[FB] colorized.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Benthe

[FB] colorized.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 16:47

Hee Bokkers,
In een heel saaie les Dromen op school begon ik een beetje te krassen op papier en daar kwam een tekening uit.
Ik heb hem ingescand en in psp geopend. Heb hem gecolorized, wat voor de genen die daar nog nooit van gehoord heeft betekend het van een zwart wit afbeelding een kleuren afbeelding maken.
Hij is niet echt super geworden maar wilde hem toch even laten zien.
Het gaat om de colorize, maar commentaar op de tekening mag, mits je er rekening mee houd dat hij in een uurtje gemaakt is, en dat ik maar 1 potlood had(HB).

Het origineel zoals ik hem scande:

Afbeelding

en na mijn creatieve uitbarsting in psp:

Afbeelding

Gowlan

Re: [FB] colorized.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 03:10

zoo heb je dat in 1 uur zitten doen?! woow Clown
hij is wel mooi vind ik, ik ben er niet zo in bekend maar vind hem persoonlijk wel mooi Lachen

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 19:27

ja, dankje! Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:13

Ik vind dat je de lippen echt heel mooi heb getekend.. Je tekening is vrij realistisch gemaakt en voor in 1 uurtje ziet het er goed uit! Alleen zou ik meer op neusen gaan oefenen.. dat is ook 1 van mijn zwakste punten zijn gewoon onwijs moeilijk! Voor de rest vind ik de nek een tikje te dun!
het haar vindt ik ook erg mooi.. vooral als hij ingekleurd is met dat bruine die combi van het licht en het donkere is erg mooi! Bij de wimpers zou ik het wat scherper maken.. net zoals je het bij de puntjes van de haren hebt gedaan snapje?
wat is psp precies? (mag je ook uitleggen in pm Knipoog om het ontopic te laten Knipoog )

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 18:38

Hee, bedankt voor de tips! Heb je nog tips qua colorize? (A)
Neus is inderdaad belabberd gelukt, ze heeft echt zo'n wipneus Tong uitsteken.
Je hebt pm Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:26

Bedankt voor je pm Knipoog Tips qua colorize heb ik niet zo veel omdat ik het niet zelf gebruik en er dus geen ervaring mee heb.. misschien komt dat later nog wel Knipoog
Als ik nu nog een keer kijk naar de tekening valt het mij op dat haar voor hoofd wit is Tong uitsteken misschien klein kleurtje? Vind het namelijk heel mooi hoe je de huid hebt ingekleurd! Mooie kleur gebruikt en op de juiste plekken donker en licht contrasten gebruikt.. Op het voorhoofd kan het ook wit zijn maar er moet dan omheen wel wát kleur zijn, alsof het licht dan schijnt op haar hoofd.
Kan je nog een close up maken van het oog? Vind het er zo heel erg mooi uit zien maar zou het nog graag van dichter bij willen bekijken.. of moet ik dat zelf doen Tong uitsteken Bloos
Tip voor je zelf is ook om deze tekening gewoon nog 2 weekjes te laten liggen, dan weer pakken en zie je vanzelf wat er mist of wat er aan veranderd kan worden ! Knipoog