Gemaakt met een wit Conté potloodje op zwart fotokarton.
Formaat is A4.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

De tweede mooier dan de eerste moet ik zeggen, bij de eerste was mijn eerste gedachte: hij is scheef? Alsof het hert een beetje schuin naar links zit zegmaar. Maar wel erg mooi gemaakt!! 

.
!
! 

) vind ik geweldig. De eerste is ook mooi, maar trekt minder mijn aandacht. Bij de tweede kan je blijven kijken.
Hoe heb je deze nu in elkaar gezet? Uit het hoofd, details van foto's nagetekend en zelf een compositie verzonnen? 
hoewel ik bij de wolven een afbeelding heb gebruikt (nog nooit getekend
)
de composities ontstaan vanzelf terwijl ik er mee bezig ben. Fnanne schreef:Dank allemaal voor de reacties
@ Kimmes: ze zijn niet nagemaakthoewel ik bij de wolven een afbeelding heb gebruikt (nog nooit getekend
)
@ Fenn: zie antwoord Kimmesde composities ontstaan vanzelf terwijl ik er mee bezig ben.
Enne... Narrenachtige??
WildChild schreef:Haha, tijdens mijn dagelijkse check-UK-af-beurt moet ik eerlijk bekennen dat ik de titel 'Mandala's' snel voorbij scrolde, maar achteraf ben ik toch blij dat ik een kijke heb genomen toen ik de rest van de topics had gehad. Gaaf zeg! Helemaal niet mijn beeld bij een mandala, dat zijn voor mij die saaie plaatjes die we vroeger in moesten kleuren. De tweede is absoluut favoriet voor mij, en dat komt door de wolven. Eerst vallen ze niet op, maar als je ze hebt opgemerkt kan je niet meer om ze heen door de diepte die erin zit. Heel mooi. Dat scheve viel mij ook meteen op ja, bij de eerste. Ik ben nogal van de symmetrie (wat ik ook eens moet leren los te laten) dus dat vind ik iets minder..

Fnanne schreef:Dank allemaal voor de reacties
@ Kimmes: ze zijn niet nagemaakthoewel ik bij de wolven een afbeelding heb gebruikt (nog nooit getekend
)
@ Fenn: zie antwoord Kimmesde composities ontstaan vanzelf terwijl ik er mee bezig ben.
Enne... Narrenachtige??
en lukt ook niet. Ze zullen heus verschillend van elkaar zijn, maar dat vind ik persoonlijk niet storend. Het is en blijft een uit de losse hand gemaakt werk en dat mag je er imo ook vanaf zien
thanks!