[TEK] drie zussen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Benthe

[TEK] drie zussen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 15:03

hee!
Mijn derde topic in een week tijd Bloos .
Wilde het toch even laten zien.. Vork

Mijn vader is vandaag jarig, wat we zondag vieren. Nu had ik een leuk idee, namelijk om mij en mijn zussen te tekenen, dat in te lijsten en hem geven.
Het idee was leuk, dat moet je me nageven Clown .
De uitwerking gaat zéér langzaam, niet dat ik anders had verwacht vanwege mijn perfectionisme en aangezien ik moeilijk keuzes kan maken, maar goed. Het begin is er.

mijn zus, de rechtse op de tekening, vond de foto lelijk die ik na heb getekend, omdat ze daar zo met dr ogen knijpt. Dat heb ik dus op de tekening anders geprobeerd te maken. Jammer is wel dat het nu niet meer op de foto lijkt.
Ik wil heel graag commentaar, maar houd het wel netjes, zodat ik hier nog eens iets durf te posten Lachen

Afbeelding
Afbeelding

punten van aandacht van mijzelf:
- ogen zijn niet goed
- mond moet omhoog
De rest wil ik graag van jullie horen!
Nu ga ik weer hard aan het tekenen anders krijg ik hem niet af!!

Doei, doei

Benthe

Re: [TEK] drie zussen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 19:06

heb nu de ogen iets kleiner gemaakt, als ik er zo naar kijk zie ik toch duidelijk dat ze veel te groot zijn Lachen

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 19:09

Je opzet ziet er goed uit! Slim gedaan met die lijnen (links). Verder denk ik dat de wenkbrauwen van de rechterzus iets rechter kunnen.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 19:33

ohja ik zie het idd! Ga het meteen veranderen, bedankt!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:36

heb geen tip maar ben wel heel benieuwd hoe het eruit komt te zien!!!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 10:14

Ziet er al goed uit, vind de tekening rechts alleen wat vlekkerig? Veeg je misschien met je vingers? Dat zou ik wat zonde vinden geeft snel zon smoeselig effect. Qua verhouding ben je denk ik op de goeie weg, ik ben benieuwd hoe de rest er komt uit te zien gaaf hoor!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 14:41

janique schreef:
Ziet er al goed uit, vind de tekening rechts alleen wat vlekkerig? Veeg je misschien met je vingers? Dat zou ik wat zonde vinden geeft snel zon smoeselig effect. Qua verhouding ben je denk ik op de goeie weg, ik ben benieuwd hoe de rest er komt uit te zien gaaf hoor!

Bedankt!
Ik veeg niet met mijn vinger nee, daar heb ik een hekel aan (A). Ik heb schaduw getekend op de stukken waar het wat 'smoeselig' lijkt. Komt door de scanner dat dit zo lijkt, in t eggie is dat niet zo Knipoog.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 19:31

Goed begin al! Puntjes die ik zo kan zien zijn de haarband die te wijd uitloopt aan de voor ons rechter kant. De wenkbrauw die heeft net iets teveel bolling en wat je zelf al zei de mond zit te laag. Maar... ik vind wat je hebt staan al onwijs knap!!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:36

Het ziet er al heel erg goed uit. Ik vind de verhoudingen erg goed. Niets op aan te merken. Lachen Ben benieuwd naar de verdere stappen. Ja

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 22:31

@ Lontje:
Bedankt, zie de haarband nu ook inderdaad! Ga het meteen veranderen. Wenkbrauw heb ik indd veranderd en de mond is omhoog, zal zo snel mogelijk een update-je posten. Haha!

@ smeetjoew:
Dankje! Ik zal zo snel mogelijk posten, heb hier alleen geen scanner Clown .

T is nu al vrijdag, morgen werken en dan ist al zondag, krijg hem niet af. Maarja, dan geef ik hem gewoon wat later (A).

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 15:42

Nou lang geleden dat ik weer gepost heb. Ben nog steeds bezig hoewel hij lang heeft stilgelegen. Toch wil ik de vorderingen even laten zien.

Ik ben zwaar ontevreden, en zou graag tips hebben!
Punten van aandacht mogen jullie geven.
Afbeelding

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:57

Tips? De ogen moeten meer 'fonkelen'. Laat wat meer licht binnen. Net als in de haren, ze heeft amper 20 sprieten op haar hoofd staan. Knipoog Niet slechte bedoeld hoor, enkel grapje. Probeer ze wat voller te maken en ze te laten 'glanzen' door middel van lichtinval.
Succes hoor, komt wel in orde!

Edit: Ik had het vooral over de (voor mij) linkse. De middelste haar haar is wel beter, maar mah ook wat meer contrast in. Het is nu allemaal nog zo 'grijs'. Er moet wat meer leven in. Lachen
En de rechtse haar oor moet nog een beetje platter. Knipoog

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:00

Ben benieuwd hoe het word...

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:07

Ik denk het de middelste wat meer haar moet krijgen of het gezicht wat meer naar links, er klopt iets niet... ik zie niet wat

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 21:39

haar enz. is ook nog niet klaar, komt meer inderdaad. Wat ik nu heb staan is echt een opzetje. Ik ben hier nog wel wat uurtjes mee bezig vrees ik Clown
Het gezicht van de middelste klopt inderdaad niet. Ik denk dat dat aan de mond ligt, die is nog niet helemaal goed in verhouding. Ogen moeten ook mee fonkelen inderdaad, door de scanner zie je dat iets minder maar op de tekening zelf is dat wel iets beter.
Bedankt voor de reacties allemaal Lachen