Wat ik wel een nadeel vond, maar weer geleerd dus volgende keer tekenen we weer een stuk groter. Tips zijn altijd welkom 

edit pony heeft een maanoog
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat ik wel een nadeel vond, maar weer geleerd dus volgende keer tekenen we weer een stuk groter. Tips zijn altijd welkom 

!
!!
Myra, verzorgster van Saffron dus.
) 
!
.
Op een of andere manier heb ik met elk materiaal en elk paard ruzie met de manen.
Moet zeggen dat ik het daardoor mezelf nog wat moeilijker heb gemaakt, maar vond het zonde om hem halverwege weg te gooien dus toch maar een verder gegaan. Echter heb ik er van geleerd en zal ik niet nog een keer met pastel op dit formaat tekenen, ter voorkoming van frustraties 

en ik vond 10 al veel.. Kan wel zien dat ik niet gewend ben aan tekeningen in kleur. Hetzelde geldt voor de complementaire kleuren. Dat vind ik nog moeilijk te zien. Met deze tekening heb ik idd vooral rood gebruikt, maar ook veel paars/blauw. Helaas komt dat er dus niet genoeg uit. Ik was er niet tevreden mee dus ben er nog een keer overheen gegaan met wat kleuren, echter valt nu weer een hoop onder 1 kleur weg. Maar hij ligt nog thuis dus ik kan er nog wat aan veranderen, daarom zijn deze tips van harte welkom. 
Ik zal zeker blijven oefenen