[FOTO] Frozen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

[FOTO] Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 12:57

Daarnet even de tuin in geweest met de camera van m'n moeder, een Canon powershot A75. Voor het eerst dat ik serieus met de macro bezig ben geweest. Ik ben er tevreden mee. Al zijn de composities wat saai, ik vind het juist fijn kijken.

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3. Jammer van het overbelichte

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Aan de foto's is niets bewerkt, enkel verkleint en een kadertje erom.

Kom maar op.

lana_te

Re: [FOTO] Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:14

foto 5 en 6 vind ik iets hebben. maar de rest weer minder. het ding op de voorgrond is iets te klein en daardoor heb je meer wazigheid in je foto dan iets zuiver. (dat heb ik ook soms met mijn camera) ik zou zeggen. zoek ook andere dingen en oefenen oefenen oefenen Ja verder vind ik ze niet echt mis.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 17:07

Jaa, indd. Sommige hadden indd wel iets meer op de voorgrond mogen hebben. Lachen

Bedankt voor je reactie!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:37

hoi hoi Doei!
ik vind iig juist 4 & 7 iets minder !
derest vind ik erg mooi Ja
groetjes mij Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 14:42

Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom je die 2 minder vind? Lachen Dan kan ik daar ook wat mee doen.

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:56

ik vind het hele mooie foto's vooral die van die spinnenwebben die vind ik echt wat hebben Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 19:39

Bedankt voor je reactie! Lachen

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:40

Foto 1: Jammer dat de achtergrond nogal 'groot' is. Er is maar een klein deel van de foto scherp, misschien had je hem ook nog iets kunnen croppen.

Foto 2: Wat jammer van de storende achtergrond. Ik kijk eerder naar de huizen dan het takje met sneeuw. Hier had je misschien ook wat kunnen croppen, of iets dichterbij kunnen gaan staan/inzoomen.

Foto 3: Dit vind ik een goeie. inderdaad jammer dat hij overbelicht is, dat geef je zelf ookal aan. Misschien kun je hem nog bijwerken dmv photoshop oid?

Foto 4: Hier is de scherptediepte al beter. Ik heb het idee dat het takje op de voorgrond niet helemaal scherp is? het kan aan mij liggen hoor Lachen

Foto 5: Dit vind ik een héle mooie Ja eigenlijk de beste van de serie. Het straalt een mooie zomerochtend uit eigenlijk. Dat hek zo, met die paar (dauw)druppeltjes. Ik vind deze echt geslaagd Ja

Foto 6: Hier is iets te weinig scherptediepte imo. Ik zie niet erg veel verschil tussen de gele bol (hier was op bedoeld om scherp te stellen?) en de achtergrond.

Foto 7: Hier eigenlijk hetzelfde als bij 1. Maar hier gaat mijn oog wél meer naar het takje en kijk ik niet zo zeer naar de achtergrond.

Ik hoop dat je wat aan mijn commentaar hebt, ik bedoel het echt goed, al lijkt het soms van niet. Lachen

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:30

Ten eerste, ik houd het even kort. Probeer te letten op je scherpheid. Ik zie eigenlijk nergens iets scherp. Probeer ook wat boeiende onderwerpen te vinden. De druppels zijn leuk, maar de rest doet me dan weer niets.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 10:41

Softijs: Bedankt voor je reactie! Lachen Met zo'n reactie kan ik ook wat. Ja

Evatje; Ook bedankt! Lachen