[FOTO] Mystery Sounds

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

[FOTO] Mystery Sounds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 15:59

Ik ben geen ster in fotograferen, ik doe het eigenlijk nooit.
Nu heb ik een paar plaatjes geschoten van mijn gitaar, dit is het geworden.

Bij de eerste foto zit er inderdaad stof onder de snaren, toch vond ik hem wel mooi geworden.
Ook bij de tweede en derde zit nog stof, maar het viel haast niet weg te krijgen, helaas.
Zelf vind ik het ook jammer dat de tweede en de derde wat overbelicht zijn en bij de derde die snaartjes in het beeld zijn gekomen.

Zo, dat was mijn commentaar. Knipoog Graag ontvang ik van jullie ook opbouwende kritiek, iets waar ik wat mee kan.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

paix

Re: [FOTO] Mystery Sounds

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:01

Ik vind het een beetje aparte foto's niet echt heel mooi ofzow. het zou leuker zijn geweest als ze ook heel scherp waren geweest! maar aangezien het niet het geval is vind ik het een beetje apart Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:05

Het sfeertje ligt niet zo lekker in deze foto's. De kleuren zijn wat kil en je composities vallen helaas net niet goed. Volgende keer kun je misschien eens experimenteren met je omgeving, dus door de gitaar bijvoorbeeld op een zwarte doek te leggen. De scherptediepte is wel mooi, en ik vind de foto's aardig scherp, maar oefening baart gewoon kunst. Dus ik kan maar een ding zeggen: Heel veel oefenen, heel veel experimenteren, en dan kom je er vanzelf achter wat ik met sfeer en lekker vallende composities bedoel. Succes Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:10

Spreekt me totaal niet aan. Vind het vrij gewoontjes en zit niet echt sfeer in. Ook heb ik het idee dat het af en toe niet helemaal scherp is. Vrij kille foto's. Misschien volgende keer andere ondergrond en meer scherpte?

Maar beetje oefenen kom je heel eind!

Succes! Knipoog

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 16:30

Bedankt voor het commentaar. Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:41

Hm, ik ga mee met de rest. Het zouden leuke foto's kunnen zijn, maar de sfeer ontbreekt. Zoals WildChild al zegt, lekker oefenen met de sfeer en composities Lachen