[FOTO] Vuurwerk 07/08

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

[FOTO] Vuurwerk 07/08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 14:22

Gisteravond heb ook ik fotos gemaakt van het vuurwerk. Normaal gesproken ben ik een enorme angsthaas betreft vuurwerk, maar heb me dit jaar toch erover heen gezet om wat fotos te maken Clown Een bijna 2 meter lange neef helpt wel, als je daar achter kunt staan Vork

Fotos zijn gemaakt met Canon PowerShot A75. Heb die fotos met de minste ruis door de rook die er hing gepakt Clown

Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lana_te

Re: [FOTO] Vuurwerk 07/08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:10

ik vind je foto's niet echt mooi, de compozitie is niet goed het is wel nog redelijk scherp, das wel goed. maar daarnaast is het wel een beetje wazig. dus niet zo'n goede foto's van mijnkant gezien.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:36

Mmm vind de fotos ook niet mooi....

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:41

Ik vind het wel mooie foto's, maar ze zijn niet zo bijzonder als je begrijpt wat ik bedoel. Geen spectaculaire ontploffende sterren in de lucht oid.
Ze zijn een beetje rommelig.

Wat ik vooral erg jammer vind, is dat ze bijhv. heel erg links onderin de foto staan ofzo.
Bijv. bij de eerste foto, het dingetje komt van links onderin, maar is half afgesneden, het zou mooier zijn als je het dingetje dan rechtsbovenin zag en de baan achter hem dus diagonaal door de foto ipv half afgesneden Knipoog

Ik hoop trouwens dat je begrijpt wat ik bedoel, want ik ben zo slecht in uitleggen Nagelbijten / Gniffelen