[SCH] Mythos, Berner Sennenhond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

[SCH] Mythos, Berner Sennenhond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 14:30

Hier zie je het cadeau-schilderij voor mijn schoonbroer zijn ouders van hun Berner Sennenhond Mythos, een jong reutje.
Ik vond het heel leuk om eens een hond te doen, alleen de tong moet ik nog wat aan afwerken alsook de achtergrond.
Jammergenoeg wil de camera hem niet scherp fotograferen, dus hier ligt een beetje een waas op.
Mijn zus zegt dat ik zijn naam in sierletters onderaan erbij moet schilderen, wat denken jullie?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 07-12-07 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast

Rinske

Re: [schild] Mythos, Berner Sennenhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:41

Oeh, mooie vachtstructuur heb je gemaakt, lekker aaibaar en zacht Ja . Het enige puntje dat ik heb is dat het bovenop zijn hoofd net lijkt alsof je de achtergrond als laatste hebt gedaan, en deze daarom wat over zijn hoofd geschilderd lijkt. Verder mag in zijn tong ietsje meer diepte mijns inziens, nu lijkt hij een beetje stijf Lachen .
Ik vind de overloop van je achtergrond trouwens ook heel mooi, erg warme kleuren Ja .

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 14:43

Bedankt! Ja, dat is helemaal waar, boven het hoofd mag het nog meer afgewerkt worden, dan lijkt hij echter.
En die tong, grrr, wat haat ik dat ding Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:56

Ik vindt hem heel mooi gelukt! Net zoals Rinske zegt; heel aaibaar.. en jaa de puntjes die jezelf zegt.. de tong en de bovenkant van zijn hoofd Tong uitsteken Gelukkig kan je met verf steeds laagje over laagje doen dus komt t wel goed.. Ik denk dat de tong zo 'stijf' lijkt omdat hij van boven tot de punt précies de zelfde breedte is.. dit is in het echt geloof ik niet?? Ik vind persoonlijk de neus echt heel goed geluk , ziet er heel realistisch uit!
De Letters zou ik er niet bij doen.. en als je het wel doet, erboven niet eronder.. denk dat dat het schilderij zou verstoren.. Weet in iedergeval zeker dat De ouders van je schoonbroer er erg blij mee zullen zijn!!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 15:39

Bedankt! Lachen

Ik heb inmiddels de tong bovenaan smaller gemaakt, dit geeft al een veel beter beeld Lachen
Ook de bovenkant van het hoofd heb ik scherper gemaakt Lachen