. Twijfelde of ik het wel zou plaatsen maar is beter om even wat meningen te vragen dan te gaan zitten klooien, verpesten en weer aan de kant te gooien.Deze tekening is dus nog niet af, en ook is dit geen wip topic.

Orgineel is ong 2400px hoog, 300 dpi
Gemaakt in photoshop, en ben er nu al zo'n half jaar af en aan mee bezig
. Kleur veranderd, alles weer opnieuw, verschillende stijlen, maar ik heb nu eindelijk een stijl gevonden waarmee ik ook daadwerkelijk dingen voor elkaar krijg
.Maar goed, de tekening moet dus een zwart paard zijn, enkel blauw tinten gebruikt en hier en daar komen wat bruine accenten, zoals op het hoofd, maar dat is om hem meer eenheid te geven met het paard wat ernaast komt te staan.
Waar ik voornamelijk mee vast zit is het lichaam, details tekenen gaat hartstikke goed, maar grotere oppervlakten heb ik nog erg veel moeite mee.
Ook de kleuren wil ik graag weten hoe die eruit zien bij jullie. Ik zie iig al dat hij met uploaden donkerder is geworden. Maar is hij te donker? Ik had hem al een flink stuk lichter gemaakt, maar als ik hem zo klein geupload zie is hij toch wel weer erg donker. De donkerste schaduwen en slagschaduwen moeten er nog in komen evenals het echte wit van de glans.
En is hij niet te blauw?
Details zitten er dus nog niet helemaal in, enkel bij het hoofd, en ben halverwege de borst gestopt, deze ziet er dus nog een beetje vreemd uit. Je kunt ze ook bijna niet zien eigenlijk op zo klein formaat. Vorm van de hoeven klopt ook nog niet helemaal maar dat zijn allemaal van die kleine dingen die bij de afwerking wel komen.
Proefdruk heb ik nog niet kunnen maken dus daar heb ik de kleuren nog niet kunnen testen.
Als je verder nog iets ziet, roep maar.
Voor je een berichtje plaatst, lees alsjeblieft bovenstaande tekst, enkel reacties als mooi of niet mooi heb ik dus helemaal niets, die mag je plaatsen zodra het eindresultaat er is
. Onderbouw je reactie zodat ik weet waar ik goed of niet goed bezig ben. En ik zou het erg fijn vinden antwoord te krijgen op bovenstaande vragen