[FOTO]mijn dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO]mijn dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:10

ook eens een fototopic van mij Tong uitsteken

gemaakt met een oude kodak camera Lachen

1. mijn paard in een gekke bui Tong uitsteken
Afbeelding

2. mijn paard lekker aan het grazen Lachen
Afbeelding

3. deze vind ik ook wel iets hebben.
Afbeelding

4. jammer dat mijn paard zo erg links in beeld staat.
Afbeelding

5. een al hele oude foto, maar deze vind ik persoonlijk nog steeds mijn mooiste en beste. en ik wilde hem graag met jullie delen Lachen alleen jammer van die achtergrond..
Afbeelding

6. mijn hamster. Lovers
Afbeelding

7. weer mijn haarballetje Lovers
Afbeelding

8. mijn oude verzorgshetlander. jammer van de schaduw die zo over hem heen valt..
Afbeelding

9. deze foto vind ik een hele mooie sfeer hebben...
Afbeelding

10. mijn állereerste foto, samen met mijn papa gemaakt, toen ik een jaar of zeven was ofzo Tong uitsteken jammer van het hek en die paal op de achtergrond.
Afbeelding

brand los zou ik zeggen Lachen
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 12-11-07 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast. [foto] -> [FOTO]

lieniminnie

Re: [foto]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:13

Hahaha di eerste is leuk Huilen van het lachen en die hamster is vet schattig Lovers
verder is het jammer dat sommige niet scherp zijn of storende achtergrond hebben

Anoniem

Re: [foto]mijn dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:20

jha dat vind ik zo jammer he, heb ik eindelijk iets mooi en scherp op de foto, dan is er áltijd wel íets wat me iriteert op de achtergrond..

bij nummer drie die tv paal rechtsbovenin Clown en bij nummer vier, zon vlieg midden in de lucht rechts van mijn paard Huilen van het lachen
áltijd wel iets..

Anoniem

Re: [FOTO]mijn dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:12

iemand nog tips voor een volgende keer foto's maken?
ik zou graag wat tips willen hebben, omdat ik zon duizend foto's heb, waarvan er zon vijftien goed gelukt zijn Huilen van het lachen
ik ben zo ontzettend slecht in fotograferen.. en ik zou graag een aantal goede foto's hebben van mijn pony Lachen

heeft er iemand tips hoe je met een oude kodak 215 zoom (geloof ik dat het is) goede foto's kunt maken?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:14

Vind het geen UK foto's Bloos meer beestenboel ITP Knipoog
Heb het idee dat je maar gewoon plaatjes geschoten hebt.. Geen spannende compositie's of mooie achtergronden Knipoog Dat zijn al dingen waar je met elke camera mee bezig kan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:26

bedankt voor je tip Haha! ik ga eraan werken Ja

lieniminnie

Re: [foto]mijn dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:22

astridjhu schreef:
jha dat vind ik zo jammer he, heb ik eindelijk iets mooi en scherp op de foto, dan is er áltijd wel íets wat me iriteert op de achtergrond..

bij nummer drie die tv paal rechtsbovenin Clown en bij nummer vier, zon vlieg midden in de lucht rechts van mijn paard Huilen van het lachen
áltijd wel iets..

Die vlieg Huilen van het lachen
Je kan je pony volgende keer ookmeenemen naar eenmoie plek met geen storende achtergrond en een beetje oefenen?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:23

Marjo_x schreef:
Vind het geen UK foto's Bloos meer beestenboel ITP Knipoog
Heb het idee dat je maar gewoon plaatjes geschoten hebt.. Geen spannende compositie's of mooie achtergronden Knipoog Dat zijn al dingen waar je met elke camera mee bezig kan Knipoog

Ben ik het mee eens, niet echt UK-waardig naar mijn mening. Achtergronden zijn nogal storend, en foto's van je hamster kunnen wel op UK, maarvaak zetten ze ze dan voor een mooi doek ofzo neer, en wat meer inzoomen enzo om het echt om de hamster te laten gaan. Dit vind ik meer BB-ITP foto's zoals marjo zegt.

Foto2. Zorg dat je paard zijn hoofd omhoof houdt, datis al een begin en dan kunnen er hele mooie foto's uitkomen Lachen
Foto3. De hoek van waaruit je de foto hebt genomen vind ik niet echt mooi, en het huis op de achtergrond heeft geen meerwaarde, liever hadje m voor het bosje gezet ofzo.
Foto4. Dat het paard links in beeld staat hoeft naar mijn mening niet jammer te zijn, kan erg mooi zijn, allen heb je hem weer van onder genomen wat niet min favoriet is, het vliegje (?) op de achtergrond is nogal vervelend. Verder wel een leuke achtergrond om foto's te maken op zich.
Foto5. Leuke foto, wat je zegt; jammer van de achtergrond, en ik persoonlijk zou de foto van iets verderaf genomen hebben, zodat er nog wat meer uil op staat Lachen
Foto6. Wat een scheetje Lovers Hij is alleen niet helemaal scherp en de achtergrond vind ik niet zo mooi, maar hier kun je best leuke foto van maken as je dat wat aanpast Lachen
Foto7. Zie 6.
Foto8. Lieve shetlander, alleen je hadhemmisschien beter iets dichetr bij de bomen kunnen zeytten zodat je de huizen (?) op de achtergrond nietz ag. Verder Leuk Lachen
Foto9. Leuke sfeerinderdaad, alleen vind ik de foto wat 'rommelig', weet niet precies wat het is..
Foto10. Wat je zegt, en ik kan de hond niet helemaal duidelijk zien.

Ik hoop dat je dit positief commentaar vindt waarje wat mee kan, dat was iig mijn bedoeling Knipoog Lachen