Heb lekker veel contrast toegevoegd aan de foto's, omdat ze origineel nogal 'kaal' waren.

© http://www.jw-fotografie.nl
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bandje, diamantjes èn het klokje zelf staan erop.

2e is toch wat teveel van het goede...vroeg me echt af wat het was, maar zag uiteindelijk dat het het bandje was
Maar gave foto's, goeie lens zo te zien. 
.
Talisa schreef:Die 4de is echt gaaf, zou zo in zo'n horlogefolder kunnen!2e is toch wat teveel van het goede...vroeg me echt af wat het was, maar zag uiteindelijk dat het het bandje was
Maar gave foto's, goeie lens zo te zien.

SmeeJ schreef:Waauw, wat een ontzettend gave foto's.
De 2e vind ik net té weinig scherps in zitten,
Maar de rest heb ik geen commentaar op.
Welke lens is dit, als ik vragen mag?

Mooie scherpstelling en lekkere kleurtjes! Heb geen commentaar verder.
die mag een keer bij mijn paardje langskomen...... 
shadowlover schreef:sorry, ik vind het echt helemaal niks.
De eerste gaat nog, dat ene cijfertje eruit gelicht en een paar diamantjes... maar ik vind te grote delen van de foto's onscherp.
onscherpte voegt soms/vaak wat toe aan een foto, maar hier niet, het leidt teveel af.
foto 2 is voor mij echt gewoon een vage vlek....
ik vind je kleuren en contrast wel heel erg mooi, het geeft een warm plaatje van iets wat niet warm is.
foto 5 spreekt me nog het meeste aan... maar waarschijnlijk omdat dit de meest scherpe foto is.
ik vind het jammer, want heb ook een kijkje op je site genomen en daar staan echt foto's op dat ik denk:die mag een keer bij mijn paardje langskomen......
Prachtige scherpstelling allemaal. Niets op aan te merken. Mooie kleuren, fijne compo's. Keurige platen!