Ik ben vandaag maar weer eens aan de slag gegaan met verf. Tijdje terug heb ik van m'n moeder namelijk schilderspullen gekregen, en die moeten natuurlijk even ingewijd worden
. Ik had al aquarelverf, maar aangezien ik daar de helft van de kleuren mis (zoals essentieel zwart,
) heb ik een set waterverf erbij gekregen. Ben er in ieder geval hartstikke blij mee
. Zoals hopelijk te zien is, gaat het om een geschilderde barokke hengst. Ik heb er m'n best op gedaan, en volgens mij is het schilderij er daardoor goed uitgekomen. Nouja, om maar niet teveel te gaan kletsen, hieronder het resultaat:

Ik heb het geschilderd met waterverf, op iets groter dan A4 formaat, maar ook weer kleiner dan A3. Hieronder heb ik de grotere versie van het schilderij even in een linkje:
http://aycu13.webshots.com/image/34892/2000410838346860027_rs.jpg
Het is al een hele tijd geleden dat ik met de kwasten bezig ben geweest, of dat ik überhaupt bezig ben geweest met tekenen. Ik heb sowieso nog maar een paar keer écht geschilderd wegens gebrek aan spullen, en heb het nu weer een beetje opgepakt met een incompleet aquarelset en nu waterverf. Wees een beetje lief daarom, alhoewel ik niet van suiker ben
. Opbouwend commentaar is natuurlijk hartstikke welkom! Ik ben benieuwd naar jullie reacties
!