[FOTO] Hert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

[FOTO] Hert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 17:11

Na school en winkelen voor kerst wilde ik nog even wat foto's maken van de herten, lama's, schapen enz. in hun wintervacht. Ik kwam net op het moment dat de eigenaar van de kinderboerderij klaar was met ze eten te geven. Het weiland staat los van de kinderboerderij en daar kan je niet bijlopen. Maar hij vroeg of ik even in de weide wilde voor mijn foto's. Daar had ik natuurlijk geen bezwaar voor.

Deze foto sprong er tussen uit.
Afbeelding

Zelf vind ik het hek en de bruine vlek boven haar hoofd het beeld verpesten. Maar dat is het nadeel als je ze in gevangenschap fotografeerd. In de natuur kom je niet dichtbij genoeg.

Jammer genoeg heb ik maar 15 foto's kunnen maken omdat ik bekant werd aangevallen door de geiten die het overgebleven brood van het kerstontbijt wilden hebben. Het hert was redelijk tam en kon ik soms ook over haar hoofd aaien. Na een paar foto's voelde ze zich ook te goed voor mij en mijn camera Clown
http://img207.imageshack.us/img207/2128/hertrh7.jpg

Foto's zijn gemaakt met de Nikon D40 met 55-200 kitlens. Commentaar is welkom Lachen
Laatst bijgewerkt door Mireille op 21-12-07 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] > [FOTO]

smeetjoew

Re: [FOTO] Hert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:51

Die vlekken kun je eventueel wegwerken. Knipoog
Verder een nette plaat, ik mis wat nabewerking. Hij oogt wat saai, hoewel dit een erg dankbaar onderwerp is. Lachen Persoonlijk denk ik dat het mooi was geweest als je je camera had gedraaid, zodat je de aanhechting van de hals nog zag.
Verder wel een lekker scherptediepte. Ja

_Karlijn

Re: [FOTO] Hert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:00

Ik ga mee met smeetjoew Ja Hij is nu wat saai, hij is erg scherp, en ik denk dat je er met wat nabewerking iets heel moois uit kan halen!
Ik stoor me wel een beetje aan het hek. Lachen