ik vind het een prachtige foto dat rommelige en foute maakt het heerlijk speels waardoor de halve kraaien mij absoluut niet storen en het is weer een keer wat anders en origineel
Dit vind ik echt een geniale foto! Mooie hoek zo en leuk dat er meerdere kraaien op staan. Kleuren, compositie, alles is helemaal goed! Hele leuke foto!!
Wat een aparte foto! Echt heel bijzonder! Ik vind het vooral heel leuk dat die voorste takjes onscherp zijn. Dat geeft net wat extra diepte aan het plaatje.
Om eerlijk te zijn; ik vind het eigenlijk helemaal niets hebben, de ene kant is onscherp de andere kant scherp dat geeft opzich niet maar je heb er geen idee van wat je nu precies op de foto wil zetten, de kraaien staan er niet mooi op en alles een beetje half zonde hoor!!!
Joortje, ik vind hem prachtig! Door de geringe scherptediepte wordt je echt de bomen in getrokken. Die halve kraaien vind ik ook niet storend. Het is toch al een druk beeld. Daarom voegt het juist wel weer wat toe.
Misschien kun je de volgende keer rekening houden met wáár je de kraaien in beeld plaatst. Je kunt goed componeren door ze in bijvoorbeeld in driehoek te zetten. Zoek ook op onderwerp "Bauhaus". Dit is een manier waarop wij op de fotoacademie leren componeren. Succes!! Ik wil wel meer zien.