[FOTO] Prachtige rij foto...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

knolle_krack

[FOTO] Prachtige rij foto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 13:45

Hallo bokkers,

Na mijn fout met het vorrige topic probeer ik het nog een keer.

Deze foto`s heb ik van mijn lesgeefster gemaakt met haar 3.5 jarige Andalusier Hengst ( wat zit het zadel heerlijk* )

ik ben erg tevreden over de resultaten, De 1e foto ga ik voor haar uitvergroten als verassing..??
De andere foto`s was ik eigenlijk ook tevreden over...

Uitvergroting??
Afbeelding

Ze rijdt altijd met mp3 zodat ze geen andere afleiding heeft..>!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan??

Groetjes Nicole

Ik fotografeer af en toe met de digitale spiegelreflex camera olympus E 500 van mijn zus, ik vind het geweldig om foto`s te maken..! Pling
Laatst bijgewerkt door Mireille op 28-12-07 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] > [FOTO]

Pradaatje

Re: [Foto] Prachtige rij foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:47

Het zijn wel mooie foto's.
Maar niet dat ik zeg wauw.
Een uitvergroting zal leuk zijn voor haar Ja

Niien_

Re: [FOTO] Prachtige rij foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:07

Ik weet niet of deze foto's ook met de E500 zijn geschoten? Want ik vind het niet zulke nette foto's, en ook niet echt uitvergrootwaardig. De laatste foto zou het best zijn om uit te vergroten, bij de 1e foto vind ik dat de ruimte niet goed verdeeld is, teveel open ruimte rechts, en te weinig links, en dat stoort mij heel erg, probeer soms wat meer afstand te nemen, maar bij de laatste paar heb je weer net wat teveel afstand genomen waardoor het paard er niet echt meer uitspringt, ik zou gewoon een mooie hoofdfoto maken, met mooie scherpteverschillen waar het paard er echt uitspringt, en dan uit laten vergroten. De 2e foto vind ik eigenlijk niet dat deze hier hoort, omdat daar geen fototechnisch commentaar op gegeven kan worden.

succes verder

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 16:21

Niien_ schreef:
Ik weet niet of deze foto's ook met de E500 zijn geschoten? Want ik vind het niet zulke nette foto's, en ook niet echt uitvergrootwaardig. De laatste foto zou het best zijn om uit te vergroten, bij de 1e foto vind ik dat de ruimte niet goed verdeeld is, teveel open ruimte rechts, en te weinig links, en dat stoort mij heel erg, probeer soms wat meer afstand te nemen, maar bij de laatste paar heb je weer net wat teveel afstand genomen waardoor het paard er niet echt meer uitspringt, ik zou gewoon een mooie hoofdfoto maken, met mooie scherpteverschillen waar het paard er echt uitspringt, en dan uit laten vergroten. De 2e foto vind ik eigenlijk niet dat deze hier hoort, omdat daar geen fototechnisch commentaar op gegeven kan worden.

succes verder

Bedankt voor je tips, hier heb ik tenminste wat aan... dus dan denk ik dat ik hem toch maar niet uit ga vergroten en gewoon nog meer foto`s van haar ga maken..

Groetjes Nicole

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:47

mooi maar niet super. let op de lichtinval, op de scherpheid en de compozitie Lachen suc6 nog