Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Evelijn_ schreef:Het is niet toegestaan 2 topics op een dag op UK of CB te openen.
Ik TEM even.
zeg maar verwijderd kunnen worden en niet deze? want dan moet ik alles weer overnieuw doen 
Nummer drie zou imo mooier geweest zijn zonder het blaadje. Leuke kat heb je!
imd schreef:Bij de eerste vind ik het wazige blaadje links nogal storen. De tweede is erg leuk, mooie kleuren ook, ik weet alleen nog niet wat ik nou van die onscherpe poot op de voorgrond vindNummer drie zou imo mooier geweest zijn zonder het blaadje. Leuke kat heb je!
, ik ben het gedeeltelijk met je eens, wbt de eerste foto vind ik persoonlijk het blaadje niet storen (hoe het wbt compositie zit weet ik niet zo goed want daar ben ik niet zo in thuis), wel bij foto 3 daar had ie zeker weggekund.
cissie schreef:Evelijn_ schreef:Het is niet toegestaan 2 topics op een dag op UK of CB te openen.
Ik TEM even.
oww sorry, zou het oudere topic, die ernstig misluktezeg maar verwijderd kunnen worden en niet deze? want dan moet ik alles weer overnieuw doen
Kleine aanvulling heb zelf net ook maar even getemd in het andere topic, zodat die gesloten kan worden
Loizy schreef:Nu ik mezelf en andere teruglees zeg ik je; dit is opbouwende kritiek, niet dat 't lelijk is, maar tips om nog beter te maken!
ben er ook blij mee dat je er 'commentaar' op geeft, want daar kan ik weer wat mee, ik ga er zeker wat mee doen.......dank je wel!