[FOTO] Different things.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

[FOTO] Different things.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:37

Made with Canon EOS 300D

----

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

----

© MC-Fotografie.nl

Julia

Re: [FOTO] Different things.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:40

Lekkere foto's. Die eerste blik spreekt echt boekdelen. Erg leuke foto. Lachen
Tweede foto samen met de derde favoriet. Heerlijke scherpstelling, mooie belichting. De z-w omzetting past lekker bij de tweede foto. Fijne sfeer op de derde. Ja
Kleur van de vierde vind ik persoonlijk iets minder. Compositie daarentegen is wel erg netjes, vind ik. Lachen

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:22

Geweldige foto's!! Vooral de foto's van die kids zijn mooi!!
Hoe heb je die 2e gemaakt????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:17

Knappe foto's, vooral die eerste, haha, echt een leuke blik vast weten te pakken. De tweede vind ik ook wel mooi, maar ik vind hem een beetje doods kijken, maar dat kan wel aan mij liggen. Lachen
De derde is mijn favoriet, daar heb ik niets op aan te merken, evenals de vierde Lachen

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 05:42

Bedankt allemaal. Lachen

Patriciavt; Met de belichting spelen, hij lag op een donkere bank, daarbij ook nog geflitst (zijn overigens allemaal geflitst), zw-omzetting & wat nabewerken. Et viola.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:05

Nagelbijten / Gniffelen schattige foto die eerste
vind de rest ook mooi

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:07

Leuke foto die eerste, maar vind hem te donker en daarbij is het linkeroog te onscherp vind ik.

Zonde dat op de derde foto de onderkant van het kruis niet scherp is, stoort imo net teveel.

De laatste had ik meer naar links gepakt, jammer dat dat kleine puntje ontbreekt.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 07:02

Bedankt.

Patsur; Over die eerste foto ben ik het deels wel met je eens, ik had de shot al gemaakt & toen kwam ik erachter dat ik mijn diafragma niet goed had staan. Te donker? Hmm ja/nee.

3e foto; Denk dat dat een kwestie van smaak is, mijn bedoeling was het 'op het hart' van het kruis scherp te stellen, dat is gelukt. De een vindt het mooi, de ander niet. Lachen

De gitaar stond tegen een balk van de trap aan, heb dus al een deel moeten wegwerken, alleen als ik hem nog meer van links zou nemen dan zou die balk zo erg overheersen, en valt 'ie niet meer weg te werken aangezien ik 'erboven' hing (ondersteboven aan de trap Clown ) Had 'm namelijk wel eerst meer van links genomen, en dat leek echt niet mooi, dus maar gelijk verwijderd.

Bedankt voor je commentaar dat wel.