Je laat met de titel-afbeelding en de achtergrond zien dat je een heel sierlijke uitstraling wilt meegeven, en dat vind ik erg leuk. Ik zou nu die sierlijke uitstraling doorzetten en ook op andere plekken terug laten komen.
Zo heb je bijvoorbeeld de tekstkleur niet ingesteld (die kun je het beste zwart maken, niet iedereen heeft dat standaard). De links zou ik dan doen zoals je op dit moment de regels hebt over wie de waardebonnen heeft gewonnen: roze en onderstreept. Onderstreept is bovendien het standaardteken om een link aan te geven, dus ik zou het gebruiken voor links, en alleen voor links. Regels die je wilt benadrukken (zoals deze waardebonnen) zou ik eerder dikgedrukt maken.
De pagina's ogen verder vrij kaal. Ik zou hier gebruik maken van de illustraties die je ook hebt bij 'een kijkje binnen', om zo de pagina's wat op te fleuren en in te delen.
Daarnaast leest tekst (zeker als het meer dan een paar regels is) fijner als het links is uitgelijnd. Door een mooie marge te specificeren kun je zorgen dat het geheel dan toch nog wat meer in het midden komt. Door veel witruimte te gebruiken kun je goed voorkomen dat het geheel te druk wordt.
Werk ook met tussenkopjes, dat maakt het makkelijker om snel te zoeken wat je wilt. Zo'n tussenkopje kun je als plaatje of stijl dan een mooi sierlijk uiterlijk geven dat past bij de rest van je site. Ook dat maakt het al wat fleuriger en chiquer.
Het menu: je hebt dit nu allemaal op 1 regel staan, waardoor iemand met een lage resolutie zijwaarts moet scrollen. Ik zou dit zo maken dat ze ook onder elkaar kunnen schuiven als dat nodig is. Dit kan heel simpel door de tabel waar ze instaan weg te halen, en het geheel bijvoorbeeld tussen <center>-tags te plaatsen: het menu blijft dan mooi in het midden, maar als het niet op de pagina past, schuiven delen naar de volgende regel.
Omdat de rest van de site prima te bekijken is op een lagere resolutie zou ik dit zeker aanpassen.
De achtergrondafbeelding: ik vind het een heel mooi zwierig symbool. Wel vind ik het achter de tekst vrij donker, waardoor de tekst wat lastiger te lezen wordt. Ik zou de afbeelding in ieder geval instellen zodat het niet meescrollt met de tekst maar gewoon vast blijft staan, daarnaast kun je bijvoorbeeld overwegen de afbeelding wat meer onderaan de pagina te plaatsen, en een bijpassend motief bovenaan, dus meer als een soort omlijsting van de tekst dan als een achtergrond.
Verder is het een rustige site waarop de belangrijkste informatie in elk geval goed te vinden is, dus dat is zeker gelukt.