[TEK] paardje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

[TEK] paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 19:55

Afbeelding

Dit is mijn tekening.. ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over hoe ik het beter kan doen. Haha!
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 01-01-08 13:06, in het totaal 6 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast en tekening zichtbaar gemaakt

Riss

Re: (tekening) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:05

zo doet ie het wel Tong uitsteken
mooie tekening hoor Lachen
ik vind alleen wel dat hij een beetje erg ronde neusgaten heeft, en een beetje grote oren Tong uitsteken
en ik denk dat de mond wat lager hoort Tong uitsteken
maar voor de rest echt hele mooie tekening hoor Ja

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 20:19

die oren waren mij later ook opgevallen Haha! .. en die mond! nu je het zegt! Knipoog het was een arabiertje volgens mij.. had best wel ronde neusgaten maar ik denk indd dat dit wel heel overdreven is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:54

Mooie tekening Ja
Oren zijn inderdaad een beetje groot met het hoofdje.
Dat het een Arabiertje is kan je wel zien (Je bovenstaande post *LOL* )
Neusgaten zijn ook iets te groot.
Mooi oog trouwens Ja

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:52

mooi getekent. maar de oren zijn voor mij iets te groot vergeleken met de rest. ook die lijn van de neus naar de oren vind ik niet zo goed passen. maar de rest vind ik erg gelukt! goed zo en ga door

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:45

lana_te schreef:
mooi getekent. maar de oren zijn voor mij iets te groot vergeleken met de rest. ook die lijn van de neus naar de oren vind ik niet zo goed passen. maar de rest vind ik erg gelukt! goed zo en ga door

Mee eens!
Toch knap gedaan.
OOk met de schaduwen enzo.
Het is echt moeilijk zoiets te maken.
Super! OK dan!

Niien_

Re: [TEK] paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 08:17

Dat was al duidelijk denk ik Suusje92, en dit is geen commentaar waar ze wat aan heeft zou ik zeggen.

Over de tekening; ik vind hem mooi gelukt hoor, al kloppen de verhoudingen af en toe niet, ik zou het je nooit na kunnen doen! Ik vind dat je de schaduwen ook mooi hebt getekend, wat er verbeterd kan worden, was al duidelijk, dus ga daar de volgende keer lekker mee aan de slag! En voorbeelden op internet kunnen ook altijd heel handig zijn!

succes nog en ga zo door

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:05

Niien_ schreef:
Dat was al duidelijk denk ik Suusje92, en dit is geen commentaar waar ze wat aan heeft zou ik zeggen.

Over de tekening; ik vind hem mooi gelukt hoor, al kloppen de verhoudingen af en toe niet, ik zou het je nooit na kunnen doen! Ik vind dat je de schaduwen ook mooi hebt getekend, wat er verbeterd kan worden, was al duidelijk, dus ga daar de volgende keer lekker mee aan de slag! En voorbeelden op internet kunnen ook altijd heel handig zijn!

succes nog en ga zo door

Ik ehb enkel maar naar de tekening gekeken niet naar de reacties zelfs e en die hals mag wat ronder de volgend ekeer

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:12

Mooie tekening!
Ik vind de oren ook iets te groot en de neusgaten iets te rond.

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:45

Ziet er goed uit, maar je verhoudingen daar moet je nog wat aan werken.

Ken je dat trucje met je potlood dat je voor je uithoud?

Nu ja ik zal het uitleggen neem eerst een foto van een paard, de punt van je potlood is je begin punt, die leg je gelijk met het hoogste punt van het hoofd op de foto en dan zet je een van je vingers aan het laagste punt van het hoofd van het paard op de foto, die vinger plaats je dan op dezelfde hoogte op je potlood. Dan zet je twee lijntjes op je blad, ter hoogte van de punt van je potlood, en dan een streepje gelijk met je vinger op het potlood, dit doe je ook voor de breedte van het hoofd en eigenlijk alles als je het perfect wil hebben.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en ik wil je niet aanvallen ik vind je tekening erg geslaagd maar ik doe nu al 10 jaar tekenacademie en ik wil je graag helpen Haha! Haha!

Doe zo verder!!!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 18:27

Lauraketje schreef:
Ziet er goed uit, maar je verhoudingen daar moet je nog wat aan werken.

Ken je dat trucje met je potlood dat je voor je uithoud?

Nu ja ik zal het uitleggen neem eerst een foto van een paard, de punt van je potlood is je begin punt, die leg je gelijk met het hoogste punt van het hoofd op de foto en dan zet je een van je vingers aan het laagste punt van het hoofd van het paard op de foto, die vinger plaats je dan op dezelfde hoogte op je potlood. Dan zet je twee lijntjes op je blad, ter hoogte van de punt van je potlood, en dan een streepje gelijk met je vinger op het potlood, dit doe je ook voor de breedte van het hoofd en eigenlijk alles als je het perfect wil hebben.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en ik wil je niet aanvallen ik vind je tekening erg geslaagd maar ik doe nu al 10 jaar tekenacademie en ik wil je graag helpen Haha! Haha!

Doe zo verder!!!

bedankt!! kijk daar heb ik wat aan Haha! Pling bij dit plaatje wou dat niet echt want het plaatje was heel klein, maar dan zal ik de volgende keer een groter plaatje uitzoeken Bloos Knipoog leuk trouwens dat je op de kunstacademie zit Cool nogmaals bedankt voor je tips!!

_Lotte_ schreef:
Mooie tekening!
Ik vind de oren ook iets te groot en de neusgaten iets te rond.

bedankt voor je reactie!
Niien_ schreef:

succes nog en ga zo door

dankje voor je reactie! ik zal eens op internet gaan speuren Tong uitsteken ik kom er altijd pas een tijdje nadat ik de tekening heb gemaakt dat de verhoudingen totaal niet kloppen... beetje jammer Vork maar ik zal gaan oefenen, en als er weer een keertje iets redelijks uitkomt zal ik m wel ff op bokt zetten Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:35

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten (kruisjemeldingen) verwijderd. Verder ook nog een aantal érg korte en simpele oneliners verwijderd. Neem de regels van CB even door. We zien graag onderbouwd commentaar waar de TS iets aan heeft. Lachen Alvast bedankt!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 13:13

ik ben weer met een tekening bezig Haha! ik weet niet helemaal zeker of ik dat in hetzelfde topic mag plaatsten, dus als het niet mag moeten jullie het maar eventjes zeggen.. de tekening is nog niet af, maar ik dacht ik plaats hem nu alvast zodat ik misschien de foutjes nog kan verbeteren Bloos Afbeelding hebben jullie tips?? alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door AliesMeijer op 13-01-08 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 13:15

hij doet het niet!! Verdrietig de vorige keer ook al niet.. wat doe ik fout?? edit. hij doet het al Pling

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 15:59

iemand?? Bloos en weten jullie een manier om het zilver van het bit enzo te maken?? zoja, hebben jullie een voorbeeldplaatje? want ik denk dat het een beetje moeilijk is uit te leggen zo over de comp... hm.. ik denk dat ik toch maar een nieuw topic ga openen.. ik denk niet dat er hier nog reacties komen.. Haha! of weet iemand hoe ik de titel kan veranderen?? zodat ik erin kan zetten dat er nog meer tekeningEN zijn? ik ben ondertussen al weer een stukje verder.. ik zal binnenkort even een update doen Knipoog en ik heb de bles ook een klein beetje ingekleurd.. ik ben benieuwd of jullie dat ook zouden doen of dat ik het uit moet gummen.. naja ik hoop dat er iemand reageerd Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 19:07

niemand?? Haha!

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:40

Mooie tekeningen, ik ga mee met de bovenstaande reactie's, verder vind ik dat de mond met het bit van tekening 1 niet zo goed is, het paardje lacht presies?
De 2de tekening vind ik echt prachtig, mooie oren, manen, hals en zeker dat oog! Alleen de neus is wat hoekig maar die kun je nog wat bewerken.
Echt prachtig, ik kan het je niet nadoen.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 16:56

Natje_Spirit schreef:
Mooie tekeningen, ik ga mee met de bovenstaande reactie's, verder vind ik dat de mond met het bit van tekening 1 niet zo goed is, het paardje lacht presies?
De 2de tekening vind ik echt prachtig, mooie oren, manen, hals en zeker dat oog! Alleen de neus is wat hoekig maar die kun je nog wat bewerken.
Echt prachtig, ik kan het je niet nadoen.

bedankt voor je reactie! ik ben nu bezig met pastelpotloden, en ik heb daar ook met dezelfde dingen moeite als met gewoon tekenen.. ik moet denk ik maar gewoon heel veel oefenen.. maarja de tijd he?? Tong uitsteken bedankt voor de tips. ik zal m aanpassen.