[FOTO]IJslands vuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marja1988

[FOTO]IJslands vuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 17:28

Oke, heel spectaculair IJslandsvuur is het niet maar ik vind het zelf een mooie foto geworden en ben benieuwd wat anderen ervan vinden Lachen
Natuurlijk heb ik ook allemaal winterse dingen gefotografeerd maar daar word bokt al mee volgegooid dus die bespaar ik jullie Lachen

Graag hoor ik jullie meningen en commentaar.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marja1988 op 22-12-07 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

esther_sonja

Re: IJslands vuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:29

Prachtig!!
Alleen,, let op de horizon.
dat je de horizon recht houd zeg maar

Mango_

Re: IJslands vuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:47

Je bent je tag vergeten. Lachen

Opzich wel een leuke foto, alleen is de horizon scheef en is hij wat gewoontjes.

Sok

Re: [FOTO]IJslands vuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:30

Let inderdaad op je horizon! Verder een leuke foto!
Misschien een tipje, als je nou zo tegenover het paard zou staan dat je het huis op de achtergrond niet meer ziet, heb je gelijk al een stuk mooiere achtergrond Knipoog

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:42

Leuke foto! Tja, horizon is meer iets fototechnisch; maar op 9 van de 10 rijfoto's zie je schuine horizonnen. Gewoon omdat dat mooier oogt voor de mens. Knipoog

Lekkere koude wintersfeer heeft deze foto. Leuke compositie. Zelf had ik graag de gehele schaduw van het paard erop hebben willen zien staan. Lachen Je kan de foto ook heel leuk lekker extreem aanpakken. Pakt imo ook leuk uit.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 19:20

bedankt voor de reacties! De horizon is idd scheef.. Wat betreft het huis op de achtergrond, ik vind het niet echt storen. Geeft voor mij wel lekker een landelijk beeld. (maar ik snap wel wat je bedoelt hoor Lachen )

@smeetjoew: De schaduw erachter laten vind ik een goed idee voor een volgende keer, was nog niet bij me opgekomen. Je foto kan ik op dit moment niet openen maar misschien straks wel? Lachen