De sterrenhemel was zo mooi vanavond, de maan scheen zo mooi fel en de krsitallen op de sneeuw waren tè mooi, om jullie daarvan te onthouden.
Het was voor het eerst dat ik foto`s wilde maken in het donker. Ik heb daarom de hulp van mijn vader en het handboekje van de Nikon D-50 ingeroepen...
We hebben tijdopnames gemaakt van 30 sec op een statief. En dit is het resultaat:
Sterrenhemel. Die rode streep is een voorbijgaand vliegtuig, geen vallende ster!
De grote beer...(sterrenbeeld)
Duidelijke momentopname.http://i225.photobucket.com/albums/dd16/akpictures4you/Stars%20in%20heaven/stars20des07020.jpg? Een wat minder mooie foto
De maan en de glimmende kristallen in het weiland
Deze is verschrikkelijk mislukt, maar vind het resultaat wel leuk....Fototechnisch zit er wat ruis in, next time moet ik het filter aanzetten
Het gaat puur om de sfeer eigenlijk. Ik weet dat het nog niet geweldig is, maar in het begin kreeg ik er geen eens kleur in. Groetjes
wat is het verschrikkelijk mooi bij jullie Aurora! *jaloers* Ik móet en zál een keer langskomen 

haha Jammer genoeg was ik nog niet in mijn fotografie fase toen ik in noorwegen woonde.. daar kan je echt mooie plaatjes schieten!!