De kleuren zijn erg mooi, alleen heb je de foto té donker nabewerkt. De mooie gele kleuren komen nu niet tot hun recht. Dat is enkel jammer. Verder mooie compositie, zo met dat bootje in het water en de weerspiegeling in het water is ook erg mooi.
Dit topic hoort op UK Verder vind ik het jammer dat de lucht zo flets is en het lijkt of er een vage waas over de foto zit ? De versie van Esmee vind ik ook fijner kijken Verder had ik liever iets meer lucht gezien en iets minder water.
Patsur, de polafilter die ik heb past op mijn kitlens, maar deze foto is genomen met een lens met 62 mm en daar past mijn filter dus niet op. Baal er ook een beetje van
Tip voor je pola-filter; bij Camera-nu verkopen ze voor 12 euro filteradapters. Je kan hiermee 1 filter op 2 verschillende maten lenzen doen. Beetje lastig uitleggen, hier is de link.
Je kunt ook een vierkante polarisatiefilter kopen, en een filterhouder, zo kun je al je filters op meerdere objectieven plaatsen.
Als de foto wat minder onderbelicht was, was 'ie denk ik erg mooi geweest, want zelfs nu zie je nog wel dat die gele lucht erg mooi is. Misschien helpt wat oplichten nog.
Ik durf het je niet te zeggen. Misschien kan je eens een foto met je groothoeklens maken waarbij je het filter er met de hand voor houdt? Wat is je kitlens, 58 mm doorsnede?