[FOTO] Outside and inside

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

[FOTO] Outside and inside

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 17:45

Heb zojuist fotos zitten maken buiten en binnen, en heb er 4 die ik wel gelukt vond.

1. Afbeelding
Kerstbal Lachen
2. Afbeelding
Nog een kerstbal Lachen
3. Afbeelding
Bloemen, niet een erg geslaagde foto, maar de enige redelijk geslaagde uit de bloemen die ik in de tuion heb gefotografeerd.
4. Afbeelding
En een half hartje Lachen

Kritiek/tips zouden fijn zijn voor de volgende keer dat ik weer fotografeer Lachen

willemlover

Re: [FOTO] Outside and inside

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 19:03

Heee,

foto 1 vind ik mooi, alleen ik heb het gevoel dat de kerstbal een beetje scheef hangt, dat stoort mij een beetje..
foto 2 daarvan heb ik ook het idee dat de kerst bal scheef hang en jammer dat 'het topje' van de kerstbal er niet op staat.
foto 3 vind ik niet zoveel hebben, wat je zelf ook al zei, ik denk dat dat komt doordat je de flits zo goed ziet.
foto 4 vind ik erg leuk!

Ga zo door!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:23

1. Wát is er precies scherp op deze foto? Ik mis één duidelijk onderwerp, de ketting en de bal zijn namelijk beiden niet scherp. Ook hard flitslicht gebruikt misschien?
2. Ook erg hard licht en een te groot contrast. Ook vind ik dat als je foto's maakt van een kerstboom, dat ze best in kleur mogen. Juist dat geeft dat soort foto's hun bepaalde sfeer! Ja
3. Aaaargh! Vermoord de flitser! Hamer (Lijkt me dus duidelijk.. Schijnheilig)
4. Vind ik érg leuk! Leuk idee ook en netjes uitgevoerd. Ja

Haha!

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:01

Je gebruikt jammer nagoeg op alle foto's flits behalve op foto 4. Op alle foto's kan ik eigenlijk niet echt een goed scherptepunt vinden. En je composities zijn wat saai, probeer wat te varieren in je composities