[FB] van mijn pony en ik.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

[FB] van mijn pony en ik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 11:46

Ik heb gebruik gemaakt van PhotoFiltre en ben bezig om dingetjes uit te proberen..
Mijn bedoeling was om van 2 foto's 1 te maken..
Ik vind het nog niet super mooi geworden dus als iemand tips voor me heeft?! Ze zijn welkom Lachen
(Ik had bijv. de tekst erin gezet toen ik zag dat het niet helemaal recht was kon ik de tekst niet meer alleen selecteren.. Weet iemand hoe dat moet? Ook het onderste gedeelte heb ik een stuk van de foto afgehaald, alleen nou is dat wit.. Hoe krijg ik dat weg?)

Afbeelding
Dit was de 1 van de 2 foto's (Hier heeft mijn pony z'n oog dicht maar die heb ik van een andere foto geknipt en geplakt..)

Afbeelding
Dit was foto 2 waar ik mezelf uit heb geknipt.

Het resultaat:
Afbeelding

Wie heeft er tips??

Kwal

Re: [FB] van mijn pony en ik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:26

ik kan de letters niet lezen. misschien iets duidelijker lettertype? verder mooi gedaan Lachen

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:30

volgens mij kijk je zo niet echt naar het paard Knipoog vind het wel mooie foto's Knipoog

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 14:53

Nee haha maar het was een leuk idee toch?? Tong uitsteken
En als ik hem gewoon groter heb (bij mij thuis op de pc) dan kun je de tekst wel gewoon lezen..

En mijn hoofd is te groot geworden.. Oepsie.. Maar het was de 1e keer dat ik dat deed... Dus als iemand een tip heeft??
Laatst bijgewerkt door kaatje89 op 23-12-07 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:54

ja klopt, heb ik ook veel gedaan, beetje knutselen met foto's Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:48

Ik vind 'm best aardig zo als probeerseltje. De volgende keer zou ik, als je toch bezig bent, meteen wat meer contrast aanbrengen en wat spelen met de kleuren enzo. Dan ontstaat er vast al een heel sfeertje. Ik zou ook wat meer met de letters doen... Kleur, schaduw, glans, wat dan ook, want dit is natuurlijk een beetje saai. Blijf oefenen!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 12:32

Ik ben idd wat aan het proberen.. Maar de letters kan ik nu niet meer veranderen.. (want ik vond ze zelf ook niet zo mooi) Maar binnenkort ga ik wel weer even opnieuw wat proberen Lachen

@Dniesjj117: Weet jij hoe ik het beste contrast aan kan brengen enzo?? Heb nog niet zoveel ervaring met dat programma..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 13:49

Hej karin

Dat heb je leuk gedaan Haha! Nu nog even wat preciezer en dan ziet het er prachtig uit! Straks kan je ook aan de slag met de nieuwe foto's van Boykin, ze liggen op je te wachten Knipoog