?1.

2.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
Scherpte lijkt ook niet helemaal lekker te liggen.

Het liefst zie ik een combinatie van beide foto's, qua kleur.
smeetjoew schreef:Oe WW, je bent wel lekker aan het topic-en hea?
Ik vind de foto's er heerlijk fris uitzien. Spontane lach en zonder bewerkingsprogramma zien ze erg echt top uit. De rode wangetjes van de kou, dat kindergebitje en die heerlijke blauwe ogen. Mooie portretjes.
Ook ik had de composities iets gedurfder willen zien, maar ze zijn zeker niet slecht.Het liefst zie ik een combinatie van beide foto's, qua kleur.
Nette platen hoor!
. Iedereen verwart me met haar, terwijl zij haar naam natuurlijk eerder had. Toen ik me aanmeldde, wist ik alleen niet dat er ook een WildWings was. Nouja, nevermind, toch bedankt voor het positieve commentaar.
Gaat lekker met ons zo 
Compositie vind ik ook fijn.
Ik vind alleen de hoek van de foto (iets van bovenaf genomen) niet zo mooi, haar hoofd lijkt daardoor wat groter en komt wat verkeerd uit denk ik.
Oe, god! Pardon!
Hier bedoelde ik echt WildChild, alleen heb ik per ongeluk de W ingetoetst. Bij die andere was het een fout. Sorry. Kwam er vanmiddag achter dat jullie namen zoveel op elkaar lijken. Haha
smeetjoew schreef:Oe, god! Pardon!
Hier bedoelde ik echt WildChild, alleen heb ik per ongeluk de W ingetoetst. Bij die andere was het een fout. Sorry. Kwam er vanmiddag achter dat jullie namen zoveel op elkaar lijken. Haha
* Gaat beter opletten.
. Maarja, nevermind