[TEK] friess Wietse

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vladeli

[TEK] friess Wietse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 14:43

Het is alweer en heeeeeeeeeele tijd geleden dat ik wat gepost heb! Maar bij deze weer is een tekening van mij. Het is met pastel getekend op a-4
Commentaar is welkom!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 21-11-07 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast. [tek] -> [TEK]

Anoniem

Re: [tek] friess Wietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:35

erg mooi getekend Ja ik zie dat je er paars in gestopt hebt? geeft een heel mooi effect!

ik mis ergens nog wat details (haarlijn/structuur, bultjes op de neus, tastharen op de neus en onder het oog). ook had ik graag wat diepte gezien in het oor.

verder vind ik het jammer, dat de hals zo in ene is afgesneden, ik had graag wat meer gezien Lachen

verder vind ik het heel knap, dat je na lange tijd niet tekenen, zon tekening in ene neer kan zetten!
ik hoop dan ook meer te zien Ja

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:00

ziet er al goed uit. Probeer hem nog wat meer glans te geven, iets meer uit te vegen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:02

saskiakefie schreef:
ziet er al goed uit. Probeer hem nog wat meer glans te geven, iets meer uit te vegen. Lachen

hier wil ik even op ingaan Lachen

je moet nooit vegen bij een tekening! dit geeft zelden een mooi resultaat. rustig werken, en laag over laag, geeft het beste resultaat Knipoog

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:03

astridjhu schreef:
saskiakefie schreef:

hier wil ik even op ingaan Lachen

je moet nooit vegen bij een tekening! dit geeft zelden een mooi resultaat. rustig werken, en laag over laag, geeft het beste resultaat Knipoog

Bij pastelkrijt? Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 21:05

ook bij pastel krijg kun je laag over laag werken ja Ja
vegen is gewoon taboe, dan gaan al je details, en schaduwen, en dieptes eraan. en je raakt ook je haarstructuur kwijt.

en aangezien er in deze tekening paars is verwerkt, krijg je een paarsig paard Knipoog
staat niet mooi bij een fries. zoals in deze tekening is het mooi en subtiel aangebracht. ga je vegen krijg je een vieze kleur Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 21:05

en nu weer ontopic Lachen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:26

astridjhu schreef:
vegen is gewoon taboe, dan gaan al je details, en schaduwen, en dieptes eraan. en je raakt ook je haarstructuur kwijt.

en aangezien er in deze tekening paars is verwerkt, krijg je een paarsig paard Knipoog
staat niet mooi bij een fries. zoals in deze tekening is het mooi en subtiel aangebracht. ga je vegen krijg je een vieze kleur Lachen

Sorry, ik spreek je even hard tegen - een beetje vegen kan juist erg mooi worden! Ook bij pastel.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:31

highwaykind schreef:
astridjhu schreef:

Sorry, ik spreek je even hard tegen - een beetje vegen kan juist erg mooi worden! Ook bij pastel.

dat dacht ik ook Ja

highwaykind

Re: [TEK] friess Wietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:37

@ Vladeli - ziet er mooi uit! Hij lijkt alleen wel erg zwart overall - zie wel een beetje paars, maar er komt iets meer diepte in als je nog meer kleurverschil/donker licht er in stopt Lachen