Volgens mij is de foto idd bewogen.
Je gebruikt heldere kleuren, maar haalt je eigen werk vervolgens onderuit door er zo'n enorm zwart deel in te zetten die je verder nog harder maakt door er wit door te doen. Ik vind je manier van werken best prettig, lekker grof, maar in je grofheid vergeet je als het ware om overgangen te maken en heb je nu dus hele harde vlakken en plekjes. Daardoor is je tekening geen geheel en niet in balans. De snoet past bijv. niet bij de rest. De highlights zijn eerder random dan goed overdacht, waardoor ze niet de diepte geven die het tot een realistisch, overtuigend portret maakt. Wat mij betreft mag je ook veel meer kleur en kleurvariatie gebruiken en wat meer met complementaire kleuren werken om het portret wat te balanceren. Misschien is het een goede oefening je wit en zwart eens helemaal niet te gebruiken voor een volgend portretje om jezelf te dwingen op een andere manier over kleur te denken. Neem daarnaast wat meer tijd om te bepalen waar je highlights en lowlights moeten en waarom ze daar horen, dat zal je werk echt helpen denk ik.
Verder vind ik het absoluut geen slecht portret: het mist alleen wat overgangen, waardoor er minder diepte in zit. Verder valt me op dat je werk produceert in een sneltrein vaart.