Commentaar is welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik zie dat je er paars in gestopt hebt? geeft een heel mooi effect!
saskiakefie schreef:ziet er al goed uit. Probeer hem nog wat meer glans te geven, iets meer uit te vegen.

astridjhu schreef:saskiakefie schreef:ziet er al goed uit. Probeer hem nog wat meer glans te geven, iets meer uit te vegen.
hier wil ik even op ingaan
je moet nooit vegen bij een tekening! dit geeft zelden een mooi resultaat. rustig werken, en laag over laag, geeft het beste resultaat

astridjhu schreef:ook bij pastel krijg kun je laag over laag werken ja![]()
vegen is gewoon taboe, dan gaan al je details, en schaduwen, en dieptes eraan. en je raakt ook je haarstructuur kwijt.
en aangezien er in deze tekening paars is verwerkt, krijg je een paarsig paard
staat niet mooi bij een fries. zoals in deze tekening is het mooi en subtiel aangebracht. ga je vegen krijg je een vieze kleur
highwaykind schreef:astridjhu schreef:ook bij pastel krijg kun je laag over laag werken ja![]()
vegen is gewoon taboe, dan gaan al je details, en schaduwen, en dieptes eraan. en je raakt ook je haarstructuur kwijt.
en aangezien er in deze tekening paars is verwerkt, krijg je een paarsig paard
staat niet mooi bij een fries. zoals in deze tekening is het mooi en subtiel aangebracht. ga je vegen krijg je een vieze kleur
Sorry, ik spreek je even hard tegen - een beetje vegen kan juist erg mooi worden! Ook bij pastel.