2.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik irriteer me ook helemaal niet aan het oortje, vind het juist wel schattig staan zo. 

x_Marr schreef:Ik zie toch echt overbelichte stukken
Het hele hondje is licht, maar op zijn koppie zitten overbelichte stukken.

smeetjoew schreef:Zou ik ze in kleur mogen zien? Volgens mij is dat namelijk ook erg leuk.
1 is echt niet om aan te zien in kleur
(Bek is daar te smerig.., dat heb je met een klein wit varkentje)
Het lijkt snel overbelicht omdat het hele hondje wit is en een aantal donkere stukken heeft. Of natuurlijk aan de instellingen van je beeldscherm.
Escha schreef:http://img220.imageshack.us/img220/7645 ... eurbd5.jpgsmeetjoew schreef:Zou ik ze in kleur mogen zien? Volgens mij is dat namelijk ook erg leuk.
Alleen twee oké?1 is echt niet om aan te zien in kleur
(Bek is daar te smerig.., dat heb je met een klein wit varkentje)
Op mijn eigen beeldscherm zie ik geen overbelichte stukken. Alleen lichte stukken zoals LiSSy zegtHet lijkt snel overbelicht omdat het hele hondje wit is en een aantal donkere stukken heeft. Of natuurlijk aan de instellingen van je beeldscherm.
Iedereen ontzettend bedankt voor z'n commentaar!

Ik hou van kleine varkentjes
En dan nog een beetje nabewerking.

.
.
!
Ik vind ze allebei ontzettend gaaf. Mooie scherptediepte en leuke composities en fijn contrast. Ik vind 1 nog net wat fijner dan 2 omdat hij daar net wat leuker tussen de heide zit.
). In z/w valt dat minder op. 

WildWings schreef:Kleur vind ik ook wel leuk, vooral omdat de kleuren goed bij elkaar passen, maar ik vind dan het bekje en de ogen wat viezig lijken (wel vaker bij dit ras, ik weet niet waarom? Is ook niet beledigend bedoeld want ik vind het schattige beestjes, maar gewoon een soort rare tick van mij). In z/w valt dat minder op.
Komt door het traan/oogvocht en kwijl, daardoor word het bruinig. En verder is Otje echt een varken hoor.. die rolt graag door de modder 
Maar desalniettemin een mooie foto van een onwijs lief hondje. Past mooi zo tussen het heide.