[FOTO] Taste the colours...(shoot)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

[FOTO] Taste the colours...(shoot)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 16:38

Jeetje ik hoop nu echt wel een pakkende tittel te hebben hoor Tong uitsteken

Nou mensen hierbij presenteer ik jullie mijn 2e fotoshoot ooit. Mijn eerste was niet zo geslaagd. Ik hoop jullie hierbij verbetering te kunnen laten zien! Hier het oude toppic: [CB] [FOTO] Portretfoto's (zeer geslaagd!)

De persoon op de foto is mijn zusje. Ze is helemaal in de ban van de MCR band en vandaar dus dat zwart rond haar ogen.

Commentaar is van harte welkom!

1) Afbeelding

2) Afbeelding

http://i225.photobucket.com/albums/dd16/akpictures4you/Larissa%20fotoshoot/2007okt03005.jpg? Deze vind ik wat minder.

3) Afbeelding

4) Afbeelding

5) Afbeelding

6) Afbeelding

7) Afbeelding Helaas wat donker geworden

8) Afbeelding Close upp

http://i225.photobucket.com/albums/dd16/akpictures4you/Larissa%20fotoshoot/2007okt03050.jpg?

Brand los!

Copyright A.K. photography

xLariss

Re: [FOTO] Taste the colours...(shoot)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:23

Aaa, de 1e Haha!

Lariss, ik schrok joh.
Die ogen, ik ben dat helemaal niet gewend!
Ze heeft nu toch een heel kort koppie?

Even ontopic: Ik heb hier niet zo veel verstand van, maar ik vind de laatste foto erg mooi, die gitaar! Haha!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:26

mooie fotos maar de make up is altijd of alleen voor de fotos Lachen ?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:32

oh nu zie ik het, ik dacht eerst, wat heeft die een rare bril, ik al zoeken naar het zwart om der ogen Haha!
Vind het wel mooie foto's door die herfstkleuren. voor de rest heb ik er niet zo'n verstand van Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:56

Nou, weetje wat het is.. Extreme make-up kan geweldig zijn om mee te spelen. Soms geeft het een super effect, wat je zonder make-up nooit had kunnen bereiken. Je moet het alleen wel op de juist manier gebruiken. Bij herfstferen, warme kleuren, een 'doorsnee' meisje met 'doorsnee' kleding aan, hoort absoluut niet bij deze make-up. Het voegt niets toe, het verandert de sfeer niet en je zegt er niks mee. Kortom: leave out the make-up, of gebruik make-up die bij de sfeer past (of een sfeer die bij de make-up past). Ook de gezichtsuitdrukking van het meisje pas echt niet bij de make-up.

Je foto's op zichzelf zijn lekker warm. Soms vallen ze te licht of te donker uit, dit komt waarschijnlijk door de fel schijnende zon en de schaduwen die deze geeft. Volgende keer kun je beter shooten op een dag waarbij de zon minder fel is. Het klinkt gek, maar meestal krijg je dan de mooiste foto's. Foto 6 heeft een leuke compositie, maar de scherpte ligt helaas op het takje en niet op het model.

Ik hoop dat je iets met mijn commentaar kunt, want dit is zeker geen slecht begin.

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:58

veel verstand heb ik er niet van, maar ik vind wel dat ze een heletijd omlaag kijkt, dat is jammer. je moet omhoog kijken, laten zien! Haha!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 18:10

Kijk dat is commentaar waar ik wat mee kan! Haha! Super bedankt voor de goede uitleg WildChild.
Ze loopt niet altijd met die make upp hoor, alleen toen. Knipoog

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:15

zonder die lelijke make up waren het best mooie foto's

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:19

ik het het echt hele mooie foto's,, ik kan er zelf niet echt veel over zeggen maar ik vind vooral foto 7 mooi,, ik weet niet hoe het komt op een of andere manier trekt het me wel aan,

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:23

ELpatcho schreef:

Nou nou beetje beter onderbouwd mag ook wel hoor Verward

Vind het mooie foto's. Ze kijkt helaas een beetje naar beneden met haar ogen, ik zou het persoonlijk mooier vinden als ze wat meer rechter in de camera keek. Nu lijkt het net alsof haar ogen een beetje 'verstopt' zijn.
De make-up vind ik niet echt mooi, maar dat is persoonlijke smaak Lachen Zou het de volgende keer niet meer doen of het geheel mooier maken. Die close-up foto waarbij je haar lippen ziet kan je het goed zien dat de make-up er niet mooi opzit.

Vind de kleuren verder heel mooi gedaan, soms een beetje te donker maar dat komt allemaal wel goed Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 18:32

ELpatcho schreef:

Paron? We zijn hier niet op CB! Graag een beetje onderbouwen... Vork

Thanks verder

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:46

Op zich ís de opmerking van ELpatcho onderbouwt: ze vind de foto's niet mooi door de make-up. En ik ga daar eigenlijk wel in mee, sorry Bloos

Je zet haar neer in een sfeervolle herfstomgeving, mooie warme kleuren en modieuze kleding. Dan is het contrast met de make-up wel heel erg groot. En het kan op zich leuk zijn om met contrasten te spelen, maar denk dat je dan inderdaad meer had moeten 'spelen'. Dus in de keuze van je compo's / houdingen / blikken meer met dat contrast te doen.

Als je iets met deze make-up wil doen, zou ik eerder gaan voor een oud pand, fabriek, iets met veel ijzer of juist heel modern. Denk dat dat er beter bij past. En ik zou kijken of je de make-up iets netter op kan brengen: je ziet nu vooral in de witte lippenstift oneffenheden zitten.

Als ik wat kritisch overkom, het is niet bedoeld om je neer te sabelen, en het is ook geen verkeerde set foto's (vind de 6e echt een leuk portret waar je zus lekker spontaan opstaat), maar misschien kun je er wat mee Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 18:51

Thanks! Zal er zeker wat mee doen. Ik heb ook wat fotos in dezelfde sfeer van mijn nichtje een neefje, zal ik die anders eens plaatsen?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:03

Ik vind het hele mooie foto's. Alleen de blik van het model vind ik niet altijd fijn om naar te kijken. Beetje boos of ondeugend. Wel mooi maar het geeft op de een of andere manier geen fijn beeld. Misschien een idee om haar wat minder naar boven te laten kijken en wat meer naar voren

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 17:40

Ok thanks ik hoop snel weer eens wat foto`s te schieten!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:28

ik vind de make up er ook niet bij passen, met die make up ga je geen natuurfotos maken lijkt mij logisch, ga meer voor de strakke MCR achtergronden dan, soort zoekt soort zegmaar Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 10:09

Citaat:

Uh?? Hier wil ik even op reageren. CB is hetzelfde als UK, maar dan voor mensen onder de 16. Ook dáar is het niet toegestaan om niet-onderbouwde commentaren te plaatsen. Dus denk volgende keer eerst eens na, voordat je van die degenererende opmerkingen over CB maakt.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 17:26

Nou op CB heb je wel eens van die opmerkingen die niet echt onderbouwd zijn, vandaar! Haha!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:53

Ik vind het mooie fotos, daar heb ik niets op aan te merken. De make up voegt niets toe, maakt het juist wat minder. bij deze omgeving had ik voor naturel make up gekozen, bij deze make up had ik iets sombers uitgezocht.. Denk dat je de volgende keer na moet denken met wat wil ik bereiken met de foto's, dan pakt het vast beter uit! De techniek zit er al iig Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:35

Norway_girl schreef:
ELpatcho schreef:

Thanks verder

Oke, dit geeft maar duidelijk aan waarom ik zo'n hekel heb aan CB, ik wil namelijk wel gewoon commentaar op mijn tekeningen. En ja, ik vind zelf dat ik redelijk kan tekenen (anders zoek je maar wat van me op) en ik ben dus niet 'Zo'n prutser op CB die toch geen commentaar hoeft, behalve "O, wat mooi!." Dus, doe alsjeblieft niet zo neerbuigend, want er zijn heus ook nog wel andere mensen onder de 16 die ook gewoon commentaar willen.

Ontopic: Het zijn leuke foto's, alleen wat een vreselijk lelijke make-up. Het had leuk kunnen zijn in een andere omgeving, het past er niet bij. En soms vind ik het meisje wat verkrampt kijken rond de mond, maar dat kan ook aan de make-up liggen.
Verder zijn de foto's netjes Ja

Redseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:46

Mooie foto's heb je gemaakt, wat voor een camera gebruik je. Wil graag een nieuwe camera voor mijn verjaardag.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:00

Mijn ogen werden direct naar de make-up getrokken, wat ik jammer vond. Het is het meest opvallende waardoor de achtergrond een beetje verdwijnt terwijl die juist zo mooi is. Ik vind het prachtige foto's, mooi scherp, maar ik denk dat ze mooier waren geweest zonder die zware oogmake-up. Ook was het misschien beter geweest een rode kleur te nemen, aangezien je dan een beetje in de herfstkleuren blijft en de make-up niet zo contrasterend met de andere kleuren is.