ik kom hier eigenlijk altijd alleen kijken naar wat voor moois jullie maken want zelf kan ik totaal niet schilderen/tekenen enzovoorts. Ben niet creatief.maar toen ik een paar weken geleden voor een paardengekkebuurmeisje een kado moest kopen kwam ik een Breyer tegen die je zelf schilderen kan!
Leuk! Eentje voor haar, en stiekem eentje voor mij. 
Inmiddels heb ik er 3 "af". Voor mijn doen ze ze geweldig geslaagd en nog leuker, ik vind het gaaf om te doen! Dus ik wil er mee door.
Alleen zal ik dan wel wat tips enzo kunnen gebruiken, vooral de schimmel was een ramp, de "appeltjes" zijn zoals jullie zo kunnen zien totaal NIET gelukt.

Mara goed, hier zijn ze dan, de "echte" paarden staan in mijn profiel.

Rocky (met de Breyer doos zoals ik die in de winkel zag.
)
Jeddah:

Gabe links:

Gabe rechts:
Wat leuk!! Dit wil ik ook een keer doen.
*kijkt naar haar dochtertje en krijgt mental picture van ondergekliederd huis ... nèh 
Weinig verf gebruiken, dunne laagjes en veeel geduld.
Probeer goed te kijken naar de kleuren van een echt paard, meer dan waar je normaal naar kijkt. Dus ik bedoel naar de exacte tinten. Denk dus niet in wit grijs en zwart, maar denk veeeeeeel tinten grijs, héél soms wit en héél soms zwart.
Ik ga dus ook nu "gewone" Breyers kopen, die het meest op het paard lijken die ik maken wil en dara gewoon overheen.
Maar het komt mega makkleijk van mijn handen af en ik spoel de kwartsen ook in water? Maar zoals gezegd, géén verstand ervan!