[FB] RRF.dot.net

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

[FB] RRF.dot.net

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 19:00

Jaja, ik ga een .net domein aanvragen! Hier hoort uiteraard een layout bij, deze is inmiddels al klaar (inclusief HTML codes e.d.) en die wil ik graag even showen. Ik ben er zelf nog niet tevreden over, maar dat ben ik eigenlijk nooit over mijn lays. Heb altijd het gevoel dat ze nog niet helemaal af zijn.. Maar goed, hier is hij. Lachen

Redrumfoxed.net

Er hoort natuurlijk ook een tekstvak, inhoudsopgave e.d. bij maar dat zit allemaal in de 3e layer.
Hij vult niet de gehele pagina, dat komt doordat de achtergrond er nog achter moet. Dan klopt het wel. Ja

Het moet dit type site worden, dus allerlei graphics, tuturials etc. voor Photoshop en andere bewerkingsprogramma's.
Laatst bijgewerkt door Redrumfox op 27-12-07 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce_

Re: [FB] RRF.dot.net

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:21

Dan ben ik ook wel erg benieuwd wat voor een website het gaat worden. Zo is het natuurlijk lastig commentaar geven, als niemand weet waar het precies over gaat en wat je bedoeling is.

Mijn eerste indruk? Véél te druk! krijg er hoofdpijn van, en ik zou niet voor mijn plezier op een website rondhangen waar zo een lay-out voor gebruikt wordt. Weet ook niet waar het tekstvak en menu komt, dus daar kan ik weinig commentaar op geven, maar ik denk dat als ook dát er nog bij komt, het al helemaal een onoverzichtelijke boel wordt.

Maar, misschien is dat wel je bedoeling? Zoals ik al zei, het is lastig beoordelen zo! Lachen

Redrumfox

Re: [FB] RRF.dot.net

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 19:26

He stom dat ik dat vergeten ben, ik heb het er even bijgezet. Dankjewel! Lachen

Het is inderdaad erg druk, wat ook de bedoeling is. Het tekstvak wordt wit en neemt vrij veel plaats in waardoor de achtergrond minder te zien is. Dat scheelt al een heel eind met de drukte. Ja