[FOTO] Eye

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

[FOTO] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 12:07

Ik had niks te doen en ging even een foto van mijn oog maken, ik vond deze zelf wel mooi.
Hij is nog niet echt nabewerkt (alleen wat meer contrast) want daar ben ik niet zo heel erg goed in en zo zien jullie niet een enorm geshopte foto.

Afbeelding

Lachen

Fenrir

Re: [FOTO] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 15:42

Dankjewel Lachen
Maar, waarom vind je hem precies mooi? Ook op CB graag je commentaar onderbouwen Knipoog Is voor mij ook handig Haha!

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:50

probeer volgende keer naar een andere kant te zitten. Nu zie je het raam in het oog, persoonlijk vind ik dat niet mooi want dan valt het binnenste (weet de naam niet) kleur weg (dat goenblauwige)
Verder moet ik zeggen is een wel zeer goed gelukt, mooi zuiver.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 15:52

Ja, dat raam zie je wel erg duidelijk inderdaad. Maar anders is de lichtinval weer niet zo goed. Of gewoon buiten gaan zitten, dan heb je geen raam Haha! Bedankt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:55

Ik vind de foto eerlijk gezegd niet geweldig! Vooral linksonderin stoort mij heel erg. Vind het oog er wel weer mooi uit komen. Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 15:58

Dat kan Haha! Mij stoort linksonderin persoonlijk niet zo erg.

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:05

Nyckle schreef:
Ik vind de foto eerlijk gezegd niet geweldig! Vooral linksonderin stoort mij heel erg. Vind het oog er wel weer mooi uit komen. Lachen

Daarvoor kan ze de foto gaan bewerken en de onderste gedeelte van de foto weg halen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:13

Het oog springt er erg mooi uit. Mooi groen. Juist door het raam krijg je een mooie verdeling van verschillende contrasten. Als je er met je neus bovenop gaat zitten, tja, dan kan je gewoon bomen tellen. Maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Compositie is goed, ik had 'm alleen net boven de slagschaduw op je neus gecropt. Ik denk dat dat mooier was uitgekomen, hoewel de compositie dan wel wat centraler wordt.
Mascara is ook mooi, vaak zie je dan al die klontjes, maar in dit geval is dit nauwelijks zichtbaar.
Kortom, erg nette plaat! OK dan!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:54

Ik denk dat als ik hem boven die schaduw had gecropt, ie saaier zou zijn. Dankjewel Haha!
Edit: tenzij ik hem echt vrij klein crop zodat echt het oog meer op de plaat komt. Ik kan het altijd proberen Lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:53

Wat een kleur, mooi met dat rood zeg! Ik vind de spiegeling je je oog wel jammer, maar ik denk dat daar weinig aan te doen is..
heb je hem al gecropt? Ik ben benieuwd hoe hij uitkomt als je het stukje schaduw laat wegvallen, het maakt de foto misschien wel wat spannender maar het heeft ook iets storends.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 13:32

Bedankt Lachen Nee, hij is nog niet echt noemenswaardig gecropt. Ik kan het altijd nog proberen, ga ik straks doen.
Als iemand hem wil bewerken mag dat trouwens wel, als je het eindresultaat wel even aan mij laat weten Haha!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:51

Zonde van het raam, verder vind ik em erg mooi! Het oog lijkt heel 'glasachtig', ben der helemaal weg van Clown

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 19:46

Haha, ik heb geen glazen oog hoor Vork Dankje Lachen

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:32

ik vind dat haar best wel storend maar verder wel erg mooi!!!!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:23

oOoKellyoOo schreef:
Nyckle schreef:

Daarvoor kan ze de foto gaan bewerken en de onderste gedeelte van de foto weg halen.

Inderdaad mijn beeldscherm kan de hele foto in 1 keer niet aan dus ik zie het onderste tukje niet, dan is hij heel mooi Lachen Mooie kleur ogen ook! Verder kan bewerken geen kwaad geloof ik..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 19:27

Bedankt Lachen Iedereen die eraan wil knutselen, mag dat hoor, als ik het eindresultaat wel te zien krijg Haha!