[FOTO] Prachtige bloem, fruit en groente

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geluksvogel

[FOTO] Prachtige bloem, fruit en groente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 17:39

Hallo

Weer een tijd geleden dat er hier foto's waren van mij. Ik heb een nieuw lettertype copyright en ander kader. Vind het wel mooi, maar ik weet nog niet of dit mijn officiele kader en copyright wordt Lachen Commentaar daarover graag en natuurlijk over de foto's! Lachen

Nee ik heb bij de 2e foto geen vlees ed gebruikt en nee het is niet beschimmelt, dat is omdat het gedroogt is Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's gemaakt met Nikon D70s en en staan onder © Van A tot Z Fotografie. Graag goed fototechnisch commentaar Lachen

Jinte

Re: [FOTO] Prachtige bloem, fruit en groente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:42

Vind het hele fijne foto's.
Geen commentaar op aan te leveren.
Foto 3 is m'n favoriet!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 17:33

Heeft iedereen het nou zo druk met de feestdagen of negeren jullie mijn topic? Nagelbijten / Gniffelen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:38

Foto 1 is wel mooi, beetje saaie composities maar verder hele nette foto.
Foto 2 is niet mijn smaak, zonde dat je hebt geflitst en verder ook een beetje standaard net als foto 1.
Foto 3 vind ik niet echt UK-waardig

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:51

Foto 1: mooi, maar ietsjes te donker. Al weet ik niet of het nog mooi als als het weer lichter is Tong uitsteken Houden zo dus gewoon Tong uitsteken
Foto 2: ehm... wat is het dán?
Foto 3: Had wel wat scheper gemogen en is ook weer een klein beetje donker.
Je kader Knipoog : Mooi Lachen Ik kan je oude even niet voor de geest halen, maar deze vind ik erg mooi. Misschien zijn de letters beter leesbaar als je alles vetgedrukt maakt, maar dan is er natuurlijk geen nadruk meer op de A en Z.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 18:39

Dank jullie wel voor jullie meningen. Foto 2 is een uitgedroogde crapefruit Nagelbijten / Gniffelen
Dat donkere kan ik evt nog wat oplichten maar vind het ook wel goed eigenlijk zo.
Kader was eerst gewoon zwart randje en ander soort copyright erop. Ik snap dat het minder leesbaar is maar wil echt de nadruk op A en Z houden Lachen Toch bedankt!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:47

Ik ben het niet eens met de rest! ik vind 1 en 2 hele mooie fotos. Foto 1 heeft wat, alsof het donker is maar dat de bloem nog wel te zien is! Alles is mooi scherp en vind het helemaal niet hetzelfde als alle fotos die je hier ziet! Dit is juist wat anders..
Fotos twee vind ik ook echt wat hebben ziet er gewoon fris en fruitig uit, had voor mij net iétsjes rooder gemogen maar vind het wel wat hebben!
qua compositite is het inderdaad wat normaal maar dat is toch niet verkeerd?
Hmm foto drie.. weet niet wat ik daar van moet vinden Tong uitsteken vind het wel wat hebben maar aan de andere hand ook een tikje saai, de kleuren moet er meer uitspringen of je moet er meer neerleggen? of meer inzoomen.. weet het niet, het onderwerp is erg leuk maar er mist iets..