Er staat wel copyright op de foto ookal staat het © teken er niet op
.
commentaar gewenst
gr, vero
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.

Heel mooi gedaan..
) Alleen als zij erbij had gestaan op de foto had ik haar toestemming moeten vragen i.v.m. portretrecht. Wel heb ik een kennis die de eigenaresse de foto gepmt dus ze mag wel de foto gewoon hebben 

.Maar dat vloept er gewoon uit zo.verography schreef:Voor paardenfoto's hoef je geen toestemming te vragen. Het is in dit geval auteursrecht en die behoort aan mij toe (van een vogel hoef ik toch ook geen toestemming te vragen) Alleen als zij erbij had gestaan op de foto had ik haar toestemming moeten vragen i.v.m. portretrecht. Wel heb ik een kennis die de eigenaresse de foto gepmt dus ze mag wel de foto gewoon hebben
Verder bedankt, fijn dat mijn intensie en doel goed overkomen in de foto.

dus vind m er nog erg netjes uitzien. Hij kijkt ook wel erg lief uit z'n oogjes voor een wilde pony, en z'n manen kunnen we wat langer en viezer. Maar daar kunje op dit moment natuurlijk neit zo gek veel aan doen. De compositie is mooi en hij is mooi scherp.
Bakero is dus geen wild maar een schattig lief ding alleen vond ik heb er Wild op staan.
.
Nou kom ik! Ik heb precies ditzelfde gezeik gehad.. zoek aub eerst es ff iets goed uit voordat je met commentaar komt.. dieren hebben geen auteursrecht.. mensen wel, maar ook alleen als je portretfoto's gemaakt hebt. Gewoon mensen op straat mag je dus ook gewoon gebruiken en paarden dus ook! Zoek het maar op als iemand mij niet geloofd.. mocht hier nog verder gezeur over komen kan ik het zo laten zien 
Maar ondanks dat vind ik dat ie er echt heel schattig op staat
Maar toch ook weer niet echt wild, maar dan weer wel natuurlijk
Haha, volg je me nog
zo vond ik het niet mooi als je blijft staan en dan een pony van bovenaf fotografeerd
En eindelijk iemand die weet waar ze het over heeft w.b. het auteursrecht