[FOTO] Mijn zusje als fotomodel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

[FOTO] Mijn zusje als fotomodel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 18:42

Ik was iets aan het zoeken op de computer, toen ik deze foto's tegen kwam. Ik heb ze ergens in de zomer van 2006 gemaakt, toen ik mijn camera nog niet zo lang had. Ik vind zelf vooral de schaduwen erg storend. Kom maar op met het commentaar Knipoog

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

En nog 2 bewerkte foto's (niet echt mooie bewerkingen ofzo Bloos )

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 11-12-07 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] > [FOTO]

Spirit_

Re: [Foto]Mijn zusje als fotomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:43

Ik ben niet bekend hoor met foto's :S:P maar ik vind ze supper mooi, die schaduwen storen mij niet. Knappe zus ook!:P

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:46

Ik vind de foto's wel mooi. idd de schaduwen.
probeer de volgende keer wat meer aparte dingen te doen,, zo zijn ze allemaal een beetje hetzelfde Lachen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:46

Vind het mooie foto's! Maar ik vind je zusje nogal kwaad kijken. Kan misschien komen omdat ze tegen de zon in kijkt ofzo? Maar het is echt op elke foto Tong uitsteken

Eowyn3003

Re: [FOTO] Mijn zusje als fotomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:16

Ze kijkt op elke foto nogal nors :-s

Inderdaad net als Loez zegt, alsof ze er met tegenzin staat. Daardoor kijk ik er ook een beetje met tegenzin naar...

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:19

Wat een mooi meisje. Ik vind de blik juist súper. Niet zo'n gemaakt glimlachje, maar sterke blikken. Stoer. Jammer alleen dat je niet op de omgeving, achtergrond en sfeer hebt gelet. Je creeert nu een heel warme sfeer terwijl het model erg koel is. Dit contrast is te groot om samen te gaan en te klein om echt te contrasteren. Zorg volgende keer dus dat deze twee met elkaar in verband staan. Verder is het slim om niet te fotograferen als de zon heel hard schijnt, anders krijg je namelijk, zoals je zelf al zei, harde schaduwen. Het klinkt gek, maar op een bewolkte dag krijg je meestal foto's die het mooist belicht zijn.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 09:40

WildChild schreef:
Wat een mooi meisje. Ik vind de blik juist súper. Niet zo'n gemaakt glimlachje, maar sterke blikken. Stoer. Jammer alleen dat je niet op de omgeving, achtergrond en sfeer hebt gelet. Je creeert nu een heel warme sfeer terwijl het model erg koel is. Dit contrast is te groot om samen te gaan en te klein om echt te contrasteren. Zorg volgende keer dus dat deze twee met elkaar in verband staan. Verder is het slim om niet te fotograferen als de zon heel hard schijnt, anders krijg je namelijk, zoals je zelf al zei, harde schaduwen. Het klinkt gek, maar op een bewolkte dag krijg je meestal foto's die het mooist belicht zijn.

Bedankt voor je bericht, hier heb ik wat aan Knipoog Ik vind de blik van mijn zusje op deze foto's juist ook heel goed, de foto's waarop ze wel lacht, is het inderdaad vaak zo'n gemaakt lachje. Ik heb inderdaad niet genoeg aandacht besteed aan de sfeer en omgeving, als ik weer eens foto's ga maken zal ik erop letten.
Toen ik deze foto's aan het maken was, kwam ik er ook achter dat dat met die zon eigenlijk niet goed mogelijk was, om foto's te maken zonder die lelijke schaduwen, ik zal de volgende keer eens proberen te fotograferen als het bewolkt is.