[FOTO] Une petite fete de lumière.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

[FOTO] Une petite fete de lumière.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 17:48

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.

Afbeelding

Jettie

Re: [FOTO] Une petite fete de lumière.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:54

4 is onscherp en over 1 twijfel ik nog. Wat waren je sluitertijden?

Verder leuk probeersel, ik zie wel dat je je cam veel beter begint door te krijgen! De scherpstelling ziet er over het algemeen goed uit Lachen Lekker door blijven oefenen, en sowieso ook overdag.. 's avonds valt niet mee qua sluitertijden en lampjes/kaarsjes in kerstsfeer zijn natuurlijk ook niet echt origineel meer. *LOL* Maar geeft niet, wel leuk om op te oefenen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 17:59

Sluitertijden:
1. 1/18 sec.
2. 1/28 sec.
3. 1/56 sec.
4. 1/32 sec.
5. 1/37 sec.
Overal ISO-200 en F3.5.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:04

Hmhm, niet echt snel. Als je een stille hand hebt moet het wel lukken, anders even een statief gebruiken of je cam op een tafetje leggen evt. ?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 18:09

Ik heb een behoorlijk stille hand, alleen bij de langere sluitertijde wordt het soms wat onscherp.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:20

Leuke foto's, jammer dat ze soms niet helemaal precies scherp zijn! Foto 3 en 4 vind ik leuk, hoewel ik me bij foto 3 een beetje stoor aan het grote zwarte vlak rechtsonder, en foto 4 had ik persoonlijk nog iets gecropt en eventueel het contrast verhoogd. Foto 5 heeft een redelijk centrale compositie, ik vind het idee heel leuk, maar ook die lijkt niet helemaal scherp te zijn. Jammer!
Maar de ideeën zijn wel heel leuk vind ik Ja Alleen oefenen op de scherpte (zoals Jettie al zegt, misschien je camera even neerleggen) en dan zijn ze al zoveel leuker en fijner om naar te kijken! Haha!

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:41

Foto 3 is super! Alleen rechtsonder die valkte beetje, maar dat stoort me niet echt!

Je bent leuk bezig zo met leuke plaatjes te schieten! Oefening baart en kunst! Cool
Gewoon lekker doorgaan, en de ideeën heb je wel. Geloof ik! Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:34

Nee sorry, ik vind het echt helemaal niks. Ik vind het gewoon heel standaard foto's, voor mij is dit -sorry- geen creativiteit. Creativiteit is imo niet alleen fototechnisch goede foto's kunnen maken, maar ook originele foto's met een interessant onderwerp. Deze foto's vind ik gewoon niet origineel. Sommige zijn wat onscherp, anderen zijn prima qua fototechnisch aspect, maar zijn gewoon niet 'het' voor mij.