf wel Ja

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 18:56

Ja ja, hij is er weer
ik had het druk maar voor mijn lezers maak ik tijd:D
een reactie zou fijn zijn dan weet ik wat ik kan veranderen en wat goed is
alvast bedankt,
veel lees plezier!!

Deel 3

De volgende morgen was de groep om 10 uur wakker, dat moest dan wel anders is de vakantie net een uitslaap vakantie en dan mis je gewoon de helft van de dagen.’’Zullen we zo gaan eten anders staat er dadelijk niks meer beneden voor ons optafel’’ roept Tara vermoeiend.’’ Hallo, ik moet me nog opmaken omkleden en me haren goed doen dat lukt echt gewoon dus niet in een kleine 5 minuten dat snap je zelf ook wel riep dayen met een sacherijnige blik.’’ dan wacht ik wel samen met dayen hier we komen wel samen iets in een stadje hier vlakbij riep Lyanne. Ondertussen dat dayen en Lyanne boven blijven gaan de rest van de groep ontbijten. In een rij achter elkaar pakken ze een boordje en lopen langs het ontbijtbuffet tafel. Er liggen allerlei broden en beleg alles bij elkaar. Het ontbijt was geslaagd. Na het ontbijt lopen de meiden het hotel weer binnen Dayen en Lyanne zijn al onderweg naar de stad voor wat te eten.’’ Het is hier zo mooi hè het uitzicht de de de.. Stotterde Lyanne. Wat is er aan de hand? Riep Dayen en keek met vragende ogen.’’ Hij is zo mooi kijk daar nou’’ vertelde Lyanne die ver van de wereld vandaan leek. Samen liepen Dayen en Lyanne naar een muurtje bij de zee ze gingen even zitten. Toen ze liepen hadden Lyanne en de jongen om precies te zijn 2 minuten oog contact.’’O en daar licht ze dan de meid die van de wereld af licht lachte Dayen. ‘’Je mag me best wel helpen!!’’ riep Lyanne woedend. Dayen licht nog steeds in een deuk. Lyanne is in een putje gevallen die open stond aan de zijkant van de weg. Met een blik keek Lyanne rond ze zag hem nergens.’’O gelukkig hij is.. .Langzaam woord ze omhoog getild en licht bij de jongen in zijn armen.’’O dankje wel mag ik weer op de grond vroeg ze in het engels. De jongen zette haar terug op de grond. Hij vertelde haar dat ze uit moet kijken er liggen rond deze tijd heel veel putten open. Ze schaamde zich kapot.’’ nog bedankt’’ zij ze verlegen. Hij gaf haar een knipoog en stelde zich voor. Na een kleine 8 minuutjes een praatje hebben gemaakt lach dayen ondertussen op het strand.’’ Dayen riep ze gillend’’ hij werkt bij ons in het hotel en hij doet daar de kamers schoon maken’’ vertelde ze vrolijk. ‘’En zijn naam is Thoma’’. Zijn uitstraling en.. Ja leuk!! Antwoorden dayen sacherijnig.’’ Wat heb jij altijd Dayen!. ‘’Je hoeft niet altijd zo kattig tegen me te doen’’ zij Lyanne op een rustige toon. ‘’ Ja sorry jullie hebben altijd leuke jongens gezien en gehad,ik zie ze wel maar ik kan niet z’n relatie aan gaan dat is echt een te grote stap’’ vertelde ze op een raar maar verdrietige toon.’’Dayen je komt er vanzelf eentje tegen dat weet ik zeker en je bent een mooie en lieve meid je moet gewoon meer je zelf laten bewijzen en meer met mensen om je heen bezig zijn dan met je zelf vertelde Lyanne eerlijk.’’ Sorry, ik ben gewoon mezelf oke!! Niks of niemand veranderd mij ik ben wie ik ben en ze moeten mij zo maar accepteren ofniet dan?’’ vertelde Dayen met haar tranen in haar ogen.’’ Je hebt gelijk het komt goed. En omhelsde Dayen. Vanuit het stadje opweg naar het hotel zwaait dayen nog even naar Thoma die vanavond ook in de grootse discotheek is van het hotel.

Eenmaal in het hotel kamer waar ze 2 weken blijven overnachten gaan Lyanne en Dayen omkleden voor het strand. Lyanne trekt haar nieuwe hotpants aan die ze op schiphol had gekocht en dayen haar nieuwe doorzichtige nagelijk die staat mooi bij haar doorzichtig truitje. Als de 2 klaar zijn lopen ze naar beneden uit het hotel naar het strand toe. Uit de verte zien ze de meiden liggen en Simon en Dave zijn er ook bij. Over het hete zand naar de groep toe komt er uit het niets iemand aan gesprint sleurt Dayen het water in. Ja hoor daar licht ze dan!!. Met haar nieuwe nagellak die nog niet op was gedroogd licht ze in het water. Lyanne trekt een geschrokte blik op. Heel het strand kon mee genieten de groep dus ook.’’Nee toch!!’’ Dayen kijkt achter zich en begint te schreeuwen. Kijk uit man je zag toch wel dat ik er stond of ben je nou zo stom vloekte ze.’’ sorry sorry, ik had je echt niet gezien ik zal voortaan beter opletten’’ vertelde de jongen.’’Dat is je geraden ook!! Vertelde dayen ze liep het water uit net of haar ogen wel konden doden. Lyanne vertelde haar dat ze even moet zitten en rustig moet gaan liggen. Even later was dayen tot rust gekomen. Lyanne had vertelt dat ze in de stad Thoma was tegen gekomen die jongen die ze leuk vond tot de details aan toe. Opeens zagen we Simon en Maaike met elkaar zoenen iedereen keek verbaast de 2 klef bekken aan. De hele groep had zin om te gaan zwemmen, iedereen ging behalve Dayen die had al genoeg water gezien voor vandaag. Toen iedereen het water in was kwam die jongen op haar afgelopen Dayen deed net of ze hem niet zag. Eenmaal toen die bij haar stond zakte hij door zijn knieën en gaf haar wat bloemen en een cocktail in haar handen.’’ sorry, ik begreep dat je boos op me was en ik zag het echt gewoon niet aankomen vertaalde hij het in het engels.’’Lief van je dat je me dit kwam brengen ik geef je het voordeel van de twijfel’’ reageerden ze gewoon in het Nederlands. Natuurlijk snapte hij er niks van maar hij knikte maar ja.’’wat is je naam’’ vroeg Dayen weer in het Nederlands. Maar hij verstond dat wel. ‘’Mij naam is Gerray’’ vertelde hij in het engels.’’Hmm, jij bent er zo een’’ speelde Dayen met hem.’’ Ik zie je vast nog wel’’ zij hij tegen Dayen en met een blik liep hij weg.’’O wacht even vanavond discotheek?’’ vroeg dayen in kleine woordjes.’’Ja dan zie ik je daar vast wel reageerde hij terug.’’O wacht nog even!!, nog bedankt’’ zij Dayen ineens in het engels het leek een wonder dat Dayen uit zichzelf engels begon te spreken.’’ Dag tot vanavond’’ reageerde Gerray uitdagend.

Rond vier uur gaan de meiden en de twee jongens naar hun hotelkamer om te douche en voor het avondeten en de avond door te brengen in hun schonen kleren. Ze zijn het middag eten helemaal vergeten maar ze hebben het naar hun zin. De meiden slapen natuurlijk niet allemaal op een kamer de kamers zijn in vier kamers verdeeld in elke kamer twee personen en een van drie.’’Ja ik ga wel als eerste douche’’ vertelde Valleen tegen Dayen en Deborah.’’ Wat jij wil’’ reageerde Dayen rustig en met haar wenkbrauw omhoog keek ze raar op. Met haar oordopjes in haar oren en naar haar muziek te luisteren,valt ze op bed en denkt ze aan vanavond hoe ze zich zou moeten mooi maken toenstrax had ze helemaal niet veel make-up op. De meeste vinden Dayen naturel mooier dan z’n laag poeder en mascara over haar gezicht,maar dat mag ze allemaal zelf weten.
Na een half uurtje douche is Valleen klaar met douche.’’De volgende kan!!’’ riep Valleen. Dayen bedacht zich dat ze maar nu snel gaat douche ze moet nog veel doen aan haar haren en kleding en make-up.’’Ja, ik ga wel riep dayen even om het hoekje.’’schiet wel op!!’’ riep Deborah. Valleen wou wel eens iets anders met haar haren doen Maaike is kapster. Ze loopt naar 2 kamers naast haar.’’O er woord geklopt op de deur’’ riep Maaike vanuit de badkamer.’’Ja, ik ben heel even bezig riep Lyanne vanuit het balkon. Met natte haren Maakt Maaike de deur open.’’ He meid, is er wat??!’’ vroeg Maaike vragend.’’Ja zou je alsjeblieft iets voor mijn willen doen? Vroeg Lyanne met schattige ogen.’’Natuurlijk, zeg het eens meid?. ‘’Kan je mijn haren knippen ik weet precies al wat ik wil.’’O tuurlijk wil ik dat voor je doen’’.’’ maar ik ben zelf nog niet klaar, weetje wat? na het eten lopen we naar boven en is het een stuk rustiger hier, dan knip ik je haren afgesproken.’’Alvast hartstikke bedankt, zie je over een uur bij het eten hier beneden‘’. En na dat ze elkaar 3 kusjes gaven op elkaar de wangen liep Lyanne vrolijk haar kamer weer binnen. Voor heel even vrolijk.’’O Dayen die troep dat ruim je dus echt gewoon zelf op!!’’. Zij Lyanne net dat ze binnen kwam vallen. Al Dayen’s kleren lagen over de bedden de kasten de grond.’’Ja, ik ruim het op!!’’. ik kan mijn.. o hier is die dan mijn favoriete uitgaanstruitje’’ riep Dayen vrolijk.’’Ja, leuk als je het zelf maar allemaal weer opruimt’’ riep Lyanne met een boos gezicht. Lyanne liep naar buiten naar het balkon toe en gooide het balkon raam achter zich dicht en pakte een glaasje wijn met een boek die ze mee had genomen uit Nederland. Deborah komt naar Dayen toe gelopen en gaat naast Dayen zitten, die nog steeds zit te twijfelen of het wel haar favoriete uitgaanstruitje is van de twaalf andere uitgaanstruitjes.’’ Dayen ik heb een vraag?’’ vroeg Deborah voorzichtig.’’Ik ben druk bezig heb weinig tijd als je straks nog eens vraagt wat je wilt vragen heb ik de tijd‘’ reageerde Dayen met veel passie.’’Ik ga nu wat zeggen wat voor je zelf is wat je misschien nu nog niet begrijpt of wel‘’. Deborah nam nog een zucht en probeerden het met goeie worden te vertellen. ‘’Je hoeft je niet voor iedereen mooi uit te laten zien je bent mooi hoe je bent Dayen ik zeg dit voor je zelf wat hier licht in de kamer heb je voor vijf weken op vakantie te gaan, maak het voor je zelf wat makelijker kijk me eens aan Dayen!!’’ vroeg Deborah.’’Met tranen in haar ogen keek ze Deborah aan.’’Ik weet het je hebt gelijk,maar ik ben gewoon zo Deborah zo ben ik dit ben ik‘’. Met tranen in haar ogen omhelsde ze Deborah.’’ Dit heb ik zo vaak gehoord dat mensen het ook vinden, maar voor mijn zelf vind ik dit goed wat ik bij heb, mijn moeder die moedigt me juist aan dat ze weet dat ik alles heb wand dan weet ze zeker dat alles goed met mijn gaat en.. Blijf rustig Dayen je bent een hartstikke spontane, lieve en open meid riep Deborah er door heen. Ga jij maar nu even de badkamer in en doe je maar vast klaar maken dan praten we vanavond verder’’. Vertelde Deborah. Deborah veegt de tranen van Dayen weg. Dayen loopt de badkamer in. Er liggen nog wat simpele kleren (ook wel leuk natuurlijk) op het bad. Dayen kijkt in de spiegel.’’Ze heeft gelijk ik kan anders zijn natuurlijk wel mijn zelf maar anders met mijn uiterlijk ik ben teveel met mijn zelf bezig geweest de mensen om mij heen zijn maar personen dacht ik.’’ Dayen trekt een spaghettitruitje aan met een kort broekje er onder, en bij passende schoentjes. Haar make-up doet ze met een beetje mascara en oogschaduw. De poeder heeft ze weg gelaten en het oog potloodje ook. In haar haren doet ze een beetje haarlak in en maakt er wat krullen mee ze steekt hem in met een klemmetje ze pakt haar voor pony en doet de pony naar achter in een kuifje.

Ze kijkt nog even in de spiegel en zegt tegen haar zelf: toch wel wennen maar het staat wel simpel en leuk. Haar vest bind ze vast om haar middel. Met een glimlach loopt ze de badkamer uit.’’Ja Dayen staat je goed,dat is mijn Dayen woord er geroepen, heel de groep stond voor de badkamerdeur Dayen aan te moedigen. Deborah stond aan de zijkant mee te genieten met haar hoofd tegen de muur aan. Ze vond het fijn om een van haar beste vriendinnen geholpen te hebben. Dayen woord opgetild en naar beneden gedragen de deelgroep hielp mee en Simon en dave natuurlijk ook. Dayen zag er gelukkig uit.’’Deborah hoe heb je dit voor elkaar gekregen!?’’ kwam Maaike vragen. ‘’Gewoon, wat zij voelt voelde ik op dat moment ook‘’.’’ echt lief van je meid, complementeerde Maaike.’’Nou kom op het eten staat te wachten op ons’’vertelde Maaike met een lachend gezicht. Lachend liepen de twee naar beneden toe.

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 20:43

lieve bokkers deze damen is donderdag 18 jan. tot 22 jan. skiee in oosterijk dus ik heb gewoon nu al geen tijd meer voor een stuk te schrijven. maar ik zou nog wel graag reactie's willen voor mijn delen. alvast bedankt Tong uitsteken!

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 11:36

hey leuke bokkers Tong uitsteken!
ik wil graag van jullie weten wat je precies van
mijn verhaal vind. bev: leuk,saai grappig,stom,mooi.
dat zou ik super vinden als je even een berichtje achter laat.
groetjes, lisa

Debbyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 09:09

Super leuk, hopelijk schrijf je nog veder. Lachen

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:32

Persoonlijk vind ik dit een super verhaal, heel nieuwschierig hoe het verder gaat.. Hoop dat je verder gaat met dit verhaal.

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:05

hey bokkers Haha!
mijn nieuwe stuk is er binnen kort weer Lachen
ik was er een tijdje mee gestopt vanwegen
wat kleinen dingetjes.
maar dat is weer helemaal goed.
2 dagen komt er deel 4 en als jullie natuurlijk
de delen hebben gelezen laat dan even een berichtje
achter. alvast bedankt

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:15

Leuk verhaal Lachen

Lisaavitalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 20:09

Deel 4

Later op de avond was iedereen klaar met eten en natuurlijk nog nuchter. Ze gingen eerst met zijn alle naar de gok hal toe, waar ze al snel mee klaar waren. Een groepswandeling over het strand lopen was al een leuk begin van de avond. Na het lang maar gezellig wandelen begon de avond pas weer echt. ze gingen naar de grootste discotheek van de stad toe.’’ Kijk daar is het’’ juichte Valleen. Het is groot en nieuw het gebouw staat er net een paar maandjes en het is gemaakt van glas. Simon en Dave horen natuurlijk officieel bij de meiden en omdat ze een relatie hebben met Maaike en Sanne zijn de heren heel erg populair althans bij de twee dames. Een goeie reden om naar de disco te gaan is voor hun gezelligheid,dansen,jongens kijken en een paar drankjes naar achteren slaan. En dat zijn ze dus ook van plan. Eenmaal binnen vermaakt iedereen zich goed.’’ Ik ga even Djembe zoeken’’ fluisterde valleen in de oren van Lyanne.’’ O wacht op mijn’’ vluchtig liep ze achter valleen aan op de hoop dat ze Thomas ook nog tegen zou komen. Maaike en simon staan op de dans vloer met al gauw een drankje in de hand. Sanne en Dave die kunnen maar niet van elkaar af blijven en zitten samen al snel op de bank. ‘’ Deborah!!’’ fluistert Dayen. ’’Ga je mee even bij de bar zitten, kijken of daar wat is?’’. ’’ goed idee’’. Langs de drukte die er is lopen ze op een langzaam tempo naar de bar toe. Ze zijn gearriveerd bij de bar.’’ Doe mij maar 2 wodka puur, dat slaat goed aan’’. vroeg Dayen sierlijk.
Na vier pure wodka die ze na achteren geslagen hebben gaan de twee meiden dansen in het midden van de dansvloer.’’ nog bedankt Deborah ik voel me echt beter je bent een goeie vriendin serieus’’. vertelde ze .’’ Die wodka is bij jou wel heel erg aangeschoten is het niet?’’ vroeg Deborah lachend omdat Dayen dit nog nooit heeft gezegd.’’Nee, ik meen het ik zeg het nu wand morgen kan ik het vast al weer vergeten zijn’’.’’ lief dat je dat zegt maar nu gaan we dansen’’.’’ Go Dayen!! Shake’’. gillend en gierend gaan de meiden verder. Maar dan ziet Dayen iemand bekends uit haar ooghoek.’’ Kijk!’’. fluistert Dayen in haar oren.’’Daar is Gerray’’. Net op dat moment dat Dayen het zij keek hij haar aan hij komt op haar afgelopen met nog een jongen achter hem.’’ Hallo Dayen je ziet er schitterend uit’’. ‘’ en jij ziet er bepaald ook niet slecht uit’’. vertelde Dayen met een knipoog er achteraan.’’ O voor ik het vergeet dit is mijn vriend Dannie hij kan al vloeiend Nederlands’’. vertelde Gerray.’’ O wat leuk en voor dat ik het vergeet dit is mijn vriendin Deborah’’. De twee meiden en jongens begroeten elkaar.’’ En kan ik deze dames wat te drinken aan bieden’’. vroeg Dannie aardig.’’ O graag zullen we dan even op de bank gaan zitten?’’. ’’ goed idee’’. Dayen en Deborah en de jongens nemen plaatst op de bank.’’ Deborah loop je even mee drinken halen?’’.’’ Dat is goed’’. Samen lopen ze naar de bar toe.’’ Je kan al vloeiend Nederlands ik vind het knap van je’’. ‘’Dankjewel mijn vader woont in Rotterdam ik heb 4 jaar bij hem gewoond en ben met beide benen terug naar mijn eigen landschap gegaan waar ik hier mijn familie heb’’.’’ wat knap van je’’.’’Hier twee wodka puur voor jou en je vriendin ik kom er zo wel aan’’. Met een lach draaide Deborah zich om en liep naar Dayen en Gerray toe die al redelijk dicht tegen elkaar aan zaten.’’ dank je wel Deborah’’. naderhand kwam Dannie ook aan gelopen, Met een drankje voor Gerray. Het was een gezellige avond voor Deborah en Dayen ze hadden nooit echt iets samen gedaan, of met elkaar alleen zijn zonder de anderen meiden erbij.

‘’au!’’. Ze maakte een botsing tegen iemand. ‘’ Sorry, gaat het wel’’.’’Ja het geeft niet, o Djembe jij bent het!’’. Bloosde Valleen.’’O! ik was je de hele avond al aan het zoeken maar het is hier ook zo druk’’. Vertaalde hij in het engels.’’Ja dat was ik ook al aan het doen blij dat ik je heb gevonden’’.Lyanne kijkt Valleen aan omdat ze net 5 minuten Djembe pas aan het zoeken waren.’’ Dames dansen?’’. Tegelijk knikken ze ja. Met haar zoekende ogen kijkt Lyanne of ze misschien Thoma nog ziet, maar ze vreest van niet. Haar dansbewegingen laten het langzaam af weten.’’Ik ga nog een drankje halen en dan ga ik slapen, moeten jullie ook nog wat?’’.’’Ja lekker Lyanne alvast bedankt’’. antwoorden Djembe.’’Ja als je toch gaat halen graag’’.antwoorden Valleen ook. Onderweg dat Valleen op weg was naar de bar keek ze moeilijk om haar heen ze had toch echt gehoopt dat hij vanavond ook in de grote discotheek zou zijn.’’ Hier jullie drankjes, ik hoef niet’’. Verdrietig liep ze terug naar haar hotel kamer.’’ Valleen wacht!’’. Het heeft geen zin ze was allang uit het zicht. Er woord op de schouder van Dayen geklopt, Ze draait zich dan ook met een snelle beweging de andere kant op.’’ Hallo heb je Lyanne gezien?’’.’’Ze liep net de discotheek uit ik dacht dat het haar dwars zat waarom je er niet was’’. Vertelde ze hem.’’ Misschien is ze naar haar hotel kamer gelopen ik denk dat je wel even langs moet gaan’’.’’ En dat was ik ook allang van plan’’.’’ O en Dayen?’’.’’ Je ziet er top uit’’. vertelde hij haar en met een lach draaide hij om en ging opzoek naar Lyanne.

Lieve mama, papa en demi,
het is hier heel gezellig warm en mooi.
We zitten er wel net 5 dagen en ik mis jullie nu al.
Hoe gaat het met de baby mam?
Je buik is zeker nog dikker geworden.
Ik dacht ik stuur een brief dan kost het niet zo
heel duur en kan ik je meer vertellen.
Iedereen heeft bijna een leuke jongen ontmoet.
En zo als je al denkt,
ik niet echt. Hij is wel leuk maar hij heeft me
een beetje laten zitten bij de discotheek.
Maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.
Heel gek hoe het is gegaan. Ik ging met Dayen
naar een stadje toe vlak bij ons hotel.
En we hadden elkaar zojuist ontmoet in een put.
Haha.. Heel gek maar ik vertel je alles als ik terug ben
wand mijn avontuur hier is net pas begonnen.
Voor iedereen daar een dikke kus.
Ik mis jullie.
Dikke kus Lyanne

‘’Lyanne ben je daar’’.’’O oliebol’’.’’Wacht heel even’’. roept ze verschrikkend.
Ze rent de badkamer in en doet snel haar haren nog even bijwerken en haar lippenstift.’’perfect!’’. fluistert ze.’’hè’’.’’Sorry Lyanne ik was vandaag een beetje oké, heel erg aan de laten kanten‘’.’’ wand ik heb wat voor je kom je mee?’’. en hij steekt zijn hand uit. Lyanne heeft al heel snel haar hand in zijn hand geschoven.’’O nog een ding, doe deze om je ogen’’. lachend doet hij hem bij Lyanne om zijn ogen.’’ Lach je me nou uit’’. Vroeg Lyanne met een stiekeme blik in haar gezicht.’’Kom, en laat mijn hand niet los!’’. Dat doet ze zeker niet. Ze komen even later op het strand aan.’’ Lyanne?’’.’’Ja?’’.’’Ruik eens en haal van tevoren diep adem’’.’’ Het ruikt naar de zee, wat is bedoel je?’’. Als ik jou doek weg haal voor jou prachtige ogen zul je het zien’’. Met een brok in haar keel wacht ze af tot het doek voor haar ogen woord verwijderd.’’Dit is voor jou’’. Het doek woord weg gehaald. Een klein stukje strand staat vol met kaarsen met een weggetje waar het kaarsvrij is het weggetje lijd naar een picknick toe.’’Wat mooi heb jij dit in je eentje voorberijd?’’.Vroeg Lyanne met schitterende ogen.’’Ja natuurlijk, dames voor’’.Ze lopen via het weggetje en komen bij de picknick uit.’’Wat wil je, Pizza of Spaghetti?’’.’’O ik lust wel wat spaghetti, het ziet er heerlijk uit’’.Thoma geniet van haar mooie blonde haren en haar mooie grijze ogen die glitteren door het licht van de kaarsen. Ondertussen dat Lyanne aan het genieten is van Thoma en haar Spaghetti zijn de meiden en de vijf jongens de dames terug naar hun hotelkamer aan het brengen. Ondertussen lopen ze allemaal een beetje er bezopen bij. Het is maar goed dat ze alleen zijn gegaan wand met ouders waren ze toch nog wel wat afhankelijker van hun ouders. Maar daar hebben ze hun gedachte allang in verplaatst dat dit een geweldige vakantie is vol gezelligheid en zonder ouders.
Eenmaal voor de hotelkamers neemt iedereen afscheid van elkaar en Tara is dan ook wel heel snel binnen, wand zonder jongen is afscheid nemen altijd heel kort. De meiden gaan na het afscheid nemen nog even met elkaar gezamenlijk op het balkon babbelen. Het woord vrij kort wand Lyanne hebben ze al vanaf half een niet meer gezien en het is nu al drie uur.’’Hè hallo, hier beneden’’.
De 6 gezichten van de meiden boven kijken al snel naar beneden.’’Waar was je nou?’’ riep Maaike.’’Wacht ik ben zo boven’’.Na een paar kleine minuutjes was Lyanne boven en had uitgelegd wat ze heeft meegemaakt. Met een stilte in het huisje was iedereen op haar verhaal gericht. Na een kwartier , twintig minuten was haar verhaal zo goed als klaar. Maar voor Lyanne begint het verhaal net wand voor haar is dit verhaal oneindig. De meiden praten nog even over hoe ze de vakantie tot nu toe nog vinden en iedereen is positief er over. Zelfs Tara die nog steeds vrij gezellig is. De klokt tikt en het is nu tien voor vier. De groep stapt hun bed in.’’Weltrusten iedereen’’.roept tara tot de laatste hotel kamer aan toe. Het blijft stil en blijkbaar zijn ze allemaal weggevallen.