[TEK] ijslander brunn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] ijslander brunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:26

ik heb een tekening gemaakt, van de brunn, de ijslander van mijn stagebegeleidster.
nu teken ik niet vaak zo met grijs alleen auto's en dieren is toch anders. vandaar dat ik jullie even wil laten meekijken Lachen

eigen commetaar:

neus is schreef, ogen zijn schreef. de benen zijn krom ( Huilen van het lachen ) die pluk onder de manen krijg ik maar geen diepte in. de rug is niet mooi. en ik haat de schaduwen en highlights op de schouder.

wat vinden jullie?

Afbeelding

edit: ojha en het linkeroor irriteert me (voor ons links)

Coconut

Re: [TEK] ijslander brunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:27

De verhoudingen kloppen niet zo erg...zijn hoofd lijkt wel erg lang zo Bloos

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:29

Zozo.. Jij kraakt heel je tekening af Tong uitsteken Is ook leuk als hobby Ja
Ik vind hem persoonlijk erg leuk!
Wat gewaagd ofzo.. Omdat de foto van beneden is gemaakt. De manenbos is wel wat alsof het erop geplakt is zeg maar, maar het stoort niet echt ofzo.

Citaat:
De verhoudingen kloppen niet zo erg...zijn hoofd lijkt wel erg lang zo Bloos

Zo is de foto genomen Knipoog Alles wat dichtbij is, is groter dan wat daarachter ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:37

Afbeelding

hier de foto Lachen
ik heb hem even heel klein gedaan, omdat ik neit weet of hij op internetmag van de eigenaresse.

bedankt voor jullie commetaar Lachen

manenbos was me nog niet opgevallen, je hebt inderdaad gelijk, die is eraan gelijmd Ja Nagelbijten / Gniffelen ziet er niet echt mooi uit Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:40

het stuk vanaf de schoft tot het begin van het been is te kort volgens mij. en het lijf is veel lichter dan het hoofd.verder vind ik hem persoonlijk wel erg mooi, alleen de verhoudingen kloppen dus niet zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:05

bedankt Lachen
het deel van schoft/bovenbeen, vind ik persoonlijk wel meevallen eigenlijk. aangezien hij met zijn neus zo dicht op de camera staat Knipoog

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:17

Hihi, jij kan ook zo heerlijk kritisch op jezelf zijn he Astrid? Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het een heel mooie tekening en op alleen al de vooruitgang die je laat zien, mag je erg trots zijn Ja .
Zo wordt je vachtstructuur steeds verfijnder, bovenop dat hoofdje heb je die erg netjes neergezet. In de manen zie je dat fijner ook terug in de puntjes.

Wat ik een beetje jammer vind aan deze tekening, is dat de ogen weinig spreken. Dat is natuurlijk ook erg moeilijk in deze houding maar ik denk dat het geheel sprekender was geweest, als de pony je net aangespiekt had vanaf het papier Lachen .

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:25

Ik vind het een erg mooie tekening, en hij lijkt ook best op Brunn! En ik kan het weten, want ik ken hem persoonlijk Knipoog ; mijn pony heeft nl. een tijdje in Alverna gestaan.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:41

Haha Astrid, niet te negatief he? Tong uitsteken Ziet er al mooi uit. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:24

ik kan niet niet negatief zijn Huilen van het lachen
ik zie altijd wel íets dat me stoort Clown

oh dat is wel leuk veerenashley Haha! heb je met je pony op de bullekamp zelf gestaan?

@naoom: de ogen op de foto, waren half dicht, dus ik durfde het niet aan, om ze sprekend te laten kijken Lachen
en ja ik ben altijd heel erg kritisch Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 09:35

astridjhu schreef:
oh dat is wel leuk veerenashley Haha! heb je met je pony op de bullekamp zelf gestaan?

Ja, heel even toen ik zelf in het buitenland zat. Maar ik ken Brunn al van de tijd voordat Mieke de Bullekamp pachtte; ze heeft nl. ook een stuk grond in Malden, en daar heeft mijn merrie een aantal jaar gestaan. Goeie plek trouwens, de Bullekamp!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:22

in malden benik inderdaad ook eens geweest Ja toen gingen we er hooi stro brengen Tong uitsteken

bullekamp is inderdaad een hele mooie plek Ja daar geefik je helemaal gelijk in Tong uitsteken

heeft er iemand nog tips voor mij?
ik ga nu namelijk een zelfde soort tekening maken (zelfde formaat, kleur en materiaal), van mijn pony.