[FB]..Perfect?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FB]..Perfect?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 18:01

Veirl

Re: [FB]..Perfect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 18:22

Sorry, maar ik vind de foto gewoon doodeng. Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 18:23

Haha Huilen van het lachen Kun je dat onderbouwen ? Het is maar een bewerking hoor Clown

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:24

Ieeh wat een enge lichtblauwe felle ogen Nagelbijten / Gniffelen Niet zo 'perfect' als je het mij vraagt Haha!

Je hebt 'm wel leuk bewerkt, maar het origineel vind ik mooier Lachen Alleen het haar vind ik wat teveel geblurd. En je bent wat bleekjes. Knipoog

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:26

Ik vind de orginele foto mooier Knipoog
Maar wel leuk bewerkt!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:27

Ik vind het maar niks. De ogen zijn té blauw. Verder is het haar (en de rest trouwens ook) imo veel te veel geblurd, waardoor het net lijkt alsof je een poging hebt gedaan een foto over te tekenen.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:05

De ogen zijn 'dood', veel te felblauw om natuurlijk te zijn en nou ja, ze leven gewoon niet meer, lijken niet echt.
ik vind het heeeel jammer dat je de sproeten hebt weggwerkt: die vind ik juist supermooi staan bij het meisje op de echte foto. Je lijkt nu het type met veel foundation en felgeblondeerd haar, terwijl ik je eigenlijk in het echt heel mooi vind. Ik zou het contrast bijstellen en klaar, want het is een supermooie foto.
Het contrast vind ik namelijk wel mooi gemaakt.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 21:14

Het is dus meer dan alleen maar blurren(Die optie heb ik trouwens helemaal niet gebruikt).
Mijn bedoeling was idd om van de foto een soort van tekening te maken, maar dan meer 3D/animatie achtig Knipoog Dus vandaar het gladde 'geblurde' huid/haar etc.
Verder heb ik er vrij weinig aan dat sommigen vinden dat het orgineel mooier is, want het gaat om de bewerking. Het orgineel staat er alleen maar bij om te vergelijken hoe hij nou eerst was Lachen

Bedankt voor jullie commentaar Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:16

Het is inderdaad meer smudgen eigenlijk Clown Maar als het de bedoeling was om er een soort tekening van te maken, dan vind ik hem al beter geslaagd. Nog steeds vind ik de ogen te blauw, zoals Dniesjj117 al zegt, te dood. Verder ben ik niet zo'n fan van het fotobewerken in tekenstijl, ik heb meer zoiets van; teken dan écht. Maar dat vind ik Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 21:17

Dniesjj117 schreef:
De ogen zijn 'dood', veel te felblauw om natuurlijk te zijn en nou ja, ze leven gewoon niet meer, lijken niet echt.
ik vind het heeeel jammer dat je de sproeten hebt weggwerkt: die vind ik juist supermooi staan bij het meisje op de echte foto. Je lijkt nu het type met veel foundation en felgeblondeerd haar, terwijl ik je eigenlijk in het echt heel mooi vind. Ik zou het contrast bijstellen en klaar, want het is een supermooie foto.

Ik moet zeggen dat ik wel iemand ken met zulke lichtblauwe ogen Nagelbijten / Gniffelen Ze knallen dan wel wat minder, maar ze zijn zeker erg lichtblauw Ja
Sproeten wou ik er weer bij gaan tekenen, maar dat lukte me niet goed. Daar wil ik eerst nog goed op oefenen, voordat ik die er bij doe, bij het eindresultaat.
De foto heb ik trouwens wel in verschillende versies hoor Knipoog
Bedankt voor je commentaar!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 21:21

Fiffill schreef:
Het is inderdaad meer smudgen eigenlijk Clown Maar als het de bedoeling was om er een soort tekening van te maken, dan vind ik hem al beter geslaagd. Nog steeds vind ik de ogen te blauw, zoals Dniesjj117 al zegt, te dood. Verder ben ik niet zo'n fan van het fotobewerken in tekenstijl, ik heb meer zoiets van; teken dan écht. Maar dat vind ik Lachen

Dat kan ik begrijpen Ja Vind ik opzich zelf ook wel hoor. Maar ik wou eens weer wat gaan oefenen met photoshop en weer wat bijleren/uitzoeken. En daar kwam dit uit. Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:25

Escha schreef:
Dniesjj117 schreef:

Ik moet zeggen dat ik wel iemand ken met zulke lichtblauwe ogen Nagelbijten / Gniffelen Ze knallen dan wel wat minder, maar ze zijn zeker erg lichtblauw Ja
Sproeten wou ik er weer bij gaan tekenen, maar dat lukte me niet goed. Daar wil ik eerst nog goed op oefenen, voordat ik die er bij doe, bij het eindresultaat.
De foto heb ik trouwens wel in verschillende versies hoor Knipoog
Bedankt voor je commentaar!

Ik ken wel mensen met lichte blauwe ogen (wijst op zichzelf Clown ), maar ze zijn een beetje te fel om realistisch te ziijn.
Nu ik hoor dat het op een tekening moest lijken vind ik 'm trouwens al een stuk beter gelukt.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:28

Vind 't ook een beetje te nep blauw Clown
Verder wel leuk, maar de foto vind ik zelf mooier..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:01

Zelf vind ik 'm wel iets hebben. Je komt fluweelzacht over bij mij. *LOL* Het is alleen doodzonde van de ogen, je pupillen vallen nauwelijks nog op en de iris is te scherp in verhouding met de rest. Dit stoort een beetje, aangezien de ogen de aandacht trekken. Lachen

Verder vind ik 'm netjes afgewerkt. Ja

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 09:40

Nee sorry, ik vind het helemaal niks. Het lijkt net of ik naar een onscherpe, nepbewerkte foto zit te kijken. Ik vind de haren heel mooi bewerkt, maar het totaalplaatje vind ik gewoon niet mooi. De make-up en de ogen vooral. Ik heb wel eens beter van je gezien Lachen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 09:47

ik vind hem wel mooi, alleen de ogen mogen wel wat minder opvallend, verder vind ik hem heel leuk, komt wel dromerig over ofzo Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:19

Ik ben er ook niet zo weg van, ook niet met je doel/bedoeling in mijn achterhoofd. Huid vind ik eng glimmerig, net of je/ze ziek is. Ogen zijn erg vlak en doods geworden. Haren vind ik wel weer mooi gedaan, en daar is je doel/bedoeling wel in geslaagd Ja

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:25

Ik vind hem wel iets hebben! De ogen iets te vel maar verder goed gelukt imo. Ik zag meteen dat je het op een tekening wilde laten lijken Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:21

Huh?
Op een tekening laten lijken?
Ik zie 'gesmooth' haar, enge ogen en een lijkbleek meisje ?
Nee, ik snap het idee niet zo goed Lachen.
Vind het origineel idd mooier.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 09:34

De brush is wel mooi, maar past absoluut niet voor dit soort werk vind ik. De foto is iets te flets geworden en je gezichtsuitdrukkingen zijn weg, de belangrijke details zijn niet meer te zien. Juist in een gezicht is dat zo belangrijk. Ik heb beter werk van je gezien Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:44

De orginele Escha-foto vind ik zelf juist perfect.

Vind deze dus niet mooi. Als ik naar de haarpunten kijk lijkt ie geschilderd, maar als ik naar het gezicht kijkt lijkt hij eh ja, gewoon mislukt bewerkt Bloos
Sorry, maar Escha, je kan veeeeel beter Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:14

Hij laadt hier niet ? Scheve mond

*Edit: nu wel. Hmmm. Bah. Ik vind de originele foto ontzéttend gaaf, maar dit is in mijn ogen gewoon een zéér mislukte bewerking. En je kan zoveel beter meid!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 18:35

Wederom.. laat het alsjeblieft achterweeg dat het orgineel mooier is, want daar heb ik niks aan. Daarvoor moet je bij Julia(Elessar) zijn die heeft het orgineel namelijk gemaakt. Ik wou gewoon eens wat nieuws proberen Lachen En hier valt het zo te zien niet echt in de smaak Knipoog.

@ Esmee
Ik heb wat veranderd aan de ogen. Wat donkerder gemaakt en de pupillen iets groter gemaakt. Hoe is ie nu ? Lachen
Afbeelding

En nog 1 met andere kleuren

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:37

De ogen zijn er imo echt niet beter op geworden. Nog steeds vind ik het niet zo. Nee, ik zie liever een echte foto, of een echte tekening. Niet iets dat gewoon is overgetekend Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:42

Fiffill, dat heeft er weinig mee te maken vind ik zelf. Zo kan ik ook zeggen.. waarom proberen mensen zo realistisch mogelijk te tekenen Verward (Of nog erger: zo realistisch mogelijk een bestaande foto natekenen) Als ik iets realistisch aan m'n muur wil hebben hangen, maak ik wel een foto. Maar het heeft gewoon weinig met dit topic te maken denk ik. Haha!
Nou moet ik zeggen dat ik van Faux ook wel eens beter onderbouwd commentaar heb gezien. Nagelbijten / Gniffelen

Wat mij opvalt is dat het ietwat slordig gedaan is; in je hals en linksboven bij je haar zijn plukjes nog niet genattevingerd/smudged / hoe je het ook hebt gedaan Haha! Ik had ook je linkerwenkbrauw gedaan als je echt voor een schilderachtig idee ging. Verder is dat doel wel geslaagd, zeker het shirt en de plukken haar die daarover vallen vind ik dan goed gedaan. Als je voor het geheel ging had ik de achergrond ook nog meegenomen, daardoor komt het idee denk ik ook meteen beter over.

Ik denk dat de ogen zo opvallen omdat ze zo fel zijn (wat in bepaalde soorten licht best mogelijk is), en dat valt op door de combinatie met de wat bleke huid. Dat steekt nogal af, waardoor het nog meer opvalt. Dat is bij je versie met andere kleuren al veel minder, ik vind daar je gezicht ook veel mooier omdat het wat meer kleur heeft dan bij de eerste versie die je postte. Lachen