[TEK] Rottweiler - tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

[TEK] Rottweiler - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 10:33

Ik ben nog bezig met deze tekening. Mijn eerste niet-paard in lange tijd. De foto is helaas niet zo scherp, maar aangezien ik toch nog een update ga plaatsen later vandaag of morgen, leek het me niet zo'n probleem.

Als jullie nog tips hebben, graag! De kop is niet veel meer aan te veranderen, de rest nog wel.

Afbeelding

(ik vind de foto de tekening geen goed doen, eerlijk gezegd. Maar dat maak ik later vandaag weer goed met de update!)

Fairytail

Re: [TEK] Rottweiler - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:10

Ziet er netjes uit, ik vind hem wat dun en de voorpoten zijn wat dun. Ben benieuwd naar de update!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:58

De poten zijn wat iel voor een rotweiller, maar verder ziet het er toppie uit.Wel leuk trouwens dat je een rotweiller MET staart hebt getekend

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:30

Ik vind het nu al een mooie en hele sprekende tekening! Had even gewacht tot een update maar dacht van ik ga er nu maar om vragen Clown
Wat hierboven gezegd wordt over de poten kan ik niet over oordelen wel kan ik zeggen dat ik de poten in combinatie met lijf etc. in ieder geval niet te dun vind lijken. De achtergrond staat er goed bij!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 14:05

Ja sorry, ik had de kaart nog in mijn toestel zitten. Heb hem nu even snel geuploaded.
Bedankt in elk geval voor jullie reacties. Ik zat te twijfelen over de poten, maar op de foto zijn ze ook niet al te grof.

Afbeelding

De foto is 's avonds genomen, met flitser. Vandaar dat er op de borst van de hond wat flitslicht weerkaatst.