[FOTO] Purity.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

[FOTO] Purity.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 19:43

Tegenwoordig zie je niet zo vaak meer een écht gemeende glimlach. Deze is zeker echt, vandaar de naam Purity. Ik ben heel benieuwd naar jullie meningen. Nog steeds geen bewerkingsprogramma, dus ook geen mooi kadertje en ook geen copyrightmerkje, maar jullie kennen de regels rondom copyright nu wel toch Knipoog?

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Escha

Re: [FOTO] Purity.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:09

1 is echt heel rood in het gezicht. Vind het er niet zo mooi uitzien Nagelbijten / Gniffelen Scherpte lijkt ook niet helemaal lekker te liggen.
2 is lekker spontaan en ziet er kwa kleuren ook beter uit! Scherpte ziet er goed uit. Maar de compositie vind ik een beetje te centraal Lachen

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:12

Ja daar heb je gelijk in dat ze heel rood in haar gezicht is.

Verder vind ik de achtergrond wat te neutraal

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 20:13

Eigenlijk is foto 1 realiteit en viel bij 2 het licht wat lekkerder. Maarja kleine kindjes hebben nou eenmaal zo'n gemengd huidje he. Weet je wat ik me altijd afvraag? Is een foto pas goed als hij van links, rechts, boven of beneden is genomen? Ik vind de 'compositie is centraal' eigenlijk niet altijd opgaan, jij wel? Kijk, als je een foto van een bloemetje maakt, maak je de compositie 'vreemd' omdat je wat spanning in de foto wil creeeren. Maar denk je niet dat in foto 2 al genoeg spanning zit? Ik weet het nog niet zo goed met dat centrale compositie, zou dat altijd opgaan?

In ieder geval bedankt voor je commentaar Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:20

Soms kan een centrale compositie toevoegend zijn voor een foto. Maar vaak eigenlijk niet. Het gaat om het onderwerp + de sfeer, wat in de foto word weergegeven. Juist omdat het meisje zo vrolijk kijkt had ik liever een spannender compositie gezien. Omdat deze compositie wat saaitjes en gewoontjes is. En dat is de inhoud van de foto eigenlijk helemaal niet. Dus het verschilt echt per foto.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 13:50

Oe WW, je bent wel lekker aan het topic-en hea? *LOL*

Ik vind de foto's er heerlijk fris uitzien. Spontane lach en zonder bewerkingsprogramma zien ze erg echt top uit. De rode wangetjes van de kou, dat kindergebitje en die heerlijke blauwe ogen. Mooie portretjes.
Ook ik had de composities iets gedurfder willen zien, maar ze zijn zeker niet slecht. Lachen Het liefst zie ik een combinatie van beide foto's, qua kleur.

Nette platen hoor! Ja

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 15:45

smeetjoew schreef:
Oe WW, je bent wel lekker aan het topic-en hea? *LOL*

Ik vind de foto's er heerlijk fris uitzien. Spontane lach en zonder bewerkingsprogramma zien ze erg echt top uit. De rode wangetjes van de kou, dat kindergebitje en die heerlijke blauwe ogen. Mooie portretjes.
Ook ik had de composities iets gedurfder willen zien, maar ze zijn zeker niet slecht. Lachen Het liefst zie ik een combinatie van beide foto's, qua kleur.

Nette platen hoor! Ja

Dankjewel, maar ik ben niet WildWings Knipoog. Iedereen verwart me met haar, terwijl zij haar naam natuurlijk eerder had. Toen ik me aanmeldde, wist ik alleen niet dat er ook een WildWings was. Nouja, nevermind, toch bedankt voor het positieve commentaar. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 15:49

Hahaha het viel mij ook al op dat jij in een eerder topic ook al WildWings werd genoemd Nagelbijten / Gniffelen Gaat lekker met ons zo *LOL*

De eerste foto vind ik het lekkerste. Dat rode in haar gezichtje is gewoon kind eigen, alleen de lippen ogen wel erg onnatuurlijk rood weer? Maar die lach en die blik, super Haha! Compositie vind ik ook fijn.
Foto 2 vind ik de lach wat meer overdreven van, maar kan natuurlijk ook best met kinderen aan de andere kant Haha! Ik vind alleen de hoek van de foto (iets van bovenaf genomen) niet zo mooi, haar hoofd lijkt daardoor wat groter en komt wat verkeerd uit denk ik.

Passende titel ook btw Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 17:01

Bloos! Oe, god! Pardon! Huilen van het lachen Hier bedoelde ik echt WildChild, alleen heb ik per ongeluk de W ingetoetst. Bij die andere was het een fout. Sorry. Kwam er vanmiddag achter dat jullie namen zoveel op elkaar lijken. Haha

* Gaat beter opletten. Schijnheilig

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 11:32

smeetjoew schreef:
Bloos! Oe, god! Pardon! Huilen van het lachen Hier bedoelde ik echt WildChild, alleen heb ik per ongeluk de W ingetoetst. Bij die andere was het een fout. Sorry. Kwam er vanmiddag achter dat jullie namen zoveel op elkaar lijken. Haha

* Gaat beter opletten. Schijnheilig

Oh gelukkig, ik dacht eerlijk gezegd dat je zo aardig was omdat je dacht dat ik WildWings was. Bloos . Maarja, nevermind Lachen