Maar een mens is nooit uitgeleerd,en ik ben niet te bang om het te vragen.
Ik heb namelijk een paar vraagjes.
1.Ik heb een Acrylkoffer,met structuurpasta bijgevoegd.
Nu begrijp ik natuurlijk dat je hiermee structuur aan kunt brengen,maar ik wil weten hoe.
Ook waar,juist op de plekken die normaal het meest naar voren komen? (bijv. manen of neusvleugels)
Ik heb nog niet de moed gevonden om het te proberen,iemand een voorbeeld?
2.Lucht.Of eigenlijk ; wolken.
Als ik een wolk maak,wordt het snel vlekkerig,of het ziet er echt nep uit.Iemand tips om echte wolken te maken?En dan wel zo dat de wolk echt opgaat in de lucht,en niet erop is geplakt...
3.Wat te doen als je te lang doorschilderd op een doek,waarbij de verf gaat glimmen op verzadigde plekken?Ik heb het vaak bij ogen,omdat ik die wel honderd maal verander als ik niet tevreden ben.
4.Hoe geef je een hoofdstel aan een paardenhoofd een leder-look?
Een hoofdstel kan ik wel,met diepte en kleurverschil,maar in mijn ogen lijkt het leer van dezelfde structuur als het paard.Hoe zorg ik dat het leer zachter overkomt?
5.Je schilderd een paardenhoofd midden op een doek.
Hoe beëindig je bijvoorbeeld het einde van de hals,voordat je op achtergrond overgaat.
Met andere woorden,hoe zorg je ervoor dat het er niet uitziet als afgehakt hoofd
?Dat was het wel zo'n beetje,ik hoop dat er mensen zijn die me serieus antwoord kunnen geven en eventueel wat voorbeelden (in link-vorm).
Ik hoef geen antwoorden als; gewoon vloeiend maken (bijv. bij het afgehakte hoofd)
Alvast bedankt