[TEK] That depends on the one day

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[TEK] That depends on the one day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 19:39

Een snelle tekening van een still uit de derde Pirates film. Als je de film precies stil zet wanneer Orlando net die zin heeft gezegd, dan zie je waar ik dit van na heb getekend.

Afbeelding
A3, B2 vulpotlood

Ik heb al een hele tijd geen tekening op bokt geplaatst, omdat ik de tekeningen vaak niet goed genoeg vond. En hoewel deze meer weg heeft van een man die ergens in de verte wel op Orlando lijkt, wil ik dit keer toch graag commentaar. Dus kom maar op! Lachen

oja, als je op de foto klikt, kom je uit bij een grotere versie. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mireille op 02-01-08 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [tek] > [TEK]

JoSav

Re: [TEK] That depends on the one day

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:49

Het heeft niet echt die Orlando uitstraling (dan denk ik nl meteen aan die irritante stem van hem met die lichte lisp haha) maar desondanks vind ik het wel een heel goed geslaagde schets waarin je mooie textuur hebt aangebracht en het in een losse toets hebt neergezet. Meer van deze! Ja

Fenn

Re: [TEK] That depends on the one day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 18:58

De Orlando uitstraling mis ik zelf ook (en inderdaad de stem: They're taking the hobbits to Isengard Rolleyes Maar goed, die was heel moeilijk te tekenen Clown )
Ik ben meer aan het natekenen van de TV, er is al een nieuw topic waar weer wat Piraten komen. Misschien lukt het me binnenkort om een echte Orlando te maken.
Bedankt in elk geval Lachen