Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Compositie vind ik ook fijn, achtergrondkleur, takje en kleur van de besjes ook, maar die blaadjes.. die vind ik echt te fel, te licht en heel erg afsteken bij de rest daarom. Dat is zonde want de andere kleuren gaan juist zo heerlijk samen! 
LoveleyHorse schreef:ik vind hem niet heel mooi ofzo zit niet iets speciaals aan vind ik ... wel een mooie achtergrond
WildChild schreef:Iedereen bedankt voor de lieve reacties!
@WildWings: Ik snap dat je twijfelt over de blaadjes. Persoonlijk vind ik dat ze niet heel erg opvallen, omdat ze niet in het scherptegebied vallen. Ook vind ik dat de kleuren bij het beeld passen, paars bij de besjes en geel bij de kern van de achtergrond. Maar ik respecteer je mening hoor
Voor mij springen ze gewoon direct eruit ondanks dat ze niet in het scherptegebied liggen vanwege dat contrast- maar inderdaad, bij de kern vd achtergrond passen ze wel. WildWings schreef:Scherptediepte en scherpstelling vind ik juist wel fijn eigenlijk, of althans: storen mij op geen manierCompositie vind ik ook fijn, achtergrondkleur, takje en kleur van de besjes ook, maar die blaadjes.. die vind ik echt te fel, te licht en heel erg afsteken bij de rest daarom. Dat is zonde want de andere kleuren gaan juist zo heerlijk samen!
. Fantastische kleuren, heerlijke contrasten, maar die blaadjes die overbelichten stukken hebben storen me een beetje.