[FOTO] Therezin (concentratiekamp)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

[FOTO] Therezin (concentratiekamp)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 11:48

Vorige week ben ik met school naar Praag geweest. Therezin stond ook op het programma. Erg indrukwekkend allemaal. Helaas best slecht weer, (schemerig) rn aangezien ik geen lichtgevoelige lens heb ehb ik me iso moeten opschroeven. Foto zijn naar mijn mening dus wat pixelig. Heb geprobeert bijzondere composities aan te nemen en verschillende scherpstellingen. Het kan dus soms zijn dat de foto van voor onscherp is en van achter scherp.

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie mening Lachen .

Katuwr

Re: [FOTO] Therezin (concentratiekamp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 16:46

Vind ze persoonlijk niet zo pixelig hoor, alleen die laatste misschien wat te donker. Ik vind dat je wel leuke hoeken hebt gebruikt. Foto 7 vind ik wel wat hebben (alhoewel die ook iets te donker is), vind die weerspiegeling wel leuk.

Sjaad

Re: [FOTO] Therezin (concentratiekamp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:01

Een interessant onderwerp! Leuk!

Ik vind vooral foto 4, 5, 7 en 8 het beste. Dit omdat deze stuk voor stuk elk iets vertellen over je onderwerp. De anderen voegen minder toe aan je serie.

Foto nummer 1: De bakstenen zouden bijvoorbeeld ook de bakstenen bij jou thuis kunnen zijn.
Bij nummer 2 en 3 zou ik meer van de omgeving laten zien zodat je echt meer te weten komt over dat concentratiekamp en het iets toevoegt.
Nummer 6 is weer een heel ander soort foto.
Succes!