[FB] Meerdere bewerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_Simba

[FB] Meerdere bewerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 00:02

[/b]Hallo aangezien ik me verveelde ging k maar even wat bewerken hier paar bewerkingen sommige staan teksten op omdat ik dat voor iemand anders had gemaakt of voor paardenspellen.
Graag Opbouwend commentaar dus waar ik wat aan heb zou gaag zelfs tips kunnen gebruiken Knipoog[/b]

Afbeelding
Arabier op Texture_Brushes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mn 1ste bewegende logo.

Afbeelding

Niien_

Re: [FB] Meerdere bewerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:28

Ik vind ze allemaal erg mooi gelukt, mijn complimenten,
maar die copyrights erdoorheen, afschuwelijk, dat verpest de héle bewerking, op de 1e bewerking, 3 keer je naam, dat is na 1 keer ook wel duidelijk hoor, en ik zou het gewoon in een hoekje zetten voortaan, of wat kleiner. Tegenwoordig is er een programma, dan kun je onzichtbaar copyright op je foto zetten, maar zodra iemand kopieren wilt, kan je zorgen dat dan overal je naam op de foto komt te staan, en dan is het voor de kijker veel beter, want dit vind ik ronduit vreselijk. Sorry voor mijn harde woord, maar zachter kon ik het niet overbrengen, maar verder, ga zo door!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:09

Die copyrights zijn helemaal een hype op het spel HorseTycoon. Het systeem werkt zo - jaja, iedereen is bang dat zijn creatie wordt gejat - dat zodra diegene gewonnen heeft, of er 'betaald' is, gaan alle copyrights eraf. Knipoog De 'koper' heeft dus nergens last van.
Maar als je ze op bokt wil plaatsen voor serieus commentaar, raad ik je aan om gewoon 'normaal' te plaatsen. Zonder alle ©'s.. Dit stoort namelijk heel erg.

Bewerkingen vind ik leuk, maar niet echt bijzonder. Probeer eens iets nieuws; ga lekker klooien met je bewerkingsprogramma en ontdek alle mogelijkheden. Je kan vast veel meer dan dit... Knipoog

Bovendien moet je oppassen met het plaatsen van al deze creaties op allerlei fora. Deze foto's zijn niet door jou gemaakt en je hebt er waarschijnlijk ook geen toestemming gevraagd. Dit is strafbaar, aangezien dit gewoon 'jatten' van foto's is. Op bijna alle foto's tegenwoordig rust een copyright en dat is vaak duidelijk merkbaar op de site of de foto's zelf. Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:39

Vind de bewerkingen wel mooi gelukt! Lachen Maar die tekst storen vreselijk en zoals de andere zeggen verpesten de bewerking echt!
Voorderest heeft smeetjoew al eigelijk alles gezegt Lachen

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 14:20

smeetjoew schreef:
Die copyrights zijn helemaal een hype op het spel HorseTycoon. Het systeem werkt zo - jaja, iedereen is bang dat zijn creatie wordt gejat - dat zodra diegene gewonnen heeft, of er 'betaald' is, gaan alle copyrights eraf. Knipoog De 'koper' heeft dus nergens last van.
Maar als je ze op bokt wil plaatsen voor serieus commentaar, raad ik je aan om gewoon 'normaal' te plaatsen. Zonder alle ©'s.. Dit stoort namelijk heel erg.

Bewerkingen vind ik leuk, maar niet echt bijzonder. Probeer eens iets nieuws; ga lekker klooien met je bewerkingsprogramma en ontdek alle mogelijkheden. Je kan vast veel meer dan dit... Knipoog

Bovendien moet je oppassen met het plaatsen van al deze creaties op allerlei fora. Deze foto's zijn niet door jou gemaakt en je hebt er waarschijnlijk ook geen toestemming gevraagd. Dit is strafbaar, aangezien dit gewoon 'jatten' van foto's is. Op bijna alle foto's tegenwoordig rust een copyright en dat is vaak duidelijk merkbaar op de site of de foto's zelf. Lachen

Sorry ik heb idd zoals jij zegt dat omdat op Horsetycoon ze alles van mij jatten en iok er zelf toch best veel werk aan heb. t was idd even ontschoten dat ik hier gewoon de orginele kon plaatsen.
Over de foto's, die van dressuur zijn van een vriendin van mij zelfgemaakt in Duitsland was dat voglens mij.
En ik heb ook foto's van slawik en daar heb k ook mail vn dat ik ze mag gebruiken teminste enkelen ervan.
en van de fjorden dat meisje heeft zelf die foto's van haarzelf op wedstrijd naar mij gestuurd zodat k ze kon gebruiken.

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:49

Je moet het meeste iets beter en realistischer uitknippen.
En daar bedoel ik ook mee, dat je een paard op een achtergrond zet, die echt bestaat, en wat echt kan.
Vooral bij de 4e zie je dat de verhouding niet klopt. Het paard moet verderweg staan (dus iets meer naar boven) , en kleiner zijn.

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 11:29

beautylin schreef:
Je moet het meeste iets beter en realistischer uitknippen.
En daar bedoel ik ook mee, dat je een paard op een achtergrond zet, die echt bestaat, en wat echt kan.
Vooral bij de 4e zie je dat de verhouding niet klopt. Het paard moet verderweg staan (dus iets meer naar boven) , en kleiner zijn.

K zie wat je bedoeld, en je ziet heel erg dat t een hele andere camera is waarmee die is gemaakt je ziet zegmaar dat de kwaliteit van de paardenfoto anders is dan die vn strandfoto.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:43

Tja ik vind ze nogal standaard. Ik vind je copyright afschuwelijk storen ook. Verder zie ik een grove speltfout staan in de bewerking van de grijze AV hengst.

Ik zou nog lekker dooroefenen en wat meer durven met je bewerkingen. Laat het hoofdonderwerp centraal staan en laat het lettertype of andere brushes niet domineren. Aangezien het om het paard gaat voor het spel.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:56

FB1: mooi! wel leuke kleuren en het paard staat er mooi op
FB2: mooi maar mss kan je verscherpen?
FB3: ook hier verscherpen
FB4: vind ik lelijk, het paard is er erg opgeplakt
FB5: mooi, maar waro dat vak eronder?
FB6: slechte achtergrond , ook hier erg opgeplakt
FB7: mooi gedaan
FB8: te donker
FB9: te donker
FB10: leuk die sterren, maar ze lokken de aandacht beetje weg van de bewerking Lachen
FB11: de beste! mooi gedaan, leuke overgang

haal aub die teksten en copyrights eruit!!
ze zijn afschuwelijk, en maken je voledige bewerking kapot Bloos!
wel leuk gedaan. maar dat maakt ze stuken lelijker

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 16:31

Dankje Lachen

lana_te; FB5: Dat vak is eronder omdat het een stuk van een lay-out moest worden daarom dat vak om erin te schrijven Lachen Bedankt voor de tips en met t meeste commentaar ben k het ook eens Lachen