[SCH] Pladykt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kathmandu

[SCH] Pladykt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 17:34

Hoihoi Doei!!

Na een behoorlijk lange tijd geschilderd te hebben, wil ik jullie mijn eerste, serieuze acrylwerkje (sinds lange tijd geleden) laten zien. Ik was er al mee begonnen in de zomervakantie, maar ivm school heb ik het eigenlijk niet meer eerder af kunnen maken.
Pladykt heeft mij altijd al ontzettend aangesproken en ik vond het een echte uitdaging om zo'n knappe Arabier op papier te zetten. Het maakte het wel extra moeilijk, zo'n mooie hengst en nieuw materiaal.
Hoewel de foto nu bij kunstlicht niet zo mooi scherp is, hoop ik dat jullie mij toch nog tips kunnen geven, waardoor ik het misschien hier en daar nog een beetje kan bijwerken. Als het storend is, maak ik morgenochtend een nieuwe, duidelijkere.
Afbeelding
Formaat: iets kleiner dan A4.

Alvast heel erg bedankt voor jullie commentaar/tips Ja.

geluksvogel

Re: [SCH] Pladykt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 17:41

Wow Wow! Dat is echt ontzettend goed hoor! Ik moet ook vaak op school met acryl werken maar zo goed lukt het me niet. Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 00:23

Hmmm... zou bijna willen zeggen: maak er ook maar een van mijn 2 kanjers Ja

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 00:27

Mooi Elies! Ja
Ik had 'm al gezien bij je thuis en toen vond ik hem al heel mooi, toen was ie nog niet eens af! Nagelbijten / Gniffelen Nu is ie echt prachtig. Ik vind de donkere achtergrond heel erg mooi staan bij dit paardje! Geen commentaar, hij is prachtig, ook die spieren bij zijn voorhand/borst! Lovers Heerlijke tekening, straalt veel uit! Haha! OK dan!

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 11:58

Wow Elise die is echt mooi! Heb geen tips voor je want hij is zo al super! (En ik ben een leek Bloos )

xEmkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 15:01

echt super gaaf.. ik zou er zo ook wel 1 wille van mijn paardje !!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 16:59

Wow!!
Zeker geen commentaar want ik kan er zelf niets van..
Wist niet dat je zo mooi schilderde zeg! Echt prachtig!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 18:47

Knap gedaan zeg! OK dan!

Enige wat ik zou kunnen noemen, is dat LA niet 'af' is.
Persoonlijk had ik dan alle 4 de benen/hoeven uitgewerkt willen zien Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 18:56

@Miss_Petit: Klopt, op het plaatje wat ik naschilderde was dit gedeelte been ook niet zichtbaar, maar ik was bang dat ik het dan niet kloppend zou naschilderen en dat dat storend zou zijn voor het geheel. Maar ik was al van plan wat meer met benen/hoeven te oefenen, zodat ik dit probleem in het vervolg minder tegen kom Lachen.
Verder heel erg bedankt voor jullie berichtjes Haha!!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:19

petje af hoor! Pling Hoop dat je genoten hebt om hem op doek te schilderen Knipoog (is deze toevallig te koop... Haha! ), zou erg goed passen bij ons in de woonkamer!!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 20:20

sherif schreef:
petje af hoor! Pling Hoop dat je genoten hebt om hem op doek te schilderen Knipoog (is deze toevallig te koop... Haha! ), zou erg goed passen bij ons in de woonkamer!!

Helaas beschikte ik niet over een doek op dat moment, dus is het gewoon een schilderij op papier. Uiteraard heb ik zeker van genoten, hij is zo ontzettend mooi, dat stimuleerd me zeker. Ik zal even een pb/e-mail sturen Knipoog.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:42

wauw elise Lachen Ik heb ook eens in je profiel gespiekt en ik zie dat je heel erg voor uit bent gegaan sinds '06..
keep up the good work!
wie weet wat we dan van je zullen zien in '08..

Ik heb alleen het idee dat het hoofd een beetje scheef is geschilderd, verder had ik het mooier gevonden als de grond waar hij op loopt ietjes realistischer was geweest, en wat dekkender op het vel, en je het dan donker uit had laten lopen zodat het 'verdwijnt' in de achtergrond.

Nogmaals, topplaat!