Dit is het resultaat:

Dit was het orgineel:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WildChild schreef:Tsjeus wat goed. Echt heel knap. Ik weet niet of dit de bedoeling was, maar ik vind de verveelde blik van het model wel heel erg storend. Het past gewoon niet in de sfeer. Ik kan me voorstellen dat het de bedoeling om een contrast te stellen met het sprookjesachtige, maar in mijn ogen is dit contrast niet groot genoeg, waardoor het lijkt dat je gewoon vergeten bent het model te vertellen dat het een sprookjesachtige foto wordt. Maar nogmaals, mijn compliménten voor de nabewerking en natuurlijk ook het vinden van de locatie van de foto en de foto zelf. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de originele foto?
lieniminnie schreef:Wat mooi zeg, waar doe je de fotovakschool?
ik wil hem ook gaan doen,
Sita_ schreef:Oh wauw Joyce, wat een resultaat! Heel erg mooi gedaan!
Ben benieuwd wat ze er van zeggen op school!
rijoyco schreef:lieniminnie schreef:Wat mooi zeg, waar doe je de fotovakschool?
ik wil hem ook gaan doen,
Apeldoorn..
lieniminnie schreef:rijoyco schreef:
Apeldoorn..
ik wil hem in amsterdam gaan doen, hoe vind je de opleiding?
welke doe je nu eigelijk![]()

rijoyco schreef:WildChild schreef:Tsjeus wat goed. Echt heel knap. Ik weet niet of dit de bedoeling was, maar ik vind de verveelde blik van het model wel heel erg storend. Het past gewoon niet in de sfeer. Ik kan me voorstellen dat het de bedoeling om een contrast te stellen met het sprookjesachtige, maar in mijn ogen is dit contrast niet groot genoeg, waardoor het lijkt dat je gewoon vergeten bent het model te vertellen dat het een sprookjesachtige foto wordt. Maar nogmaals, mijn compliménten voor de nabewerking en natuurlijk ook het vinden van de locatie van de foto en de foto zelf. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de originele foto?
Het was mijn eerste keer met een model, dus ff wennen!
De orginele foto als in...zonder bewerkingen?
Het zijn allemaal losse delen, de achtergrond, de palen, het model, alles zit er los ingemonteerd.
Ik heb niet zoveel verstand van fotosoepen maar nogmaals; respect!